Forumet er oppdatert og reCAPTCHA er på plass for å redusere spam
Enda en unødvendig tråd
Nå driver kona og babler om noe "hjul" som visstnok krever masse "forberedelser" hver eneste dag så det kan fortsatt ta litt tid før jeg har knyttet sammen alle de løse trådene men satser på å få det til.
Dette er forklart en lang rekke ganger allerede men det er tydeligvis behov for repetisjon; selv om minecraft.jar og minecraft_server.jar er oppdatert fra Mojang sin side så må Bukkit-teamet ha tid til å tilpasse craftbukkit.jar og bukkit.jar slik at disse passer sammen med den nye versjonen av minecraft_server.jar.Deretter må alle plugins som snakker med Bukkit oppdateres slik at de passer sammen med den nye versjonen av craftbukkit.jarProsessen kan ta alt fra noen timer til flere uker og enkelte ganger flere måneder, helt avhengig av hvor omfattende endringene er. Jeg begynner å teste så snart Bukkit-teamet slipper en såkalt "recommended build", det vil si at teamet anser alle de viktigste funksjonene for å være på plass og fungere som de skal. Når jeg tester så avdekkes det alltid plugins som må oppdateres eller skrives om; jeg må da enten få tak i oppdaterte plugins (ikke alle gidder å oppdatere) eller jeg må finne alternativer og i ekstreme tilfeller skrive mine egne plugins. Alt sammen tar TID og jeg må ta hensyn til jobb, familie og andre fritidsaktiviteter. Livet mitt består overraskende nok av mer enn bare Minecraft :-)I mellomtiden er det opp til hver enkelt om de vil oppdatere og spille singleplayer/alternative servere, eller nedgradere ved å laste ned JAR-filene som ligger på http://minecraft.atc.no/ under menyvalget "Nedlasting".
Jeg spår at bukkit ikke er oppdatert før verdens ende.
Du er klar over at NASA faktisk forsikrer oss om det tvert motsatte?
Sitat fra: Emilpoika på 04. Desember 2012, 23:53 pmJeg spår at bukkit ikke er oppdatert før verdens ende.Verdens ende derfor NASA sier det for å tjene penger, ja!
Det er jo lenge siden jeg har spillt på servern så jeg har veldig lyst til det. Men dere må jo oppdatere!Ingen oppdatering ingen spillere ingen spillere ingen vits med server.Jeg sier bare: Vær så snill! Oppdater serveren!Den er jo så artigÅ bra.Det hadde vært synn hvis den ikke hadde blitt oppdatert D:Vurderer å ned gradere Minecraft.Håper jeg slepper det får å spille på serveren.Spørsmål til FloydATC: har du gitt opp serveren hvis du har det kan du svare meg her da ?