Ano-Tech Computers > Minecraft

Operator, presenter deg!

(1/4) > >>

Lloyd-ATC:
Hvis du er operator så presenter deg her slik at brukere vet hvem de skal kjef... spørre hvis de lurer på noe. ;)

janhelger:
Jeg er Ole og er Operator på ATC bare og spørre om hjelp, men er litt opptatt noen ganger fordi jeg lager nye ting, siste tiden nå er jeg litt opptatt fordi jeg lager et prosjekt med Fiweman som også er Operator jeg går under navnet janhelger :-) og jnår åpnes serveren igjen :D

Fiweman:
Morn morn, jeg er Amund og er 15 år. Relativt aktiv og glad i å hjelpe vanskelige, nye spillere på serveren. Jeg får ikke vært overalt 24/7, og da er det jo bra med /query systemet. Nå vet jeg ikke mer hva jeg skal si. Eller, jeg heter Fiweman på Minecraft. Ikke spør hvorfor..

Safew00d:
Hei folkens, jeg er Trygve 18 år. jeg er operator på serveren og hjelper deg gjerne med det skulle være. Jeg har grunnlagt byene newcity og underwater, så det er bare og kontakte meg viss du trenger et sted og bygge. jeg har også et par nye prosjekter som jeg har tenkt til og fullføre, så hvis du skulle være interresert er det bare og ta kontakt, kos dere med minecraft :) :) :)

Tim:
Yalla Valla!
Jeg heter Tim (IRL) og er 14år og på serveren heter jeg Mk7070 :)

Jeg har grunnlagt byene Kaktuzar og Underground City.
Jeg hjelper gjerne til så mye jeg kan, selv om jeg er opptat med ett prosjekt på serveren, og blir veldig glad om folk bruker Help Ticket (/query)

Jeg er på nesten hver dag så lenge jeg kan, noen få ganger døgner jeg på serveren også, men ikke like mye som jeg gjorde før lenger, siden jeg bled busta flere ganger av foreldrene mine, som tar PC'en min og sånn da -.-

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning