Skrevet av Emne: Minecraften min fungerer ikke :(  (Lest 10362 ganger)

Utlogget argh99

  • Minecraft-Operators
  • Wizard
  • ***
  • Innlegg: 360
  • Karma: +1/-0
    • Vis profil
    • 42
Minecraften min fungerer ikke :(
« på: 20. April 2012, 19:19 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Hei, Jeg kommer ikke inn på selve Minecraft Launcher på PCen min :( jeg vet ikke hvorfor.
    Jeg prøvde og lage en craftbukkit server i stad (det har vel ikke så mye med det og gjøre?)
    Jeg har prøvd og slette all MInecraft greier... jeg har sletta .minecraft i appdata, og en del, og lasta ned på nytt. Men det går enda ikke og åpne Minecraft vinduet.
    Håper at noen har noen tips :D

    PS: Var litt usikker på i hvilket forum det skulle i så jeg satte det i Minecraft, siden det var jo noe med Minecraft og gjøre :P

    PSS: Jeg får heller ikke åpne Technic Pack :(


    42
    -

    mrthewil2000

    • Gjest
    Sv: Minecraften min fungerer ikke :(
    « Svar #1 på: 20. April 2012, 21:28 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Kansje passer litt bedre i Generelt Teknisk?
    (Nok off-topic)

    Hmm, kansje du må oppdatere Java'en din?
    Hva skjer når du prøver å starte Minecraft?



    Utlogget argh99

    • Minecraft-Operators
    • Wizard
    • ***
    • Innlegg: 360
    • Karma: +1/-0
      • Vis profil
      • 42
    Sv: Minecraften min fungerer ikke :(
    « Svar #2 på: 20. April 2012, 21:57 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Minecraftten min: jeg starter den... det kommer opp at jeg må godskjenne noe.. det gjør jeg seff.... ingenting skjer -.-
    Først så trodde jeg det var noe med Java... så jeg reinstalerte den (har Java 6 tror jeg) Tror ikke Java 7 er kommet ut enda?


    42
    -

    Utlogget Harryrabbit

    • Wannabe
    • **
    • Innlegg: 86
    • Karma: +0/-0
    • Hvem?! Hva ?! Hvor ?!
      • Vis profil
    Sv: Minecraften min fungerer ikke :(
    « Svar #3 på: 20. April 2012, 21:58 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Jeg trur det skall i Minecraft, ja. og er ganske sikker på det skall postes in på emnet
    " Når serveren er nede snakker vi her. " Jeg har hatt det samme problemmet selv tidligere.
    Jeg fant ut eineste løsningen var og restarte data'n etter og ha lastet veldig mange " mod's. )



    Utlogget galen410

    • n00b
    • *
    • Innlegg: 15
    • Karma: +0/-0
      • Vis profil
    Sv: Minecraften min fungerer ikke :(
    « Svar #4 på: 21. April 2012, 01:13 am »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Jeg har Java 7 :) 64 bit, så jeg slepper de irriterende greiene når jeg har på render distance far :P last det ned å se om det funker :)




    mrthewil2000

    • Gjest
    Sv: Minecraften min fungerer ikke :(
    « Svar #5 på: 21. April 2012, 13:03 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Java 7 er komt ut ja.



    Utlogget Emilpoika

    • Moderator
    • Guru
    • *****
    • Innlegg: 1.278
    • Karma: +12/-0
    • #Emilpoika
      • Vis profil
      • Emilpoikas Facebookside
    Sv: Minecraften min fungerer ikke :(
    « Svar #6 på: 21. April 2012, 16:03 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • er ganske sikker på det skall postes in på emnet "Når serveren er nede snakker vi her. "
    Nei, denne tråden handler om at argh ikke får åpnet opp miecraften sin, ikke at servere er nede.

    Hva med å prøve å installere hacka 1.1.-verson? Selv om det ikke har noe med launcheren å gjøre hvilken verson du har, så har den hacka (cracka) versonen påvirknig på sele launcheren, tror jeg. -Husk, hvis du skal oppdatere da, så må du ta force update.


    "So much time on ATC alone, and yet I've never been to me."
    "Half a bee, philosophically, must ipso facto half not be. But half the bee has got to be, vis-à-vis its entity - d'you see? But can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee, due to some ancient injury?

