Ano-Tech Computers > Minecraft

Har du merket noen forskjell på serveren?

(1/2) > >>

Floyd-ATC:
Serveren ble flyttet til en maskin med mer RAM, mer ledig CPU, raskere disker men med tregere internett-linje. Jeg er derfor nysgjerrig på å vite om dere merker noen forskjell, særlig når det er mange spillere inne samtidig.

Post gjerne kommentarer nedenfor hvis svaret er "ja", jeg vil gjerne vite mer om hvordan endringen oppleves.

argh99:
*Angrer på min stemme, endrer den fra "Nei, jeg har ikke merket noe" til "Ja, den har bliltt tregere enn før"
Kan hende det bare er mitt internett, men har ikke opplevd dette før nå. Etter at du endra på serveren

Edit: Det er ikke bare jeg som opplever det samme :s
Flere andre blir også logga ut og inn igjen

Floyd-ATC:
Det kan nok dessverre godt tenkes at denne linja er mer ustabil ja. Jeg vet akkurat hvor problemet er og kommer til å kontakte leverandør om det. Jeg er ganske sikker på at man ikke skal kunne se på TV-signalet om det blåser utenfor :o)

Hebelub:
Det er to stykker jeg vet om som ikke kan komme inn på serveren etter serveren ble flytta. En av dem kjenner jeg, adrianio. Etter serveren ble flytta har han aldri klart å komme inn på uten å falle ut igjen etter få sekunder (som oftest etter å ha åpnet en kiste eller liknende) da kommer det opp på skjermen "timed out". Det samme skjer med en som heter munroedardz(rød spiller) som anetteparais01 har fortalt om (tror de kjenner hverandre). Det skyldes antagligvis samme årsaken.

En ting som er sikkert er at det må skyldes nettet. Siden jeg var hos adrianio og testet med min pc. Da skjedde akkurat det samme som med hans pc. Og det eneste som var endret der er jo nettet. Men det kan ikke bare skyldes deres nett alene siden dette ikke skjedde før serveren ble flyttet.

Floyd-ATC:

--- Sitat fra: Hebelub på 27. ſeptember 2015, 16:19 pm ---Men det kan ikke bare skyldes deres nett alene siden dette ikke skjedde før serveren ble flyttet.

--- Slutt sitat ---

Merkelig. Har du mulighet til å finne ut hvilken internett-leverandør de bruker? Jeg håper å få koplet vekk en kranglete D-Link DWR-921 som jeg mistenker har med problemet å gjøre men det gjenstår fortsatt noen forberedelser.

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning