Skrevet av Emne: FIKSE SPAWN :)  (Lest 14367 ganger)

Utlogget Floyd-ATC

  • Livstidsdiktator
  • Administrator
  • Guru
  • *****
  • Innlegg: 542
  • Karma: +12/-0
    • MSN Messenger - floyd@atc.no
    • Vis profil
    • floyd.atc.no
    • E-post
Sv: FIKSE SPAWN :)
« Svar #15 på: 21. August 2014, 16:41 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Det tok litt tid Emil men nå er den kopiert. Fint om du pynter litt på terrenget rundt :-)


    -Floyd.

    --
    Det finnes 10 typer mennesker;
    de som forstår binærtall, de som ikke gjør det, og de som forstår Grey code.

    Utlogget Safew00d

    • Moderator
    • Knowitall
    • *****
    • Innlegg: 112
    • Karma: +0/-0
      • Vis profil
      • E-post
    Sv: FIKSE SPAWN :)
    « Svar #16 på: 09. Desember 2014, 14:20 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • God dag alle sammen.
    Hveit ikke hvor aktive folk er på forumet for tiden. Men pøver og poste alikevell

    Jeg har planer om og spille på serveren i dag, med hovedfokus på og pynte i spawn. Solve94 kommer mest sansynlig også til
    Og bli med. Men jo fler jo bedre. Så håper flere har tid til og droppe innom

    BTW: likte nordlyskatedralen din veldig godt Emil  :)



    Utlogget Emilpoika

    • Moderator
    • Guru
    • *****
    • Innlegg: 1.278
    • Karma: +12/-0
    • #Emilpoika
      • Vis profil
      • Emilpoikas Facebookside
    Sv: FIKSE SPAWN :)
    « Svar #17 på: 11. Desember 2014, 15:03 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • God dag alle sammen.
    Hveit ikke hvor aktive folk er på forumet for tiden. Men pøver og poste alikevell

    Jeg har planer om og spille på serveren i dag, med hovedfokus på og pynte i spawn. Solve94 kommer mest sansynlig også til
    Og bli med. Men jo fler jo bedre. Så håper flere har tid til og droppe innom

    BTW: likte nordlyskatedralen din veldig godt Emil  :)
    Takk! ;)
    Husk at det også er mulig å poste på facebook-siden. (Da får man raskere svar)
    Jeg jobber mye med oppussing når jeg ikke er på jobb, og det blir lite minecraft både på min realm og ATC for tiden :P
    -Men jeg har alltid det dynaiske kartet åpent, og sjekker gjevnlig der om noen er på.


    "So much time on ATC alone, and yet I've never been to me."
    "Half a bee, philosophically, must ipso facto half not be. But half the bee has got to be, vis-à-vis its entity - d'you see? But can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee, due to some ancient injury?