Skrevet av Emne: Har du blitt bannet? LES DETTE!  (Lest 6185 ganger)

Utlogget Floyd-ATC

  • Livstidsdiktator
  • Administrator
  • Guru
  • *****
  • Innlegg: 542
  • Karma: +12/-0
    • MSN Messenger - floyd@atc.no
    • Vis profil
    • floyd.atc.no
    • E-post
Har du blitt bannet? LES DETTE!
« på: 02. Juni 2011, 15:59 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Dette er en viktig melding til deg som har blitt bannet fra Minecraft.atc.no:

    Først av alt: Ikke send mail til meg og be meg unbanne deg for jeg kommer aldri til å gjøre det.

    Hvorfor ikke? Fordi vi admins har utnevnt operatorer til å kaste ut folk som ikke kan oppføre seg. De kan ikke gjøre dette hvis jeg eller noen andre flyr rundt og gjør om på avgjørelsene deres.

    Så, hvordan kan man komme inn igjen? Dette er det store spørsmålet, er det ikke?

    La meg kort forklare hvorfor Minecraft.atc.no eksisterer. Den første dagen jeg spilte Minecraft var høsten 2010, jeg satt hjemme med dobbeltsidig lungebetennelse i 14 dager, fikk ikke sove og orket knapt å sitte. Så jeg logget på den første minecraft-serveren jeg kunne finne og begynte å bygge. Etter å ha bygget i flere timer så kom det først en vilt fremmed og begynte å hakke istykker det jeg hadde bygget og så kom en annen og sprengte resten i lufta med TNT.

    Jeg logget av og fant en annen server.

    Her ble jeg sittende og bygge i nesten et døgn, de andre som spilte der var trivelige og vi pratet om løst og fast. Jeg bygget en STOR katedral-lignende affære med tårn og trapper og glass og det hele. Mens jeg var nede i kjelleren for å hente materialer så fikk jeg beskjed fra en av de andre spillerne at noen hadde sprengt absolutt alt med TNT.

    Jeg logget av og spilte ikke på etpar dager. Så begynte jeg å sette sammen Minecraft.atc.no som skulle være en server FRI for griefing. For å få til dette trengte jeg et skikkelig oppsett med en salig blanding av plugins. Det gikk ganske fort opp for meg at for å få ting som jeg ville så måtte jeg lære meg Java og komplettere oppsettet med hjemmelagede plugins.

    Resultatet er en server med jevnlig automatisk backup, beskyttede soner, logging av all aktivitet og gjennomarbeidede rettigheter til ulike brukergrupper. Jeg tester absolutt alt jeg legger inn på en privat testserver. Jeg deler kode med andre plugin-programmerere for å finne de beste løsningene. Jeg sitter i timevis og analyserer logger for å avdekke mystiske feil som kan skyldes minecraft, bukkit eller plugins. Alt sammen har en eneste hensikt: At hvem som helst skal få bygge og ha det gøy uten at andre kommer og ødelegger.

    Og det er her DU kommer inn. Hvis du er bannet betyr det nemlig at du har kommet inn og blitt tatt med buksene nede mens du forsøkte å ødelegge det vi har bygget opp. Operatorene kan nemlig se mer enn du aner.

    Så, hvis du til tross for alt dette kan overbevise operatorene mine om at det var ikke DU som ødela, at det var noen andre som hadde fått tilgangen til nettopp DIN Minecraft-bruker, at DU har rett til enda flere sjanser til å misbruke vår tillit, ja da er det bare EN ting å gjøre:

    Sett deg ned og skriv. Skriv en virkelig VIRKELIG bra forklaring, så bra at den forklarer hvorfor operatorene skal sette tilside informasjon fra LogBlock og screenshots som viser hvordan du har ødelagt flere timers innsats for andre, og gi deg en ny sjanse. Post det du har skrevet i forumet og vent.

    Dersom operatorene gidder å lese det du har skrevet og de stemmer over saken og du faktisk får lov å komme inn igjen, så vær veldig takknemlig. Jeg for min del savner ingen griefere.
    « Siste redigering: 02. Juni 2011, 16:01 pm av Floyd-ATC »


    -Floyd.

    --
    Det finnes 10 typer mennesker;
    de som forstår binærtall, de som ikke gjør det, og de som forstår Grey code.