Skrevet av Emne: Spam [Dedikert til OP's]  (Lest 20190 ganger)

Morder269

  • Gjest
Sv: Spam [Dedikert til OP's]
« Svar #15 på: 25. Februar 2012, 13:36 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Hva er galt med et lite banneord som faen? Hører det jo daglig. Banning er en del av hverdagen og kan ikke forhindres. Egentlig bare diskriminerende ord som burde sensures synes ihvertfall jeg.



    Utlogget Kristefon

    • n00b
    • *
    • Innlegg: 10
    • Karma: +0/-0
    • To be, or not to be? Thats a dumb question
      • Vis profil
    Sv: Spam [Dedikert til OP's]
    « Svar #16 på: 25. Februar 2012, 14:28 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Hva er galt med et lite banneord som faen? Hører det jo daglig. Banning er en del av hverdagen og kan ikke forhindres. Egentlig bare diskriminerende ord som burde sensures synes ihvertfall jeg.

    Eg syntes alt banning burde vært sensurert for at de ska vær mest mulikt barnevenlig





    Morder269

    • Gjest
    Sv: Spam [Dedikert til OP's]
    « Svar #17 på: 25. Februar 2012, 15:30 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Hva med oss som er eldre da? Skal vi oppføre oss som 10åringer for å passe inn på serveren?



    Utlogget Kristefon

    • n00b
    • *
    • Innlegg: 10
    • Karma: +0/-0
    • To be, or not to be? Thats a dumb question
      • Vis profil
    Sv: Spam [Dedikert til OP's]
    « Svar #18 på: 25. Februar 2012, 15:38 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Bæra for at du ikkje banne, oppføre du deg ikkje så ein 10 åring





    Morder269

    • Gjest
    Sv: Spam [Dedikert til OP's]
    « Svar #19 på: 25. Februar 2012, 15:52 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Hva faen? Du sier at det skal være barnevennlig for de på 10 år og så sier du at om jeg ikke banner så oppfører jeg meg ikke som en 10 åring.



    Utlogget DJdur

    • Moderator
    • Wannabe
    • *****
    • Innlegg: 94
    • Karma: +0/-0
    • #swag
      • MSN Messenger - oozziizz@hotmail.com
      • Vis profil
      • My twitter!
      • E-post
    Sv: Spam [Dedikert til OP's]
    « Svar #20 på: 25. Februar 2012, 16:37 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0



  • Utlogget SpeedNinja

    • Minecraft-Operators
    • Wizard
    • ***
    • Innlegg: 319
    • Karma: +2/-0
    • Også kjent som Purrington
      • MSN Messenger - lasse_molberg@hotmail.com
      • Vis profil
    Sv: Spam [Dedikert til OP's]
    « Svar #21 på: 25. Februar 2012, 16:49 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Morder, du vet hva jeg ville gjort hvis jeg var på da. Speedninja-du vet bedre.
    SPAM kan være greit hvis de på serveren ikke har noe i mot det. Når en spiller klager, derimot. Da burde dere vise såppas mye høflighet å holde kjeft..
    Emil, vi hadde det gøy og koste oss og ingen klaget over det, men når GameMusic klaget stoppet vi alle og etter det "truet" han oss med å legge det til på forumet (ikke at vi følte oss truet), men når man blir irritert etter at vi har stoppet og så begynner med trusler som dette burde du heller legge deg enn å ta det ut på oss.


    One bright morning
    in the middle of the night
    two dead boys came out to fight
    they stood back to back
    and faced each other
    drew their swords
    and shot eachother
    the deaf policeman heard the noise
    and came to kill
    those two dead boys
    If u dont believe my story
    its true ask the blind man

    Morder269

    • Gjest
    Sv: Spam [Dedikert til OP's]
    « Svar #22 på: 25. Februar 2012, 16:53 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Hvem?
    Mrthewil :P
    Jeg fikk han unbannet. Husker ikke helt hvorfor akkurat nå.
    Morder, du vet hva jeg ville gjort hvis jeg var på da. Speedninja-du vet bedre.
    SPAM kan være greit hvis de på serveren ikke har noe i mot det. Når en spiller klager, derimot. Da burde dere vise såppas mye høflighet å holde kjeft..
    Emil, vi hadde det gøy og koste oss og ingen klaget over det, men når GameMusic klaget stoppet vi alle og etter det "truet" han oss med å legge det til på forumet (ikke at vi følte oss truet), men når man blir irritert etter at vi har stoppet og så begynner med trusler som dette burde du heller legge deg enn å ta det ut på oss.
    La ikke merke til det jeg.



    Utlogget SpeedNinja

    • Minecraft-Operators
    • Wizard
    • ***
    • Innlegg: 319
    • Karma: +2/-0
    • Også kjent som Purrington
      • MSN Messenger - lasse_molberg@hotmail.com
      • Vis profil
    Sv: Spam [Dedikert til OP's]
    « Svar #23 på: 25. Februar 2012, 16:54 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Spam klokka 2 på natta engasjerer meg ikke.

    Eg har bilder der dei hålde på tidligare på kvelden der OP's seie ting dei ikkje sko ha sakt f.eks F**n



    Dette ser ut til å være litt sent på kvelden (kanskje rundt 22:00) og det er nok ikke mange små unger pålogget heller utfra de som snakker i chatten og smurfe sensurerer banneordet selv, så jeg ser helt ærlig ikke noe galt her..


