Skrevet av Emne: Hvordan en PE funker  (Lest 11109 ganger)

Utlogget Cybersyn

  • n00b
  • *
  • Innlegg: 2
  • Karma: +1/-0
    • Vis profil
    • localhost
Sv: Hvordan en PE funker
« Svar #15 på: 11. Februar 2012, 07:46 am »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Og så tilbake til topic igjen;

    For en stund siden lagde jeg en Petition om noe jeg ikke husker. Jeg ventet i flere timer, og i mellomtiden så så jeg mange spillere som fikk hjelp med en gang ved å spamme ned chatten med "kan noen hjelpe meg?", "kommer du snart!!" etc, uten engang å skrive en Petition.
    Det er det som er poenget med ID'er på Petitions - at køsystemet skal virke slik at man vet hvem det er sin tur nå osv.

    Fikk heldigvis hjelp til slutt, da ;)



    Utlogget fistofdestiny

    • n00b
    • *
    • Innlegg: 21
    • Karma: +0/-0
    • Minecraft powns!
      • Vis profil
    Sv: Hvordan en PE funker
    « Svar #16 på: 11. Februar 2012, 22:27 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • det var bra du fikk hjelp i slutten da.



    Utlogget Emilpoika

    • Moderator
    • Guru
    • *****
    • Innlegg: 1.278
    • Karma: +12/-0
    • #Emilpoika
      • Vis profil
      • Emilpoikas Facebookside
    Sv: Hvordan en PE funker
    « Svar #17 på: 02. August 2012, 12:43 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Merkelig å lese denne tråden etter å ha blitt op :s Forøvrig håper jeg alle er fornøyd med tempoet petitioner blir fikset nå?

    Det ser litt håpløst ut når det står Din pe #246 i køen
    Desverre får man ikke vite hvor mange åpne petitioner som er før deg, man får kun det nummeret din petition har. De begynner med #1, og vi har kommet til rundt #1500. Så selv om det står at du her petition #1498 i køen, kan det fort bety at det bare er 6 petitioner åpne, og de altså er nummer 6 i køen ;)

    Jeg vil enda en gang minne alle på at det ikke hjelper å lage flere petitioner for en ting, det hjelper ikke å mase i chatten (i allefall ikke til meg, jeg har prinsipper), og sjekk deres enge petitioner før dere klager til ops. -Hvis vi kommenterer deres petition, må vi vente til dere har les og svart på den. -Derfor kan det godt tenkes at det er du som er treg å lese petitions, ikke operatorne.

    En siste ting: Til de som ikke gidder å lage en petiton for å få hjelp. hvorfor skal op'ene gidde å bli mast på i chatten? Et eksempel på to fremgangsmåter hvis man har funnet grief:
    Uten petition:      Emil, kan du tp hit?
    Med petition:      /pe open Grief.
    Det er til og med enklere med petitoner!


    "So much time on ATC alone, and yet I've never been to me."
    "Half a bee, philosophically, must ipso facto half not be. But half the bee has got to be, vis-à-vis its entity - d'you see? But can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee, due to some ancient injury?

    Utlogget Floyd-ATC

    • Livstidsdiktator
    • Administrator
    • Guru
    • *****
    • Innlegg: 542
    • Karma: +12/-0
      • MSN Messenger - floyd@atc.no
      • Vis profil
      • floyd.atc.no
      • E-post
    Sv: Hvordan en PE funker
    « Svar #18 på: 02. August 2012, 21:22 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Kan også nevne i denne tråden at ops nå anbefales (og "uanbefales") med "/vote"
    Se "/help vote" for mer info.


    -Floyd.

    --
    Det finnes 10 typer mennesker;
    de som forstår binærtall, de som ikke gjør det, og de som forstår Grey code.