Ano-Tech Computers > Minecraft

"Jeg vil bli unbannet"-søknader

<< < (3/5) > >>

Qvers47:
Dette er Qvers47. Jeg ønsker å søke om unbanning for wertyuiopq55. Av en eller annen grunn kan ikke han lage en egen bruker her i forumet for å søke selv om unbanning.
Jeg er veldig sikker på at grunnen for at han ble bannet var på grunn av en annen spiller. Ettersom det jeg vet av informasjon den gangen han ble bannet, som er snart for 5 år siden, var at noen andre plasserte noe hos han som han fjernet.
I detalj var at en annen spiller som wertyuiopq55 kjente på serveren kom og griefet seg inn til werty og la fra seg noen gullblokker som den andre spilleren hadde stjelt (ikke werty som hadde stjelt). Werty var blitt stjelt fra noen dager før dette der han mistet en del diamanter. Så etter noen dager kom werty inn igjen på serveren og fant disse gullblokken nede i kjelleren i huset sitt. Han begynte å lure på hvor de kom fra, og ødelagte dem og puttet dem i en kiste. Han logget ut senere og når han var på vei tilbake en annen gang var han bannet. Det han fikk vite senere og etterhvert var at en operatør hadde bannet han for å stjele disse gullblokkene fra et annet sted. Werty fikk vite dette av hans som egentlig hadde stjelt gullblokkene. Navnet på han som stjal disse gullblokkene og som egentlig har skylden i werty sin banning heter Frolaps om jeg husker helt riktig. Så det er egentlig Frolaps som burde ha blitt bandet, ikke wertyuiopq55.

Det har nå gått veldig mange år siden werty har blitt banned og jeg ønsker at dere kan unbanne han. Han har ikke griefet og var heller ikke noe med på å griefe eller stjele disse gullblokkene. Han har ikke brutt en eneste av lovene. Han er en hyggelig person og griefer aldri og er aldri slem mot andre spillere om det står i reglene. Så jeg spør hyggelig og pent nå om dere kan unbanne han. Om det skjer noe nytt med han i senere tid om han blir unbanna kan jeg også ta en del av skylden. Så unbann wertyuiopq55 er dere snille.

SpeedNinja:
Snakket litt med argh, det virker sansynlig det du sier og siden jeg (i følge argh) var ham som bannet werty, så unbanner jeg ham også

Safew00d:
wertyuiopq55 var ifølge loggen bannet at floyd 21.03.2015

Floyd-ATC:

--- Sitat fra: Safew00d på 14. Mai 2015, 20:29 pm ---wertyuiopq55 var ifølge loggen bannet at floyd 21.03.2015

--- Slutt sitat ---

Historiske loggdata er ganske unøyaktige pga. diverse konverteringer av dataene i forbindelse med at vi har kjørt ulike plugins. Hvis eksakt tidspunkt mangler eller er ugyldig så er det gjerne konverteringsdatoen som blir registrert.

Emilpoika:

--- Sitat fra: SpeedNinja på 14. Mai 2015, 20:24 pm ---Snakket litt med argh, det virker sansynlig det du sier og siden jeg (i følge argh) var ham som bannet werty, så unbanner jeg ham også

--- Slutt sitat ---


--- Sitat fra: SpeedNinja på 06. November 2011, 16:01 pm ---wertyuiopq55 banned for grief lb confirmed (for oozz sin skyld)


--- Slutt sitat ---

Forøvrig så er det ikke slik at vi får vite at noen gull-blocker er borte, og så leter vi ikke etter dem rundt på kartet. Vi kan sjekke område de ble stjelt fra med en gang.

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

[*] Forrige side

Skift til full visning