Skrevet av Emne: Op?  (Lest 7549 ganger)

Utlogget Massakerenissen

  • n00b
  • *
  • Innlegg: 24
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
Op?
« på: 30. Oktober 2011, 21:24 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Jeg er bare nysjerrig i en ting... Hvordan fikk opene op? Litt meningsløst spørsmål men jeg trengte bare et svar :S



    Utlogget haakon94

    • Minecraft-Operators
    • Wannabe
    • ***
    • Innlegg: 54
    • Karma: +0/-0
    • I dare you!
      • Vis profil
      • My Youtube
      • E-post
    Sv: Op?
    « Svar #1 på: 31. Oktober 2011, 00:28 am »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Først og fremst. Å få en Op status er basert på antall annmeldelsefra andre spillere/OPer. (Hoved saklig OPer).
    Men jeg trur Floyd og Svuppe tenker over dette med omhu, altså det å få en annmeldelse som bare sier at: Denne personen burde bli OP. Sannsynelig ikke vil strekke til.
    Noen andre punkter man kan notere seg for å bli en OP er å hjelpe andre spiller jevnt og trutt. Det er mange nybegynnere der ute som ikke har en annelse om hva de kan eller ikke kan.
    Du må nesten ha tålmodighet nok til å sette egne prosjekter på hylla for en liten stund hvis det er andre på serveren som skulle hatt lit OP assistanse.
    Sett deg inn i reglene, lær deg dem. Det er ikke så vanskelige regler i grunn. Ha en fin holdnig og masing er ALDRI svaret. Hold deg til dette og kanskje du kan bli en av de fremtidige OPene.
    Dette er en OP i mine øyne :)

    Håper dette gav deg en slags innsikt om hva som skal til. Du kan også skrive "/help op" i spillet for flere detaljer. Rett på meg om jeg tar feil.

    -Haakon94
    « Siste redigering: 31. Oktober 2011, 00:29 am av haakon94 »


    Minecraft? Et spill? Nei, en livsstil ;)
    Youtube? Yes, that`s my thing.

    Morder269

    • Gjest
    Sv: Op?
    « Svar #2 på: 31. Oktober 2011, 07:59 am »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Dette er nokk ganske riktig og virker som om du har fått med deg det meste av hva admins sier, så det haakon sa er nokk i hvertfall 90% riktig.



    Utlogget Massakerenissen

    • n00b
    • *
    • Innlegg: 24
    • Karma: +0/-0
      • Vis profil
    Sv: Op?
    « Svar #3 på: 31. Oktober 2011, 08:29 am »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Først og fremst. Å få en Op status er basert på antall annmeldelsefra andre spillere/OPer. (Hoved saklig OPer).
    Men jeg trur Floyd og Svuppe tenker over dette med omhu, altså det å få en annmeldelse som bare sier at: Denne personen burde bli OP. Sannsynelig ikke vil strekke til.
    Noen andre punkter man kan notere seg for å bli en OP er å hjelpe andre spiller jevnt og trutt. Det er mange nybegynnere der ute som ikke har en annelse om hva de kan eller ikke kan.
    Du må nesten ha tålmodighet nok til å sette egne prosjekter på hylla for en liten stund hvis det er andre på serveren som skulle hatt lit OP assistanse.
    Sett deg inn i reglene, lær deg dem. Det er ikke så vanskelige regler i grunn. Ha en fin holdnig og masing er ALDRI svaret. Hold deg til dette og kanskje du kan bli en av de fremtidige OPene.
    Dette er en OP i mine øyne :)

    Håper dette gav deg en slags innsikt om hva som skal til. Du kan også skrive "/help op" i spillet for flere detaljer. Rett på meg om jeg tar feil.

