Skrevet av Emne: Hvorfor går OPs rundt i creative mode?  (Lest 15105 ganger)

Utlogget solve94

  • Minecraft-Operators
  • Knowitall
  • ***
  • Innlegg: 115
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvorfor går OPs rundt i creative mode?
« Svar #15 på: 17. August 2012, 08:02 am »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • du, har misfotstått noe. Når jeg sier at jeg bruker det til alt var først og fremst for å lære meg hvordan det reagerte, og hvordan ting fungerte. kommer til å gå ned på bruken av det fremover siden vi får kritikk for at vi bruker det å fordi jeg begynner å kjøne hvordan ting kan gjøres fort å enkelt.
    Har også sett litt på hva som grever mye av serveren under kopiering og slikt, sån som foreks. og stå et stygge unav kopierings ommeråde for derreter å rotere dette 90 grader ikke var en fult så morsom oppgave for serveren.

    å når det er sagt så hjelper jeg gjerne til med we vis dere bygger feil i store omeråder fordi jeg veit sjøl at det er noe dritt å rette opp og evt rive ned, men jeg hjelper ikke til med flatting ut av ommeråder før jeg ser en klar plan for noe på over 100 ganger 100 kvadrat metter.



    Morder269

    • Gjest
    Sv: Hvorfor går OPs rundt i creative mode?
    « Svar #16 på: 17. August 2012, 11:36 am »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Jeg må samtidig være ærlig og si til deg morder: hvis du ikke hadde vært så glad i å krangle så hadde du sannsynligvis vært op selv for lenge siden, du har nemlig mange gode poeng.
    Dette fikk meg litt til å tenke. Hvorfor ville jeg bli op i starten? Fordi de har fordeler som spesielt på den tiden (hadde ikke så mye annet om jeg husker riktig) var at de kunne spawne items. Det er derfor de fleste har villet bli det, for å få fordeler. 
    Husker spesielt at Fiweman bygde et hus med masse redstone, lapis når det var helt nytt o.l. De fleste ville være med han fordi han kunne bygge kule ting som ingen andre hadde mulighet til med mindre de jobbet mye mere enn han for å få tak i de samme byggematerialene og i det siste har det kommet enda mere fordeler for operatorene som gjør spillet enda lettere for de.

    I det siste (en god stund) har jeg ikke brydd meg om å bli op da jeg vet hvor urettferdig mange andre tenker det er og det faktisk er. Har sett flere argumenter fra operatørene som er noe som dette: "Vi hjelper andre veldig mye, burde ikke vi også få litt fordeler da?". Greit nok å få litt fordeler, men det er jo tydelig at det ikke er løst på riktig måte når operatorene kanskje ikke engang har vært i en hule for å mine siden den nye worlden kom ut.



    Utlogget DJdur

    • Moderator
    • Wannabe
    • *****
    • Innlegg: 94
    • Karma: +0/-0
    • #swag
      • MSN Messenger - oozziizz@hotmail.com
      • Vis profil
      • My twitter!
      • E-post
    Sv: Hvorfor går OPs rundt i creative mode?
    « Svar #17 på: 17. August 2012, 12:05 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Jeg må samtidig være ærlig og si til deg morder: hvis du ikke hadde vært så glad i å krangle så hadde du sannsynligvis vært op selv for lenge siden, du har nemlig mange gode poeng.
    I det siste (en god stund) har jeg ikke brydd meg om å bli op da jeg vet hvor urettferdig mange andre tenker det er og det faktisk er. Har sett flere argumenter fra operatørene som er noe som dette: "Vi hjelper andre veldig mye, burde ikke vi også få litt fordeler da?". Greit nok å få litt fordeler, men det er jo tydelig at det ikke er løst på riktig måte når operatorene kanskje ikke engang har vært i en hule for å mine siden den nye worlden kom ut.
    Har mina flere timer jeg :)
    Full armor sett av iron :)



    Utlogget Floyd-ATC

    • Livstidsdiktator
    • Administrator
    • Guru
    • *****
    • Innlegg: 542
    • Karma: +12/-0
      • MSN Messenger - floyd@atc.no
      • Vis profil
      • floyd.atc.no
      • E-post
    Sv: Hvorfor går OPs rundt i creative mode?
    « Svar #18 på: 17. August 2012, 20:53 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Dersom man "krangler" ved å stille spørsmål, mener jeg krangling er positivt, men som sagt er ikke jeg oppmerksom på hva ordet innebærer i denne settingen. Jeg vil avslutte innlegget ved å poengtere viktigheten av forumet for å få stilt disse spørsmålene.
    Jeg er veldig enig i at dette er tema som bør diskuteres. Som jeg sier, han har mange gode poeng. Det er måten de legges fram som av og til virker mot sin hensikt, fordi de fører til at folk går direkte i skyttergraven når de blir angrepet med tungt artilleri.


    -Floyd.

    --
    Det finnes 10 typer mennesker;
    de som forstår binærtall, de som ikke gjør det, og de som forstår Grey code.

