Skrevet av Emne: BETA map for download  (Lest 19394 ganger)

Utlogget Emilpoika

  • Moderator
  • Guru
  • *****
  • Innlegg: 1.278
  • Karma: +12/-0
  • #Emilpoika
    • Vis profil
    • Emilpoikas Facebookside
Sv: BETA map for download
« Svar #30 på: 28. April 2014, 13:56 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Edit: Om noen har en kopi som er uskadet så legg den gjerne ut på samme måte.
    Tok en titt på "players"-mappen, og den var tom. Tror jeg ikke har rørt kartet, men heller jobbet med en kopi. SKal sjekke nå om selve kartet er rørt.

    Edit: Alt ser urørt ut ;) Tok frem noen andre harddisker, men har ikke klart å finne den originale XIP-filen :(

    EditEdit: Floyd har satt kartet inn nå og dynmap rendrer det inn. Vinkelen er l90 grader av, så den skrå pixel-arten min er noe epic-failet mendere kan se kartet på dynmap her: http://goo.gl/ukJHJ9
    « Siste redigering: 28. April 2014, 15:36 pm av Emilpoika »


    "So much time on ATC alone, and yet I've never been to me."
    "Half a bee, philosophically, must ipso facto half not be. But half the bee has got to be, vis-à-vis its entity - d'you see? But can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee, due to some ancient injury?

    Utlogget Floyd-ATC

    • Livstidsdiktator
    • Administrator
    • Guru
    • *****
    • Innlegg: 542
    • Karma: +12/-0
      • MSN Messenger - floyd@atc.no
      • Vis profil
      • floyd.atc.no
      • E-post
    Sv: BETA map for download
    « Svar #31 på: 28. April 2014, 17:49 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Jeg slettet "players" før kartet ble publisert, så det er som forventet. Som du sier, kartet ser helt urørt ut. Jeg har fjernet noen misvisende skilt i gamle Spawn og fikset så Creative/Survival portalen ikke lenger er "always on" men lar spillere velge mellom "Creative", "Survival" og "Beta".

    Kun ops/admins har tilgang til Beta-kartet akkurat nå men jeg tester å gjøre Beta read-only og så kommer jeg til å slippe inn VIP også her.

    NB! Beta-kartet kun er for historikk/rydding/kopiering, ikke for nybygg eller testing av noe slag. Det kommer ikke til å være her permanent.

    Videre, serveren lagget noe helt fryktelig før restart 17:00 i dag. Pga. de ekstra ressursene beta-kartet bruker har jeg derfor sett meg nødt til å skru av mobs i både Beta og Creative inntil videre.


    -Floyd.

    --
    Det finnes 10 typer mennesker;
    de som forstår binærtall, de som ikke gjør det, og de som forstår Grey code.

    Utlogget Emilpoika

    • Moderator
    • Guru
    • *****
    • Innlegg: 1.278
    • Karma: +12/-0
    • #Emilpoika
      • Vis profil
      • Emilpoikas Facebookside
    Sv: BETA map for download
    « Svar #32 på: 28. April 2014, 23:03 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Videre, serveren lagget noe helt fryktelig før restart 17:00 i dag. Pga. de ekstra ressursene beta-kartet bruker har jeg derfor sett meg nødt til å skru av mobs i både Beta og Creative inntil videre.

    Gjelder det fortsatt?
    Så bare at det var sauer i Spawn-Stadion


    "So much time on ATC alone, and yet I've never been to me."
    "Half a bee, philosophically, must ipso facto half not be. But half the bee has got to be, vis-à-vis its entity - d'you see? But can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee, due to some ancient injury?

    Utlogget Emilpoika

    • Moderator
    • Guru
    • *****
    • Innlegg: 1.278
    • Karma: +12/-0
    • #Emilpoika
      • Vis profil
      • Emilpoikas Facebookside
    Sv: BETA map for download
    « Svar #33 på: 29. April 2014, 12:13 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • NB! Beta-kartet kun er for historikk/rydding/kopiering, ikke for nybygg eller testing av noe slag. Det kommer ikke til å være her permanent.

    Tok noen timer i går der jeg fløy i 5 forskjellige himmelretninger fra spawn og fjernet enorme mengder søppel. Flerfarget ull-kaos blir endret til hvit ull og flyvende byer blir fjernet fullstendig. HAr sikkert fjernet godt over 70'000 blocks Sikkert en plass i mellom 100'-200'.
    Spørsmål: Kan jeg fjerne alle byggene i spawn som mangler tak?
    Hvis kartet ikke blir å være her permanent, kan du da laste opp den nye versjonen senere. Vil gjerne ha en kopi uten så mye søppel nå som jeg har brukt så lang tid på å fjerne det?


    "So much time on ATC alone, and yet I've never been to me."
    "Half a bee, philosophically, must ipso facto half not be. But half the bee has got to be, vis-à-vis its entity - d'you see? But can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee, due to some ancient injury?