Skrevet av Emne: Minecraft Pjatt  (Lest 882153 ganger)

Utlogget Emilpoika

  • Moderator
  • Guru
  • *****
  • Innlegg: 1.278
  • Karma: +12/-0
  • #Emilpoika
    • Vis profil
    • Emilpoikas Facebookside
Sv: Minecraft Pjatt
« Svar #1830 på: 23. Mai 2012, 16:04 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Et spørsmål:
    Er det lov å drepe i Void?Eller er alt lov der?

    Void?
    Vi har tre verdener: Den vanlige, nether og The end. Det finns kun regler i Den vanlige verdenen.


    "So much time on ATC alone, and yet I've never been to me."
    "Half a bee, philosophically, must ipso facto half not be. But half the bee has got to be, vis-à-vis its entity - d'you see? But can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee, due to some ancient injury?

    Utlogget ramo242

    • Wizard
    • ****
    • Innlegg: 292
    • Karma: +0/-0
    • Grump Ramo - Paint Master - rOlfFa fan
      • Vis profil
    Sv: Minecraft Pjatt
    « Svar #1831 på: 23. Mai 2012, 16:07 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Et spørsmål:
    Er det lov å drepe i Void?Eller er alt lov der?

    Void?
    Vi har tre verdener: Den vanlige, nether og The end. Det finns kun regler i Den vanlige verdenen.

    SpeedNinja bannet meg nesten (Void er det stedet over nether) fordi jeg drepte Morder så mye=(


    DOO WEEE DOOOOOOOO

    Utlogget Emilpoika

    • Moderator
    • Guru
    • *****
    • Innlegg: 1.278
    • Karma: +12/-0
    • #Emilpoika
      • Vis profil
      • Emilpoikas Facebookside
    Sv: Minecraft Pjatt
    « Svar #1832 på: 23. Mai 2012, 16:14 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Et spørsmål:
    Er det lov å drepe i Void?Eller er alt lov der?

    Void?
    Vi har tre verdener: Den vanlige, nether og The end. Det finns kun regler i Den vanlige verdenen.

    SpeedNinja bannet meg nesten (Void er det stedet over nether) fordi jeg drepte Morder så mye=(
    Vel, du har lov til å drepe/sprenge morder opp så mye du vil i the end.


    "So much time on ATC alone, and yet I've never been to me."
    "Half a bee, philosophically, must ipso facto half not be. But half the bee has got to be, vis-à-vis its entity - d'you see? But can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee, due to some ancient injury?

    Utlogget SmokeyNaruto

    • Knowitall
    • ***
    • Innlegg: 101
    • Karma: +0/-0
    • I like to smoke :D
      • Vis profil
      • E-post
    Sv: Minecraft Pjatt
    « Svar #1833 på: 24. Mai 2012, 11:38 am »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • kan man også i nether?

    å foresten se på denne morsomet videoen allesammen.  :D


    Smoking is fun :D

    Utlogget Emilpoika

    • Moderator
    • Guru
    • *****
    • Innlegg: 1.278
    • Karma: +12/-0
    • #Emilpoika
      • Vis profil
      • Emilpoikas Facebookside
    Sv: Minecraft Pjatt
    « Svar #1834 på: 24. Mai 2012, 13:44 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • kan man også i nether?

    å foresten se på denne morsomet videoen allesammen.  :D
    -.-?


    "So much time on ATC alone, and yet I've never been to me."
    "Half a bee, philosophically, must ipso facto half not be. But half the bee has got to be, vis-à-vis its entity - d'you see? But can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee, due to some ancient injury?

    mrthewil2000

    • Gjest
    Sv: Minecraft Pjatt
    « Svar #1835 på: 25. Mai 2012, 15:34 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Hvilken video?



    Utlogget ramo242

    • Wizard
    • ****
    • Innlegg: 292
    • Karma: +0/-0
    • Grump Ramo - Paint Master - rOlfFa fan
      • Vis profil
    Sv: Minecraft Pjatt
    « Svar #1836 på: 25. Mai 2012, 16:02 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Et spørsmål:
    Er det lov å drepe i Void?Eller er alt lov der?

    Void?
    Vi har tre verdener: Den vanlige, nether og The end. Det finns kun regler i Den vanlige verdenen.

    SpeedNinja bannet meg nesten (Void er det stedet over nether) fordi jeg drepte Morder så mye=(
    Vel, du har lov til å drepe/sprenge morder opp så mye du vil i the end.

    The end?By the way SpeedNinja sir uansett at han har tenkt å banne meg neste gang jeg slår noen i NetherD:


    DOO WEEE DOOOOOOOO

    Utlogget Smurfe

    • Minecraft-Operators
    • Wannabe
    • ***
    • Innlegg: 96
    • Karma: +0/-0
      • MSN Messenger - Ehh@gamle_dager.com
      • AOL Instant Messenger - Smurfe
      • Vis profil
    Sv: Minecraft Pjatt
    « Svar #1837 på: 26. Mai 2012, 02:37 am »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Etter en litt lenger pause med Mineraft, kommer jeg nå til og begynne og spille litt mer Minecraft igjen.
    Grunnen er tentamener og mangfoldige fremføringer/prøver...