    One bright morning
    in the middle of the night
    two dead boys came out to fight
    they stood back to back
    and faced each other
    drew their swords
    and shot eachother
    the deaf policeman heard the noise
    and came to kill
    those two dead boys
    If u dont believe my story
    its true ask the blind man

    Utlogget Emilpoika

    • Moderator
    • Guru
    • *****
    • Innlegg: 1.278
    • Karma: +12/-0
    • #Emilpoika
      • Vis profil
      • Emilpoikas Facebookside
    Sv: Spam [Dedikert til OP's]
    « Svar #24 på: 25. Februar 2012, 19:26 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Poenget: Selv om det ikke er barn på serveren, så betyr det jo ike at man kan snakke som man vil helt uten videre. Jeg, og de fleste andre sikkert, holder jo kjeft hvis noen sier i fra. Det kan like vel være greit å holde chatten grei nok til at man ikke skal tro andre vil reagere.

    Hva faen? Du sier at det skal være barnevennlig for de på 10 år og så sier du at om jeg ikke banner så oppfører jeg meg ikke som en 10 åring.

    Hva er galt med et lite banneord som faen? Hører det jo daglig.

    Jeg vil bare komme med et skikkelig svar til disse innleggene:
    Følte det bra å banne der? Kommer du raskere fram til svaret på en saklig og objektiv måte med å legge til order faen? Ville du stilt spørsmålet på den måten på serveren? Banner du generelt mye selv om det er unødvendig? Er det greit å bruke et ord med begrunnelsen atdet har blitt brukt flere ganger før?

    Banning er en del av hverdagen og kan ikke forhindres. Egentlig bare diskriminerende ord som burde sensures synes ihvertfall jeg.

    Og for påstanden din: Her bruker du ordenes induviduelle betydning som argument for at det skal være lov å snakke som man vil, så lenge man unngår noen ord, som banneord. I følge deg burde kun de diskrimeinerende ordene, ikke budskap sensuerers, noe som vil si at jeg har lov il å si dette:
    "For pokker, kan ikke du gå et sted å dø et sted?", "Stikk til blåkksberg å amputer deg selv! Håper du dør!", "Du er sikkert bare en liten dritt som ikke har noe liv!", "Håper du og alle du kjenner blir stukket ned på gaten!", "Håper noen skjerer over strupen din når du sover!", "Håper noen flår deg levende" osv...
    Men jeg har ikke lov til å si:
    JEg syns fremmedkulturelle opplevelder fremmer det norske samfunnet.

    PS. Beklager for langt og tørt innlegg.


    "So much time on ATC alone, and yet I've never been to me."
    "Half a bee, philosophically, must ipso facto half not be. But half the bee has got to be, vis-à-vis its entity - d'you see? But can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee, due to some ancient injury?

    mrthewil2000

    • Gjest
    Sv: Spam [Dedikert til OP's]
    « Svar #25 på: 26. Februar 2012, 20:06 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Sitat
    Hva er galt med et lite banneord som faen? Hører det jo daglig. Banning er en del av hverdagen og kan ikke forhindres. Egentlig bare diskriminerende ord som burde sensures synes ihvertfall jeg.

    Når eg spilte på servern, ble eg kicka, trua med ban hvis eg skrev "faen" så kom det opp faren.
    kick etter kick, tempban etter tempban pga. eg skrev faren, OPene klager og klager, så kom faen ikke her
    å si at banning er ufarlig og ikke får konsekvenser.



    Utlogget Emilpoika

    • Moderator
    • Guru
    • *****
    • Innlegg: 1.278
    • Karma: +12/-0
    • #Emilpoika
      • Vis profil
      • Emilpoikas Facebookside
    Sv: Spam [Dedikert til OP's]
    « Svar #26 på: 02. Mars 2012, 11:35 am »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Vanish bruker Spout og skal i teorien hindre serveren fra å sende koordinater til klienten for usynlige ops.

    Mulig å gjøre det slik at man ikke vises på kartet også?


    "So much time on ATC alone, and yet I've never been to me."
    "Half a bee, philosophically, must ipso facto half not be. But half the bee has got to be, vis-à-vis its entity - d'you see? But can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee, due to some ancient injury?

    Morder269

    • Gjest
    Sv: Spam [Dedikert til OP's]
    « Svar #27 på: 02. Mars 2012, 14:31 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Isåfall må Floyd modifisere pluginen.



    Utlogget Emilpoika

    • Moderator
    • Guru
    • *****
    • Innlegg: 1.278
    • Karma: +12/-0
    • #Emilpoika
      • Vis profil
      • Emilpoikas Facebookside
    Sv: Spam [Dedikert til OP's]
    « Svar #28 på: 04. Mars 2012, 23:04 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • FOr operatører: Én måte å se om folk har en klient som lar dem se "usynlige" operatører/admins er å teleportere seg til dem. Hvis spilleren ikke har klienten, vil de ikke bli påvirket av at du dytter dem. Hvis de har klienten kan du se at de blir dyttet bort som om du skulle vært synlig.

    Vet ikke om det er gammelt nytt, men fant det nettopp ut selv!


    "So much time on ATC alone, and yet I've never been to me."
    "Half a bee, philosophically, must ipso facto half not be. But half the bee has got to be, vis-à-vis its entity - d'you see? But can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee, due to some ancient injury?

    Morder269

    • Gjest
    Sv: Spam [Dedikert til OP's]
    « Svar #29 på: 05. Mars 2012, 07:58 am »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • En annen ting er å se om de ser på deg og kanskje sier "Hei Emil".