    Utlogget argh99

    • Minecraft-Operators
    • Wizard
    • ***
    • Innlegg: 360
    • Karma: +1/-0
      • Vis profil
      • 42
    Sv: Minecraften min fungerer ikke :(
    « Svar #7 på: 21. April 2012, 21:14 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Men.. da må jeg jo å inn i .minecraft (den har jeg ikke mer  :'( ) så jeg kan ikke få bytta ut minecraft.jar til 1.1 og så oppdatere eller bytte ut bin'en (husker ikke hva man skulle bytte ut)


    42
    -

    Utlogget Emilpoika

    • Moderator
    • Guru
    • *****
    • Innlegg: 1.278
    • Karma: +12/-0
    • #Emilpoika
      • Vis profil
      • Emilpoikas Facebookside
    Sv: Minecraften min fungerer ikke :(
    « Svar #8 på: 22. April 2012, 13:21 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Men.. da må jeg jo å inn i .minecraft (den har jeg ikke mer  :'( ) så jeg kan ikke få bytta ut minecraft.jar til 1.1 og så oppdatere eller bytte ut bin'en (husker ikke hva man skulle bytte ut)
    Ehh... Nei. Hva med å laste ned via thepiratebay?


    "So much time on ATC alone, and yet I've never been to me."
    "Half a bee, philosophically, must ipso facto half not be. But half the bee has got to be, vis-à-vis its entity - d'you see? But can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee, due to some ancient injury?

    mrthewil2000

    • Gjest
    Sv: Minecraften min fungerer ikke :(
    « Svar #9 på: 22. April 2012, 13:45 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Hvis du laster ned Minecraft fra Pirate Bay, kan du risikere å miste hele brukeren din, mange slike Minecraft'er derfra, er tilknyttet en server. Den servern samarbeider med Minecraft'en som blir lasta ned fra Pirate Bay, og da ser eieren av servern + downloaden passord og brukernavn.



    Utlogget Emilpoika

    • Moderator
    • Guru
    • *****
    • Innlegg: 1.278
    • Karma: +12/-0
    • #Emilpoika
      • Vis profil
      • Emilpoikas Facebookside
    Sv: Minecraften min fungerer ikke :(
    « Svar #10 på: 22. April 2012, 14:04 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Hvis du laster ned Minecraft fra Pirate Bay, kan du risikere å miste hele brukeren din, mange slike Minecraft'er derfra, er tilknyttet en server. Den servern samarbeider med Minecraft'en som blir lasta ned fra Pirate Bay, og da ser eieren av servern + downloaden passord og brukernavn.
    Fint for "dem"/"Den", selv om jeg ikke har sett noen grunn til å tro at påstanden passer til nedlastningen jeg har gjort.
    Nå har du i allefal fått en løsning, og så lenge du er forsiktig med hva du laster ned, så trur jeg det er greit.

    -Foresten vil jeg nevne at jeg ikke tror man kan klandresfor å laste ned en eldre mincraft-verson, hvis man allerede har betalt for spillet..


    "So much time on ATC alone, and yet I've never been to me."
    "Half a bee, philosophically, must ipso facto half not be. But half the bee has got to be, vis-à-vis its entity - d'you see? But can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee, due to some ancient injury?

    Utlogget argh99

    • Minecraft-Operators
    • Wizard
    • ***
    • Innlegg: 360
    • Karma: +1/-0
      • Vis profil
      • 42
    Sv: Minecraften min fungerer ikke :(
    « Svar #11 på: 22. April 2012, 18:22 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Jeg tror ikke den nettsiden (thepiratebay.org) er så trygg og laste ned ting på  ???


    42
    -

    Utlogget ramo242

    • Wizard
    • ****
    • Innlegg: 292
    • Karma: +0/-0
    • Grump Ramo - Paint Master - rOlfFa fan
      • Vis profil
    Sv: Minecraften min fungerer ikke :(
    « Svar #12 på: 22. April 2012, 21:27 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Jeg tror ikke den nettsiden (thepiratebay.org) er så trygg og laste ned ting på  ???

    Sant,Argh,sant..
    Hvis du laster ned fra Sverige,blir du tatt for det...


    DOO WEEE DOOOOOOOO

    Utlogget Emilpoika

    • Moderator
    • Guru
    • *****
    • Innlegg: 1.278
    • Karma: +12/-0
    • #Emilpoika
      • Vis profil
      • Emilpoikas Facebookside
    Sv: Minecraften min fungerer ikke :(
    « Svar #13 på: 22. April 2012, 21:40 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Right.... Dere er klar over at fildeling/torrent-filer ikke i seg selv er ulovlig?
    Dessuten er det bare torrent-filen som lastes ned fra thepiratebay, ikke innholdet. -Siden er faktisk ganske trygg.


    "So much time on ATC alone, and yet I've never been to me."
    "Half a bee, philosophically, must ipso facto half not be. But half the bee has got to be, vis-à-vis its entity - d'you see? But can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee, due to some ancient injury?

    Morder269

    • Gjest
    Sv: Minecraften min fungerer ikke :(
    « Svar #14 på: 22. April 2012, 22:10 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • TBP er bare en tracker. Funker litt som Google, Bing osv. Torrenter er også gammeldags ettersom det går for det meste i magnet linker til torrenter.

    Det å oppdatere til Java 7 er det beste jeg kommer på.