    Dere er alle nuubz !

    Reglene til Minecraft.atc.no " http://www.youtube.com/watch?v=ZD4b7_zMqXU&feature=related "

    Blir aldri lei av Battlefield 3!

    Utlogget Emilpoika

    • Moderator
    • Guru
    • *****
    • Innlegg: 1.278
    • Karma: +12/-0
    • #Emilpoika
      • Vis profil
      • Emilpoikas Facebookside
    Sv: Minecraft Pjatt
    « Svar #1838 på: 01. Juni 2012, 22:54 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Er hverken operator eller admin, men du har selv ansvar for din bruker og hva som blir gjort på din bruker.
    Vil bare nevne at jeg har "remember password" på, og kommer til å fortsette med det. Det kan jo hende at noen sniker seg på datamaskinen min og logger meg på (hvis jeg ikke er på allerede) og knør til noe grief på serveren. I såfall får det bare være slik. Dette er en risk jeg tar fordi jeg ikke tror noen blir å gjøre noe slikt mot meg.

    Problemstillingen min er at jeg da kan kjøpe meg fri fra dette, som elundegard har gjort. Hvis jeg kjøper en ny bruker kan jeg spille på serveren. Jeg kan til og med være åpen om det, og selv griefe videre så lenge jeg bare kjøper meg en bruker som jeg kan gå over til. Dette er selvfølgelig latterlig, fordi grieferen (altså selve spilleren som griefet) burde være bannet fra serveren. Hvis jeg har tre brukere, kan jeg først lokalisere masse ubeskyttede verdisaker via bruker 1, og en natt mens ingen er på kan jeg logge inn via bruker 2 og griefe til meg dette. Dette kan jeg legge i en kiste som bruker 1 har tilgang til. Bruker 2 blir så bannet,men jeg har fortsatt verdisakene. Dette kan jeg gjøre med så mange brukere som jeg vil, fordi jeg ikke har griefet på bruker 1.
    Som jeg mener er det spilleren, ikke brukeren, som skal bli bannet fra serveren. Hvis det skal være slik at man skal kunne kjøpe seg fri på denne måten, får vi et urettferdig system for de som ikke vil/kan kjøpe en ny bruker.
    En blanding mellom disse to situasjonene blir at en usyldig spiller, la oss si Emil Lundegård, blir mine-rapet av en eller annen luring som har tilgang til datmaskinen hans. Han er uskyldig, og søker om å bli unbannet. La oss si at han ikke blir unbannet, skal han da kunne kjøpe seg en ny bruker og åpent spille med den da? -Og forbli bannet på den første brukeren?
    Jeg syns ikke dette systemet høres logisk ut.

    Derimot, hvis akkurat jeg blir hacket randomly av en luring i Timbuktu, så har ikke jeg noen skyld i dette. Da burde jeg kunne søke om å bli unbannet til tross for griefingen. Oddsene for at dette skal skje er derimot lave, og jeg tror nok ikke en spiller som påstår at dette har skjedd seriøst tror han/hun blir unbannet.

    Hva er deres meninger? Burde man kunne kjøpe seg inn på serveren på denne måten?


    "So much time on ATC alone, and yet I've never been to me."
    "Half a bee, philosophically, must ipso facto half not be. But half the bee has got to be, vis-à-vis its entity - d'you see? But can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee, due to some ancient injury?

    Utlogget SpeedNinja

    • Minecraft-Operators
    • Wizard
    • ***
    • Innlegg: 319
    • Karma: +2/-0
    • Også kjent som Purrington
      • MSN Messenger - lasse_molberg@hotmail.com
      • Vis profil
    Sv: Minecraft Pjatt
    « Svar #1839 på: 01. Juni 2012, 23:07 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Hva er deres meninger? Burde man kunne kjøpe seg inn på serveren på denne måten?

    Her har du et godt poeng, men det jeg tror er at når folk kjøper seg en ny bruker er ikke det for å griefe mer, men for å få en ny sjanse. Såklart har vi jo "jeg vil bli unbannet" tråden som egentlig skal brukes. De som kjøper seg en ny bruker for å spille på serveren er vel de som er anklaget for grief de ikke har gjort. De stoler da på at folk tror dem og er åpen om at det er dem på en ny bruker. Når de gjør dette stoler jeg hvertfall litt mer på dem, ettersom at jeg allerede stolte på den gamle brukeren til en så stoler jeg på ham nå også.

    Men vi kan godt si at fra nå av er det "påbutt" å bruke "jeg vil bli unbannet" tråden om man vil spille på serveren igjen.


    One bright morning
    in the middle of the night
    two dead boys came out to fight
    they stood back to back
    and faced each other
    drew their swords
    and shot eachother
    the deaf policeman heard the noise
    and came to kill
    those two dead boys
    If u dont believe my story
    its true ask the blind man

    Morder269

    • Gjest
    Sv: Minecraft Pjatt
    « Svar #1840 på: 01. Juni 2012, 23:13 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Ettersom jeg ikke har særlig mye ork til å svare så slenger jeg opp noen linker til tidligere saker angående dette.