    -Haakon94

    Men det  betyr vel at det tar nesten et år å bli Op da? Ikke at jeg har planer om å bli Op, jeg bare lurer  ;D



    Utlogget haakon94

    • Minecraft-Operators
    • Wannabe
    • ***
    • Innlegg: 54
    • Karma: +0/-0
    • I dare you!
      • Vis profil
      • My Youtube
      • E-post
    Sv: Op?
    « Svar #4 på: 31. Oktober 2011, 10:26 am »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Altså, det skal ikke ha noen veldig stor betydning. MEN du skal ha vært her en stund ;)


    Minecraft? Et spill? Nei, en livsstil ;)
    Youtube? Yes, that`s my thing.

    Utlogget Emilpoika

    • Moderator
    • Guru
    • *****
    • Innlegg: 1.278
    • Karma: +12/-0
    • #Emilpoika
      • Vis profil
      • Emilpoikas Facebookside
    Sv: Op?
    « Svar #5 på: 31. Oktober 2011, 17:58 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Jeg tror jeg hadde hatt "tålmodighet nok til å sette egne prosjekter på hylla", men så hadde jeg glemt prosjektene.
    Jeg ser det for meg: Halvferdige pixel art-prosjekter over alt XD


    "So much time on ATC alone, and yet I've never been to me."
    "Half a bee, philosophically, must ipso facto half not be. But half the bee has got to be, vis-à-vis its entity - d'you see? But can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee, due to some ancient injury?

    Utlogget Emilpoika

    • Moderator
    • Guru
    • *****
    • Innlegg: 1.278
    • Karma: +12/-0
    • #Emilpoika
      • Vis profil
      • Emilpoikas Facebookside
    Sv: Op?
    « Svar #6 på: 16. ſeptember 2012, 20:12 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Ikke for å bumpe en gammel tråd. Jeg går igjennom alle nå, tenkte jeg skulle nevne hvor komisk mitt forrige innlegg i dette tråden er, med tanke på at jeg er OP nå XD


    "So much time on ATC alone, and yet I've never been to me."
    "Half a bee, philosophically, must ipso facto half not be. But half the bee has got to be, vis-à-vis its entity - d'you see? But can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee, due to some ancient injury?

    Utlogget ramo242

    • Wizard
    • ****
    • Innlegg: 292
    • Karma: +0/-0
    • Grump Ramo - Paint Master - rOlfFa fan
      • Vis profil
    Sv: Op?
    « Svar #7 på: 29. ſeptember 2012, 00:52 am »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Servern trenger flere ops faktisk... Mange røde spillere lider(av blod?) av å aldri bli guest.

    ~Natta!


    DOO WEEE DOOOOOOOO

    Utlogget Emilpoika

    • Moderator
    • Guru
    • *****
    • Innlegg: 1.278
    • Karma: +12/-0
    • #Emilpoika
      • Vis profil
      • Emilpoikas Facebookside
    Sv: Op?
    « Svar #8 på: 29. ſeptember 2012, 11:32 am »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Servern trenger flere ops faktisk... Mange røde spillere lider(av blod?) av å aldri bli guest.

    ~Natta!
    Ja, jeg husker at en av grunnene til at jeg valgte å spille på ATC var at jeg ikke trengte (som n00b) å snakke med noen for å kunne begynne å bygge.


    "So much time on ATC alone, and yet I've never been to me."
    "Half a bee, philosophically, must ipso facto half not be. But half the bee has got to be, vis-à-vis its entity - d'you see? But can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee, due to some ancient injury?

    Utlogget solve94

    • Minecraft-Operators
    • Knowitall
    • ***
    • Innlegg: 115
    • Karma: +0/-0
      • Vis profil
      • E-post
    Sv: Op?
    « Svar #9 på: 30. ſeptember 2012, 12:45 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Flere oper skal vi få lagt til vis det trengs, Jeg skal prøve å få floyd til å adde to nye oper, men veit ikke hvem som spiller å ikke nå for tiden, men floyd veit sikkert om noe med hjelp av log.

    Hilsen Solve94