Skrevet av Emne: Minecraft mini games til ATC?  (Lest 5414 ganger)

Utlogget Qvers47

  • n00b
  • *
  • Innlegg: 4
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
Minecraft mini games til ATC?
« på: 10. August 2015, 22:09 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Hei jeg ønsker at det skal kunne komme noe minigame(s) til ATC. Jeg tror det holder med bare et minigame. Jeg vet ikke selv hvordan man setter opp minigames med plugin så derfor må noen andre gjøre det uten at jeg kan hjelpe til. Jeg kan tilby meg å lage minigame kart om det blir nødvendig.

    Om det ikke blir noe minigame(s) gjennom plugin så kan jeg prøve å lage minigame med redstone, men det kommer til å bli veldig tungvindt og vanskelig. Jeg må også kanskje få ting flyttet over med hjelp av world edit fra creative verdenen til survival verdenen.

    Hvorfor jeg ønsker minigame er fordi det som oftest er veldig morsomt å spille minigame. En annen grunn er at jeg kan spille minigame når jeg er litt lei av å være i creative og survival.

    Jeg vet at det kommer til å bli vanskelig å sette opp minigame, men jeg ønsker at det kommer og etter at det har kommet blir det der nok lenge.



    Utlogget Floyd-ATC

    • Livstidsdiktator
    • Administrator
    • Guru
    • *****
    • Innlegg: 542
    • Karma: +12/-0
      • MSN Messenger - floyd@atc.no
      • Vis profil
      • floyd.atc.no
      • E-post
    Sv: Minecraft mini games til ATC?
    « Svar #1 på: 11. August 2015, 16:37 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Beklager, dette kommer ikke til å skje.

    Det finnes allerede en drøss av servere med minigames, det er den viktigste grunnen til at jeg ikke kommer til å installere minigames på mc.atc.no

    En annen grunn er at enhver ny plugin må testes mot eksisterende plugins hver eneste gang noe oppgraderes eller endres. Minigames endrer mye rart og vil garantert skape problemer for drøssevis av andre plugins. (To eksempler: Creative mode med load/save av inventory, Teleplugin med permissions og integrering mot WorldGuard)



    -Floyd.

    --
    Det finnes 10 typer mennesker;
    de som forstår binærtall, de som ikke gjør det, og de som forstår Grey code.