Skrevet av Emne: Planer om ny PC, endelig!  (Lest 29280 ganger)

Utlogget Emilpoika

  • Moderator
  • Guru
  • *****
  • Innlegg: 1.278
  • Karma: +12/-0
  • #Emilpoika
    • Vis profil
    • Emilpoikas Facebookside
Sv: Planer om ny PC, endelig!
« Svar #45 på: 17. Juni 2012, 17:17 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Emil, lyst på en extrem gaming pc http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10591
    Det er bare min mening, sier ikke den er best men den er god nokk, eg du kan spille bf3 på den i max yttelse
    les i hverfall første post i tråden før du poster selv, forøvrig:
    Jeg sitter hjemme og konfigurerer den nye datamaskinen nå :D


    "So much time on ATC alone, and yet I've never been to me."
    "Half a bee, philosophically, must ipso facto half not be. But half the bee has got to be, vis-à-vis its entity - d'you see? But can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee, due to some ancient injury?

    Utlogget Emilpoika

    • Moderator
    • Guru
    • *****
    • Innlegg: 1.278
    • Karma: +12/-0
    • #Emilpoika
      • Vis profil
      • Emilpoikas Facebookside
    Sv: Planer om ny PC, endelig!
    « Svar #46 på: 12. November 2013, 13:30 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • BUMP! D:
    Min datamaskin har nå fått sin første feil. Akkurat som Amy sin (ganske like ASUS) gjorde etter 1-1,5år så har strøm-inntaket nå blitt slitt. Er nødt til å presse laderen langt inn for å få den til å lade. Noen råd? Tror dere det fins en quick fiks, eller burde jeg bare sende den til komplett.no for reprasjon.
    Edit: Har sendt mail og bedt om reprasjon. (Jmf. forbrukerkjøpsloven §§ 29 og 30)


    "So much time on ATC alone, and yet I've never been to me."
    "Half a bee, philosophically, must ipso facto half not be. But half the bee has got to be, vis-à-vis its entity - d'you see? But can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee, due to some ancient injury?

    Utlogget Gadunt

    • n00b
    • *
    • Innlegg: 39
    • Karma: +0/-0
    • Fnæh!
      • Vis profil
    Sv: Planer om ny PC, endelig!
    « Svar #47 på: 27. Januar 2014, 18:44 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • BUMP! D:
    Min datamaskin har nå fått sin første feil. Akkurat som Amy sin (ganske like ASUS) gjorde etter 1-1,5år så har strøm-inntaket nå blitt slitt. Er nødt til å presse laderen langt inn for å få den til å lade. Noen råd? Tror dere det fins en quick fiks, eller burde jeg bare sende den til komplett.no for reprasjon.
    Edit: Har sendt mail og bedt om reprasjon. (Jmf. forbrukerkjøpsloven §§ 29 og 30)


    Vel, ser du ikke har oppdatert at datan din no e heeelt død? :/


    Lakmaleeeeh!
    Så vet vi dt ;)

    Utlogget Emilpoika

    • Moderator
    • Guru
    • *****
    • Innlegg: 1.278
    • Karma: +12/-0
    • #Emilpoika
      • Vis profil
      • Emilpoikas Facebookside
    Sv: Planer om ny PC, endelig!
    « Svar #48 på: 27. Januar 2014, 21:14 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Litt før jul gikk strøm-inntaket på datamaskinen til pokker. Fikk en temporary fiks med åpne hele og få en kompis med lodde-utstyr til å lodde et brud mellom strøm-inntaket og moderkortet.
    Kjøpte også en ny lader, men nå har den gitt opp igjen.
    Vurderer å skaffe ladestasjon/ekstrabatteri som man kobler til under, men tror ikke jeg blir å sløse bort penger på reprasjon. (Garantien er brutt, og reklamasjonsfristen er gått ut).

    Vurderer å kjøpe ny datmskin, men kanskje ikke før i sommer. Foreløpig bruker jeg Tonjes gamle DELL. (Den er vel rundt 7 år gammel nå)...
    Har oppgradert RAM-brikkene på den så den presterer litt bedre, men CPU en er 1,79 GHz.


    "So much time on ATC alone, and yet I've never been to me."
    "Half a bee, philosophically, must ipso facto half not be. But half the bee has got to be, vis-à-vis its entity - d'you see? But can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee, due to some ancient injury?

    Utlogget Emilpoika

    • Moderator
    • Guru
    • *****
    • Innlegg: 1.278
    • Karma: +12/-0
    • #Emilpoika
      • Vis profil
      • Emilpoikas Facebookside
    Sv: Planer om ny PC, endelig!
    « Svar #49 på: 03. Juni 2014, 22:24 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0


  • "So much time on ATC alone, and yet I've never been to me."
    "Half a bee, philosophically, must ipso facto half not be. But half the bee has got to be, vis-à-vis its entity - d'you see? But can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee, due to some ancient injury?

    Utlogget Emilpoika

    • Moderator
    • Guru
    • *****
    • Innlegg: 1.278
    • Karma: +12/-0
    • #Emilpoika
      • Vis profil
      • Emilpoikas Facebookside
    Sv: Planer om ny PC, endelig!
    « Svar #50 på: 06. Juni 2014, 18:19 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Tok sannerlig ikke lang tid før jeg fikk den, heller :D Bruker den nå (Y)


    "So much time on ATC alone, and yet I've never been to me."
    "Half a bee, philosophically, must ipso facto half not be. But half the bee has got to be, vis-à-vis its entity - d'you see? But can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee, due to some ancient injury?