Skrevet av Emne: Den derre Usjer-modden, ja  (Lest 3743 ganger)

Utlogget Cybersyn

  • n00b
  • *
  • Innlegg: 2
  • Karma: +1/-0
    • Vis profil
    • localhost
Den derre Usjer-modden, ja
« på: 18. Februar 2015, 00:11 am »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Jeg fant nylig ut at jeg for noen år siden lovet å bringe Usher til spillet. Om jeg ikke husker feil var det en ustabil oppdatering av Techne som gjorde modellen min av Usher ubrukelig. Hvis min Techne Fu ikke er for rusten, kan dere vente dere en release før uka er slutt. Imens kan dere jo følge med (følge meg) på GitHub hvor jeg kommer til å legge ut kildekoden (mens jeg jobber på den). Jeg kommer til å bruke en MIT-lisens, slik at du kan bruke den i dine egne mods. Jeg åpner også for pull requests.

    forgotten-promises på GitHub
    « Siste redigering: 28. Februar 2015, 00:00 am av BrutalOst »



    Utlogget Emilpoika

    • Moderator
    • Guru
    • *****
    • Innlegg: 1.278
    • Karma: +12/-0
    • #Emilpoika
      • Vis profil
      • Emilpoikas Facebookside
    Sv: Den derre Usjer-modden, ja
    « Svar #1 på: 18. Februar 2015, 15:37 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Søkte opp på forumet, her er det jeg fant:

    Java freak :P

    Når kommer Usher? :)
    Litt på siden av emnet, men jobber med modellen nå, renders blir lett, Norwayguy står for textures. Bare litt vanskelig å lage alt helt sånn som det er i musikkvideoen, med små detaljer som lengden på og hvor mange fingre, størrelse på brilleglass, armenes koordinasjon, ordinasjon og rotasjon, og også legge til animasjon. Skal også prøve å få til slik at han går rundt og synger, og at det vil genereres små dansegulv rundt omkring der ekstra mange "Usherer" spawner. Etter litt fifling og fofling for å få textures til å sitte på rett plass, er SuperNotch omsider ferdig. Kan godt laste TCN-modellen på forumet. Har ikke begynt på dvergen enda, men den blir (heldigvis) ikke så komplisert. I tillegg skal dvergen gå og synge på Diggy Diggy Hole og Dwarf Hole.

    Fra dataspråk til norsk: gled deg! :P

    Usher


    Men hva ER egentlig usher? Jeg har aldri hørt om det, og jeg vet ikke hvordan google funerer :(


    "So much time on ATC alone, and yet I've never been to me."
    "Half a bee, philosophically, must ipso facto half not be. But half the bee has got to be, vis-à-vis its entity - d'you see? But can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee, due to some ancient injury?

    Utlogget Cybersyn

    • n00b
    • *
    • Innlegg: 2
    • Karma: +1/-0
      • Vis profil
      • localhost
    Sv: Den derre Usjer-modden, ja
    « Svar #2 på: 18. Februar 2015, 21:36 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Litt kontekst:

    For et par dager siden kom jeg over denne musikk videoen.
    http://www.youtube.com/watch?v=cPJUBQd-PNM
    Anbefaler å ta en titt på denne, med tanke på hvor bra animert det er og hvor bra det er lagd i helheten.
    Noen av dere som abonnerer på Captain Sparklez på youtube har muligens sett denne. Men igjen... Check it out! Den er utrolig bra!

    haha, der fikk jeg en idé -- lage en modell av "Usher" fra parodien, så kan jeg lage den som mob i Minecraft :D

    JA JAA JA også dropper han en mikrofon!

    Lykke til, så laster du ned Revenge sangen, konverterer til .ogg.
    Selfølgelig må du også følge ideen til norwayguy :)

    Hvis noen finner noe mer jeg har lovet, kan de gjerne skrive det her.
    « Siste redigering: 27. Februar 2015, 23:32 pm av BrutalOst »