Ano-Tech Computers > Arkiv

før 18.02.2013"Jeg vil bli VIP"-søknader

<< < (26/26)

Zaloultrasitron:
Tro det eller ei, men jeg skrev /kit optools i det samme sekundet som du sendte meg til spawn.  :D Uansett, det haster ikke.

urias7027:
Når begynte du å spille på serveren?
- jeg begynte å spille på serveren fredag 25 januar.

Er du en fast spiller på ATC?
-jeg spiller ganske ofte på serveren og blir gjerne med i en diskusjon i chaten.

Har du satt deg inn i reglene? (Se egen tråd på forumet)
-ja! jeg har lest reglene. nå siiter de som automatisk. jeg vet hva jeg skall gjøre og hva jeg ikke skall gjøre!!! ;D

Emilpoika:

--- Sitat fra: Emilpoika på 11. Mars 2012, 13:33 pm ---Her kan du søke om å blir VIP. Det kan ta tid, men å mase forsinker bare prosessen.
Dette kriteriene for å bli vip:
1. Bygg ting.
2. Snakk med andre spillere og lær deg reglene.
3. Registrer deg i forumet. (Med nøyaktig samme navn som minecraft-brukeren din, da blir du registrert raskere)
4. Ikke mas!
5. VIP-status gis til faste spillere
Ekslusiv edit: For å bli VIP bør du ha spilt mer enn én måned.

VIP-status er egentlig mes symbolsk, de eneste tingene som endrer seg er fargen på navnet ditt, og at du har tilgangen til /setwarp. Det er også et logisk steg på veien til å bli OP.

For å gjøre søknadsprossesen så rask som mulig bruker vi denne malen:


* Når begynte du å spille på serveren? (Det er forrresten ikke lurt å lyve. En OP kan sjekke når du joinet serveren med f.eks "/seen nusse99. Dette kan du også sjekke selv. Som sagt, "For å bli VIP bør du ha spilt mer enn én måned.")
* Er du en fast spiller på ATC?
* Har du satt deg inn i reglene? (Se egen tråd på forumet, http://goo.gl/nVbZb)(Dette innebærer at du skal kunne /cp, /rg og /pe)
[/list]

--- Slutt sitat ---

Basismusa:
Hei, jeg heter Basismusa(kall meg Basis)
Jeg begynte å spille sommeren 2012.
Jeg er en fast spiller som følger reglene:)

Emilpoika:

--- Sitat fra: Basismusa på 03. Februar 2013, 21:24 pm ---Hei, jeg heter Basismusa(kall meg Basis)
Jeg begynte å spille sommeren 2012.
Jeg er en fast spiller som følger reglene:)

--- Slutt sitat ---
Da går vi gjennom en liten test når vi er inne på serveren, så blir du VIP ;)

Navigering

[0] Oversikt

[*] Forrige side

Skift til full visning