Skrevet av Emne: Kæm sku ha trudd det  (Lest 8980 ganger)

Utlogget Emilpoika

  • Minecraft-Operators
  • Guru
  • ***
  • Innlegg: 1.278
  • Karma: +12/-0
  • #Emilpoika
    • Vis profil
    • Emilpoikas Facebookside
Kæm sku ha trudd det
« på: 20. Januar 2014, 02:37 am »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Før jul fikk jeg en PS3 av Peer4, og untatt PC-en min er det første spill-konsoll jeg noen gang har hatt. (Vel, det er en PS2 på loftet, så den er vel tilgjengelig , men den kom hit lenge etter den ble utdatert, blir aldri brukt, og er faktisk ikke min)
    Fikk samtidig "Black Ops II". Ifølge "Zero Punctuation" (som jeg setter min lit til) er det et "Spangargalwewe(eller lignenede)"-spill. Har spillt en del mulitplayer split screen, men ikke noe campain eller noe særlig singel-player eller "alene" online.
    Vel, for litt under 12 timer siden kom Peer4 og Gadunt hit og lånte meg spillet "Heavy Rain", og ble nettopp ferdig. Ikke alt "gikk som planlagt", noe de som har spillt spillet sikkert forstår. Likte det veldig godt, og troen på spill og naratologien i spill. Det var imponerende grafikk (til tross for at jeg har sett PC-er som takler bedre, men ærlig talt...) men først og frems en fantastisk gripende historie. Kanskje introduksjonen kunne vært noe kortere, men la gå.

    Hvem skulle tro at Emilpoiks noen gang ville bli å spille (og virkelig like) et annet spill enn killingfloor, minecraft og MOHAA ;)


    "So much time on ATC alone, and yet I've never been to me."
    "Half a bee, philosophically, must ipso facto half not be. But half the bee has got to be, vis-à-vis its entity - d'you see? But can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee, due to some ancient injury?

    Morder269

    • Gjest
    Sv: Kæm sku ha trudd det
    « Svar #1 på: 22. Januar 2014, 23:55 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Nå mangler det bare å få deg hekta på  DayZ?  :P



    Utlogget Gadunt

    • n00b
    • *
    • Innlegg: 39
    • Karma: +0/-0
    • Fnæh!
      • Vis profil
    Sv: Kæm sku ha trudd det
    « Svar #2 på: 27. Januar 2014, 18:40 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Ja æ ser jo at vi bare kan pøse på me spill fra no av:) Synes fortsatt at du skal hekte dæ på Fallout 3'en ;)


    Lakmaleeeeh!
    Så vet vi dt ;)