Skrevet av Emne: Region i nether  (Lest 6432 ganger)

Utlogget martinm96

  • n00b
  • *
  • Innlegg: 18
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
Region i nether
« på: 19. Januar 2012, 22:24 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Jeg lagde meg en Wart farm i Nether. Så skulle jeg beskytte den med en region. Etter og markert opp området så skrev jeg alt riktig, men når jeg tok et wooden sword for å se om alt var i orden så stod det ikke var noe region, så da prøvde jeg igjen med det samme navnet. da stod det at det var en region med det navnet der, så da prøvde jeg flere og flere ganger med forskjellige region navn. med da jeg tokk det wooden swordet mitt for å se, var det ingen regioner der. Så da spurte jeg om noe kunne se om det var region der. Det var det så de kunne ikke bygge der.  Det som er problemet nå er at jeg har flere regioner jeg ikke kan se navnet på dem. Jeg samarbeider med en på ATC veldig mye. nå får ikke han hjulpet nesten noe til å høste inn, fordi jeg ikke kan finne ut de navnene igjen.

    Er det en mulighet å få fiksa sånn at man kan se navnene på regioner i Nether ?  ;D

    Blir glad viss noe kan komme med et svar til meg :D



    Utlogget Emilpoika

    • Moderator
    • Guru
    • *****
    • Innlegg: 1.278
    • Karma: +12/-0
    • #Emilpoika
      • Vis profil
      • Emilpoikas Facebookside
    Sv: Region i nether
    « Svar #1 på: 20. Januar 2012, 01:10 am »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • "RAPPORTERING AV FEIL PÅ SERVEREN"-tråden ved http://goo.gl/5jiYF hadde vært et lurt sted å poste denne, i stedet for å lage en egen tråd.

    Jeg har en region i the nether for min egen farm, og har vært å undersøkt selv. Jeg har samme "problem". Dvs. jeg kan ikke se region-navnet som jeg har laget, men jeg husker det fordi jeg er for systematisk med å lage like navn over alt XD


    "So much time on ATC alone, and yet I've never been to me."
    "Half a bee, philosophically, must ipso facto half not be. But half the bee has got to be, vis-à-vis its entity - d'you see? But can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee, due to some ancient injury?

    Utlogget Floyd-ATC

    • Livstidsdiktator
    • Administrator
    • Guru
    • *****
    • Innlegg: 542
    • Karma: +12/-0
      • MSN Messenger - floyd@atc.no
      • Vis profil
      • floyd.atc.no
      • E-post
    Sv: Region i nether
    « Svar #2 på: 20. Januar 2012, 06:37 am »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Hmmm.. Det er egentlig ikke meningen det skal finnes regioner (eller noen andre regler for den saks skyld) i Nether og The End, men det er nok sikkert endel ting som går an fordi jeg har slurvet litt med rettigheter. Jeg kommer til å fikse på dette etterhvert så grunnregelen er: Ikke bygg ting i Nether/The End som du bryr deg om, og putt i alle fall ikke verdifulle ting der.  Det finnes heller ikke backup eller logblock der, og klager som gjelder Nether blir normalt besvart med det jeg akkurat har skrevet.

    De er rett og slett ment å være brutale og ugjestmilde :-/


    -Floyd.

    --
    Det finnes 10 typer mennesker;
    de som forstår binærtall, de som ikke gjør det, og de som forstår Grey code.

    Utlogget Smurfe

    • Minecraft-Operators
    • Wannabe
    • ***
    • Innlegg: 96
    • Karma: +0/-0
      • MSN Messenger - Ehh@gamle_dager.com
      • AOL Instant Messenger - Smurfe
      • Vis profil
    Sv: Region i nether
    « Svar #3 på: 20. Januar 2012, 07:39 am »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Hvis du har samme navn på hver region, flyter ikke du da regionen til den siste du lagde da Emil?


    Dere er alle nuubz !

    Reglene til Minecraft.atc.no " http://www.youtube.com/watch?v=ZD4b7_zMqXU&feature=related "

    Blir aldri lei av Battlefield 3!

    Utlogget Cybersyn

    • n00b
    • *
    • Innlegg: 2
    • Karma: +1/-0
      • Vis profil
      • localhost
    Sv: Region i nether
    « Svar #4 på: 20. Januar 2012, 12:55 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • De er rett og slett ment å være brutale og ugjestmilde :-/
    Det er det jeg liker med Nether og The End xD



    Utlogget Emilpoika

    • Moderator
    • Guru
    • *****
    • Innlegg: 1.278
    • Karma: +12/-0
    • #Emilpoika
      • Vis profil
      • Emilpoikas Facebookside
    Sv: Region i nether
    « Svar #5 på: 20. Januar 2012, 15:32 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • : Ikke bygg ting i Nether/The End som du bryr deg om, og putt i alle fall ikke verdifulle ting der.
    Problemet blir da: Hvordan skal man gro Nether Wart "trygt"? Kanskje en instilling som tillater Nether Wart å gro i den vanelige verdenen?


    Hvis du har samme navn på hver region, flyter ikke du da regionen til den siste du lagde da Emil?
    Jeg bruker de samme regionene på de fleste serverne jeg er på, og med samme system.
    En region som dekker Nether wart-farmene mine er f.eks. "Emilpoika_Nether_wart_1" osv..


    "So much time on ATC alone, and yet I've never been to me."
    "Half a bee, philosophically, must ipso facto half not be. But half the bee has got to be, vis-à-vis its entity - d'you see? But can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee, due to some ancient injury?

    Utlogget Cybersyn

    • n00b
    • *
    • Innlegg: 2
    • Karma: +1/-0
      • Vis profil
      • localhost
    Sv: Region i nether
    « Svar #6 på: 20. Januar 2012, 20:41 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Skulle gått an å bruke indekser, som i programmering. For eksempel Ost_city['E'], Ost_city['N'], Ost_city['W'], Ost_city['Main'] etc. Da hadde det blitt lettere å holde oversikt. Og når man f. eks. trykker på en av regionene med et tresverd i Ost_city['N'], så står også søster-regionene listet opp; Ost_city['E'], Ost_city['W'] osv.



    Utlogget Emilpoika

    • Moderator
    • Guru
    • *****
    • Innlegg: 1.278
    • Karma: +12/-0
    • #Emilpoika
      • Vis profil
      • Emilpoikas Facebookside
    Sv: Region i nether
    « Svar #7 på: 02. Februar 2012, 10:40 am »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Kanskje en instilling som tillater Nether Wart å gro i den vanelige verdenen?

    Håper Floyd kan vurdere dette, det tar fryktelig lang tid å sitte i the nether å vente på at de skal gro, og det er ikke vits å prøve å bygge noe, for det kan bli ødelagt :(


    "So much time on ATC alone, and yet I've never been to me."
    "Half a bee, philosophically, must ipso facto half not be. But half the bee has got to be, vis-à-vis its entity - d'you see? But can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee, due to some ancient injury?