    Utlogget Floyd-ATC

    • Livstidsdiktator
    • Administrator
    • Guru
    • *****
    • Innlegg: 542
    • Karma: +12/-0
      • MSN Messenger - floyd@atc.no
      • Vis profil
      • floyd.atc.no
      • E-post
    Sv: Hvorfor går OPs rundt i creative mode?
    « Svar #19 på: 17. August 2012, 20:55 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Greit nok å få litt fordeler, men det er jo tydelig at det ikke er løst på riktig måte når operatorene kanskje ikke engang har vært i en hule for å mine siden den nye worlden kom ut.
    Jeg har ikke SPILT minecraft på godt over et år. Er jeg online så er det enten for å fikse noe, bygge noe eller ta imot mas/kjeft ;-)


    -Floyd.

    --
    Det finnes 10 typer mennesker;
    de som forstår binærtall, de som ikke gjør det, og de som forstår Grey code.

    Morder269

    • Gjest
    Sv: Hvorfor går OPs rundt i creative mode?
    « Svar #20 på: 17. August 2012, 21:21 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Dersom man "krangler" ved å stille spørsmål, mener jeg krangling er positivt, men som sagt er ikke jeg oppmerksom på hva ordet innebærer i denne settingen. Jeg vil avslutte innlegget ved å poengtere viktigheten av forumet for å få stilt disse spørsmålene.
    Jeg er veldig enig i at dette er tema som bør diskuteres. Som jeg sier, han har mange gode poeng. Det er måten de legges fram som av og til virker mot sin hensikt, fordi de fører til at folk går direkte i skyttergraven når de blir angrepet med tungt artilleri.
    Målet var å ikke angripe enkeltpersoner, men forstår jeg riktig så gjorde jeg tydeligvis det. Må beklage det isåfall.
    « Siste redigering: 17. August 2012, 21:27 pm av Morder269 »



    Utlogget solve94

    • Minecraft-Operators
    • Knowitall
    • ***
    • Innlegg: 115
    • Karma: +0/-0
      • Vis profil
      • E-post
    Sv: Hvorfor går OPs rundt i creative mode?
    « Svar #21 på: 18. August 2012, 10:09 am »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Føler egentlig at op teamet er slappe som ikke tar krittik over at det er uretferdig at vi bruker we, Så når folk sier det bør vi ta det inn over oss og se det fra den andre siden og spørre oss selv er det ikke mulig at vi bruker mindre we for å ikke få enkelt spillere/ale spillere til å se at vi kan forbedre bruken av we. husk at det er ikke så morsomt å slitte seg fram til resuser når du ser andre bare sitter bagover vent å får det servert i handen på seg, så her må vi kjerppe oss stort med we brukking til i værtfal floyd har satt inn en fungsjon for creativ til vips, da kan vi øke på med we siden dem har god mullighet til å få itemser sjøl.

    en annen ting jeg kom på er at jeg bygger opp hus å gir dem bort, spørsmålet mitt er det riktig å gjøre eller vil det være feil ovenfor dem som ikke får hus som jeg har bygd?
    tenkt litt på det etter alt diskusjon om we så vil høre med derre om det er greit eller ikke.



    Morder269

    • Gjest
    Sv: Hvorfor går OPs rundt i creative mode?
    « Svar #22 på: 18. August 2012, 11:18 am »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Så lenge det huset er tomt for kister og alt er bygd fra items som kommer fra kits/enkle å skaffe så bryr jeg meg pent lite da alle andre kan bygge et hus av de samme materialene. Jeg kan gi bort et hus, da kan du også det. Bare tenk igjennom hva huset er bygd av.



    Utlogget Floyd-ATC

    • Livstidsdiktator
    • Administrator
    • Guru
    • *****
    • Innlegg: 542
    • Karma: +12/-0
      • MSN Messenger - floyd@atc.no
      • Vis profil
      • floyd.atc.no
      • E-post
    Sv: Hvorfor går OPs rundt i creative mode?
    « Svar #23 på: 18. August 2012, 11:24 am »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Bingo :-)


    -Floyd.

    --
    Det finnes 10 typer mennesker;
    de som forstår binærtall, de som ikke gjør det, og de som forstår Grey code.

    Utlogget Emilpoika

    • Moderator
    • Guru
    • *****
    • Innlegg: 1.278
    • Karma: +12/-0
    • #Emilpoika
      • Vis profil
      • Emilpoikas Facebookside
    Sv: Hvorfor går OPs rundt i creative mode?
    « Svar #24 på: 03. April 2014, 15:02 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Bump!
    Var på serveren i natt og kom til å tenke på noe som vi faktisk ikke nevnte da vi duskuterte dette temaet:
    Logblock har en grense på noen måneder når den logger i vei,  og det fleste søppelet vi fant på slutten av det gamle kartet var uten logblock.
    Det er griet av vi kan bruke rollback for å fjerne grief og lignende når logblocken har registrert hva en spiller har gjort i et område, men når loglbock uteblir er World Edit den eneste gjenstående muligheten til å gjøre slike omfattende inngrep.


    "So much time on ATC alone, and yet I've never been to me."
    "Half a bee, philosophically, must ipso facto half not be. But half the bee has got to be, vis-à-vis its entity - d'you see? But can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee, due to some ancient injury?