Skrevet av Emne: Nye områder, Edit: og nye tjenester av OPs  (Lest 3760 ganger)

Utlogget Emilpoika

  • Moderator
  • Guru
  • *****
  • Innlegg: 1.278
  • Karma: +12/-0
  • #Emilpoika
    • Vis profil
    • Emilpoikas Facebookside
Nye områder, Edit: og nye tjenester av OPs
« på: 06. Februar 2014, 17:12 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • I vente på bukkit, (og en mulig utvidelse av kartet?) har jeg laget to løsninger på mangel av nye biomer.
    Det er nye biomer ved /warp SW, men vi mangler fortsatt tilgang til Dark Wood.
    Hvis du drar til /warp Dark_01 eller Dark_03 kommer du til en plains-biome som er endret slik at alle trærne og leaves til de trærne er endret til Dark wood og Dark leaves. På denne måten kan alle få tak i de nye tre-sortene.



    Det har også vær mangel på byggeplasser, og løsningen er foreløpig slik:
    1/4 av kartet er dekket av snø, og nesen ingen bygger der. Har tatt et gigantisk område og endret biomen.  slik at snøen er borte. Det er ved /warp Dark_02. (Vet at noen nye blomster også såawwnet der, så det er chunks som ikke en gang var generert der.)
    Skal endre flere biomer i snø-delene av kartet til floweredforest og lignende, men gjør det kun sent på natta, for serveren har en tendens til å klikke hvis jeg tar hardt i ;)



    Edit:
    Vi OPs har mulighet til å endre biomes. Og jeg tenker at det sikkert er OK om dere lager petitions om å endre en biome i en allerede eksisterende region. Pass på at dere oppgir navnet på regionen korrekt, og at dere oppgir biome-navnet korrekt. "Ice Plains" og "Plains" er to forskjellige ting, og inen av dem heter "Furu-Biome" :P

    Nå som jeg er på temaet: Det er en del villages uten vilagers. Hvis dere finner en slik dere vil ha, men den er tom for villagers, så kan vi spawne nye.
    Dere kan også bygge en village selv, og lage petition om at vi skal putte villagers i den.
    « Siste redigering: 06. Februar 2014, 18:41 pm av Emilpoika »


    "So much time on ATC alone, and yet I've never been to me."
    "Half a bee, philosophically, must ipso facto half not be. But half the bee has got to be, vis-à-vis its entity - d'you see? But can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee, due to some ancient injury?

    Utlogget Rex_gtr

    • n00b
    • *
    • Innlegg: 22
    • Karma: +0/-0
    • Sup dawg!
      • Vis profil
      • Gamrrank
    Sv: Nye områder, Edit: og nye tjenester av OPs
    « Svar #1 på: 16. Februar 2014, 22:40 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Nice, driver og drar nytte av dark_01 nå. Spiller for det meste WoW, men jeg prøver å komme tilbake til ATC en gang i blant!
    Får håpe servern blir populær igjen snart.