Skrevet av Emne: Monsterne angriper!!!  (Lest 3643 ganger)

Utlogget Floyd-ATC

  • Livstidsdiktator
  • Administrator
  • Guru
  • *****
  • Innlegg: 542
  • Karma: +12/-0
    • MSN Messenger - floyd@atc.no
    • Vis profil
    • floyd.atc.no
    • E-post
Monsterne angriper!!!
« på: 28. November 2010, 20:58 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Ettersom vi nå har TO forskjellige plugins som begge lover og sverger at Creepers ikke skal klare å sprenge noe som helst så har jeg forsøksvis skrudd monstre PÅ.

    Så, hvordan skal vi forholde oss til våre ikke-mælende motspillere? Først og fremst, reglene er mer eller mindre de samme som i single-player: De trives ikke der det er lys, de har en IQ på <= 39 så de kan ikke åpne dører og de dropper unike gjenstander når de legger på røret.

    Hva så med helsen til de staute spillere av kjøtt og blod? Vær så snill... hold dere for gode til å jukse. Moderatorer og admins har en /give kommando men denne er ment for å kunne rydde opp i urettferdige feil (e.g "serveren lagget og spiste de 64 diamantene mine") eller få fortgang i gigantiske byggeprojekter som ellers hadde vært fullstendig umulig ("jeg trenger 25000 glass til på østsiden"). De er derimot IKKE ment for å dele ut diamandsverd og gullepler som om de var femtiøringer.

    Det er mulig å opprette soner som healer deg automatisk, en slik sone er sykehuset ved Spawn City Stadion (/warp sykehus) men flere kommer helt sikkert etterhvert.


    -Floyd.

    --
    Det finnes 10 typer mennesker;
    de som forstår binærtall, de som ikke gjør det, og de som forstår Grey code.