ATC Pjatt > ATC-Pjatt

Hva er Ano-Tech Computers?

(1/2) > >>

Floyd-ATC:

Ano-Tech Computers er en av norges eldste datagrupper, startet opp i 1986.

Ano-Tech Computers ANS var et selskap stiftet av Arnfinn Grønberg og Andreas Lund, som drev med webhosting og konsulenttjenester fra 1998 til 2003.

Ano-Tech Computers AS var et selskap stiftet av Arnfinn Grønberg, Kjell Arne Arvesen og Andreas Lund, som overtok virksomheten til ANS'et samt drev med salg av datamaskiner og rekvisita, fram til økonomiske og driftsmessige problemer ledet til tvangsoppløsning av selskapet i 2006. Kunder og tjenester ble overført til NSN ASA.

Trident:
Må jo bare teste da   ;D

-= Trident =-

Smurfe:

--- Sitat fra: BrutalOst på 27. Juni 2011, 23:02 pm ---
--- Sitat fra: Floyd-ATC på 12. Januar 2007, 20:44 pm ---(...) Ano-Tech Computers ANS var et selskap stiftet av Arnfinn Grønberg og Andreas Lund (...)

--- Slutt sitat ---
(Ikke for å være frekk, men) Du er akuratt som faren min som pleier å nevne seg selv i 3. person. Og jeg som bare trodde det var typisk nordlendinger xD

--- Slutt sitat ---

Typisk Nordleninger ? Man skal faktisk skrive seg selv sist. =)

Emilpoika:

--- Sitat fra: Smurfe på 31. August 2011, 07:17 am ---
--- Sitat fra: BrutalOst på 27. Juni 2011, 23:02 pm ---
--- Sitat fra: Floyd-ATC på 12. Januar 2007, 20:44 pm ---(...) Ano-Tech Computers ANS var et selskap stiftet av Arnfinn Grønberg og Andreas Lund (...)

--- Slutt sitat ---
(Ikke for å være frekk, men) Du er akuratt som faren min som pleier å nevne seg selv i 3. person. Og jeg som bare trodde det var typisk nordlendinger xD

--- Slutt sitat ---

Typisk Nordleninger ? Man skal faktisk skrive seg selv sist. =)

--- Slutt sitat ---
Tredjeperson betyr ikke at han nevndte seg selv sist, men at han snakket om seg selv i tredjeperson. (I stedet for å skrive "Meg" så har han skrevet navnet sitt)
*Emilpoika går igjennom forumet for å renske opp litt. Alt virker mer intresant når man har kulturformidlingseksamen. Man vil prokrastinere i stedet*-Tredjeperson
Førsteperson:
*Jeg går igjennom forumet for å renske opp litt. Alt virkermer intresant når jeg har kulturformidlingseksamen. Jeg vil prokrastinere i stedet*
http://goo.gl/nSGrV Skummel tanke. JEg bruker "Man" svært ofte i stedet for "jeg".

mrthewil2000:
Hvorfor gidder du å legge inn innlegg på GAMLE poster?

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning