Skrevet av Emne: Gamle mappet  (Lest 3741 ganger)

mrthewil2000

  • Gjest
Gamle mappet
« på: 08. ſeptember 2012, 23:34 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Hei, ettersom eg har begynt å savne det gamle mappet en del, har eg besluttet meg til å hoste en server med det gamle mappet på.
    Eg har ingen av de gamle plugins'ene, har warpene da, men da trenger eg en oppdatert versjon av WarpPlugin (?)

    IP: 88.90.41.39



    Utlogget solve94

    • Minecraft-Operators
    • Knowitall
    • ***
    • Innlegg: 115
    • Karma: +0/-0
      • Vis profil
      • E-post
    Sv: Gamle mappet
    « Svar #1 på: 09. ſeptember 2012, 09:28 am »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Gamle mapet kjøres på atc det. bare det at vi ikke har tilgang til det. Det mapet er jo ikke noe bra, annet en noen bygninger å når du ikke kjører noe region på serveren så er snart helle mapet helt ødelagt, men likker at du hoster med det mapet, jeg vil heller kjørt opp multiworld og we så hentet inn de stedene du vil ha på mapet ditt. så satt det opp som en server. siden det er mye stygge ting på gamle mapet som er noe dritt å få fjernet, men vis jeg ikke tar feil går det an å fjerne dem og la we genererer nytt tereng for deg(veldig usiker på det), elles må du lage tereng sjøl på de stedene

    mvh
    Solve94



    Utlogget Floyd-ATC

    • Livstidsdiktator
    • Administrator
    • Guru
    • *****
    • Innlegg: 542
    • Karma: +12/-0
      • MSN Messenger - floyd@atc.no
      • Vis profil
      • floyd.atc.no
      • E-post
    Sv: Gamle mappet
    « Svar #2 på: 09. ſeptember 2012, 10:21 am »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Ikke nå lenger. Svuppe og jeg plukket ut de byggene vi syntes var verneverdige, deretter ble det gamle kartet avmontert og slettet. (Det ligger dog fremdeles en kopi for nedlasting)

    Når det gjelder WE og bruk av //regen så ville det ha fungert hvis Minecraft fremdeles brukte samme algoritme for å generere terreng, men det er ikke tilfelle. Hvis du bruker //regen på et gammelt kart så genereres terreng med nyeste algoritme og det nye terrenget stemmer overhodet ikke overens med det gamle. Dermed får du "sømmer" som må fikses manuelt med WorldEdit, et arbeid som ofte er klurete og hvor resultatet sjelden blir særlig bra.

    Men for all del, stå på :-)


    -Floyd.

    --
    Det finnes 10 typer mennesker;
    de som forstår binærtall, de som ikke gjør det, og de som forstår Grey code.

    mrthewil2000

    • Gjest
    Sv: Gamle mappet
    « Svar #3 på: 09. ſeptember 2012, 12:31 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Som sagt, eg kjører en server med dette mappet en gang iblant, fordi eg savner det ganske mye :P
    Ganske morsomt å se seg rundt på det å finne gamle bygg, eg og SpeedNinja var innpå igår kveld og fant masse vi hadde bygget for lenge siden! Meget spennende! :)



    Utlogget Emilpoika

    • Moderator
    • Guru
    • *****
    • Innlegg: 1.278
    • Karma: +12/-0
    • #Emilpoika
      • Vis profil
      • Emilpoikas Facebookside
    Sv: Gamle mappet
    « Svar #4 på: 09. ſeptember 2012, 15:06 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Høres morsomt ut  :D


    "So much time on ATC alone, and yet I've never been to me."
    "Half a bee, philosophically, must ipso facto half not be. But half the bee has got to be, vis-à-vis its entity - d'you see? But can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee, due to some ancient injury?