    Her er noe du selv har postet.
    http://forums.atc.no/index.php?topic=1401.0

    Les de to siste postene i tråden, må si du motsier deg selv litt.
    http://forums.atc.no/index.php?topic=682.30

    Her har vi enda en av de tilfellene hvor en venn har spilt på brukeren til en person har ført til ban.
    http://forums.atc.no/index.php?topic=1131.0

    En som endte opp positivt for Dwarfbear.
    http://forums.atc.no/index.php?topic=854.15

    Vet Floyd har kommentert dette tidligere, men klarer ikke å søke opp innlegget.



    Utlogget solve94

    • Minecraft-Operators
    • Knowitall
    • ***
    • Innlegg: 115
    • Karma: +0/-0
      • Vis profil
      • E-post
    Sv: Minecraft Pjatt
    « Svar #1841 på: 01. Juni 2012, 23:16 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Vis folk er så teite at dem rett og slett kjøper masse acounter for å ødlege på servere burde, skaffe seg litt mer seriøst liv. Så jeg reiner med at dem som kjøper seg ny bruker er dem som fagtisk vil spille sammen med oss å bygge med oss, ikke ødlege. derfor synes jeg det ikke er noe problem med at folk kjøper seg inn på serveren igjen. vis folk er intrisert i å ødlegge for andre har dem litt å gjør å sløser penger. Det er vel ingen som gidder bruke masse penger på ny mc bruker for å ødlegge på en server.



    Utlogget Emilpoika

    • Moderator
    • Guru
    • *****
    • Innlegg: 1.278
    • Karma: +12/-0
    • #Emilpoika
      • Vis profil
      • Emilpoikas Facebookside
    Sv: Minecraft Pjatt
    « Svar #1842 på: 01. Juni 2012, 23:33 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Les de to siste postene i tråden, må si du motsier deg selv litt.
    http://forums.atc.no/index.php?topic=682.30
    Det er en forskjell mellom det jeg sier er reglemanget, og hva jeg mener er riktig. Derfor er dette ikke noen motsigelse. Dessuten har jeg ikke sagt noe om en peron burde bannes eller ikke, jeg spør bare om det skal være mulig å være bannet, men å fortette å spille på serveren.

    Problemet blir jo at hvis personen får lov til å spille på serveren, så har det jo ikke noe å si hvilken bruker de bruker til å spille med. -Hvis spilleren er en griefer burde personen ikke få spille på serveren. Derfor, om en spiller er uskyldig, og har en reservebruker de spiller med på serveren, så burde jo brukeren som ble bannet i utgangspunktet bli ubannet.


    "So much time on ATC alone, and yet I've never been to me."
    "Half a bee, philosophically, must ipso facto half not be. But half the bee has got to be, vis-à-vis its entity - d'you see? But can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee, due to some ancient injury?

    Morder269

    • Gjest
    Sv: Minecraft Pjatt
    « Svar #1843 på: 01. Juni 2012, 23:39 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Problemet er at det er så enkelt å si at det var en venn eller noen i familien som gjorde det. Derfor blir den unnskyldningen alt for dum.

    Men om du blir bannet på en bruker så burde det ikke være mulig å komme inn via en annen. Det må selvfølgelig baseres på om brukeren har noen alternative brukere som en Operator kjenner til og dermed kan banne de andre brukerne også, men man må da være forsiktig på at det ikke er noen andre sin bruker.



    Utlogget Emilpoika

    • Moderator
    • Guru
    • *****
    • Innlegg: 1.278
    • Karma: +12/-0
    • #Emilpoika
      • Vis profil
      • Emilpoikas Facebookside
    Sv: Minecraft Pjatt
    « Svar #1844 på: 01. Juni 2012, 23:53 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Problemet er at det er så enkelt å si at det var en venn eller noen i familien som gjorde det. Derfor blir den unnskyldningen alt for dum.

    Men om du blir bannet på en bruker så burde det ikke være mulig å komme inn via en annen. Det må selvfølgelig baseres på om brukeren har noen alternative brukere som en Operator kjenner til og dermed kan banne de andre brukerne også, men man må da være forsiktig på at det ikke er noen andre sin bruker.

    Nettopp, da er vi enige.
    Problemet med elundegard er jo at han er på serveren med en annen bruker. Han er bannet på en bruker, og burde derfor bli unbannet for å kunne fortsette å spille.
    Da blir det med andre ord opp til operatøren som oprinnelig bannet han om han skal kunne fortsette å spille på serveren.
    Dette er jo greit nok. Problemet er at elundegard allerde har fått avslag på unbanningssøknaden.

    I så fall brukeren han har nå bannes fra serveren. Dette burde da gjøres av operatøren som bannet han.
    -Forsåvid oppmuntrer jeg til unban, men det er ikke min avgjørelse.


    "So much time on ATC alone, and yet I've never been to me."
    "Half a bee, philosophically, must ipso facto half not be. But half the bee has got to be, vis-à-vis its entity - d'you see? But can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee, due to some ancient injury?