avstemning

Burde /cp 2 (privat) være på som standard?

Ja, jeg plasserer ut flere egne kister enn kister jeg vil dele.
4 (100%)
Nei, jeg jeg lager flere offentlige kister enn private.
0 (0%)

Stemmer totalt: 4

Skrevet av Emne: Bare en liten ting ang. CP  (Lest 3335 ganger)

Utlogget Emilpoika

  • Moderator
  • Guru
  • *****
  • Innlegg: 1.278
  • Karma: +12/-0
  • #Emilpoika
    • Vis profil
    • Emilpoikas Facebookside
Bare en liten ting ang. CP
« på: 10. Mars 2013, 16:18 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Er det mulig at "/cp 2" blir gjort til standard instilling, istedet for "/cp 1"
    Man plasserer flere beskyttede kister enn offentlige. Derfor virker det logisk. Et stort pluss er det også at de nye spillerne ikke glemmer å beskytte kistene sine.


    "So much time on ATC alone, and yet I've never been to me."
    "Half a bee, philosophically, must ipso facto half not be. But half the bee has got to be, vis-à-vis its entity - d'you see? But can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee, due to some ancient injury?

    Utlogget Emilpoika

    • Moderator
    • Guru
    • *****
    • Innlegg: 1.278
    • Karma: +12/-0
    • #Emilpoika
      • Vis profil
      • Emilpoikas Facebookside
    Sv: Bare en liten ting ang. CP
    « Svar #1 på: 22. Februar 2014, 19:49 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • BUMP
    Jeg har også hatt noen små problemer med ubeskyttede kister. Løsningen min er å lage en region over området kistene er i, for da kan ikke andre åpne kistene uansett om de er offentlige eller private :)
    Har sett mange kister som har diamanter, saler osv.. Det er dumt, for alle har tillgang til dem.
    Heldig vis eksisterer jo chest-history, hvis det skulle skje noe alvorlig :)
    Så sent som på torsdagskvelden ble jeg bedt om å banne noen fordi de hadde stjelt av en offentlig kiste.
    Det er ikke alle spillerne som husker å beskytte kistene sine i forbifarten. Hvorfor ikke la /CP 2 bli default. Man plasserer vel flere private kister enn offentlige?

    Edit: Har lagt til en avstemming
    « Siste redigering: 22. Februar 2014, 19:52 pm av Emilpoika »


    "So much time on ATC alone, and yet I've never been to me."
    "Half a bee, philosophically, must ipso facto half not be. But half the bee has got to be, vis-à-vis its entity - d'you see? But can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee, due to some ancient injury?