Skrevet av Emne: JEG VIL BLI VIP  (Lest 123262 ganger)

Utlogget Safew00d

  • Moderator
  • Knowitall
  • *****
  • Innlegg: 112
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
    • E-post
JEG VIL BLI VIP
« på: 27. August 2011, 19:56 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Søk om å bli VIP her. Kopier og fyll inn dette;

    Kode: [Velg]
    Når begynte du å spille på serveren?
    Hvorfor begynte du på serveren?
    Hvorfor vil du bli VIP?
    Hvorfor synes du at du skal bli VIP?
    Hva har du bidratt med for serveren? (Byggverk etc. - Vi steller ikke dette som krav, men det er jo interresant å vite )
    Kjenner du noen andre som spiller på serveren?
    Litt om deg selv?
    « Siste redigering: 28. Mars 2012, 16:58 pm av norwayguy »



    Utlogget Rex_gtr

    • n00b
    • *
    • Innlegg: 22
    • Karma: +0/-0
    • Sup dawg!
      • Vis profil
      • Gamrrank
    Sv: JEG VIL BLI VIP
    « Svar #1 på: 27. August 2011, 20:05 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Jeg har spilt på Minecraft.atc.no i en ganske god stund, og vet om alle reglene i servern,
    jeg har også vært op på 3 servere i Minecraft, og vet om hvordan man skal oppføre seg på en server som denne ;D.
    Hvis jeg blir vip, skal jeg hjelpe andre spillere på servern, med f.eks å lage warps, og region (som jeg kan fra før av).
    Brukernavnet mitt er Rex_gtr  :).



    Utlogget Emilpoika

    • Moderator
    • Guru
    • *****
    • Innlegg: 1.278
    • Karma: +12/-0
    • #Emilpoika
      • Vis profil
      • Emilpoikas Facebookside
    Sv: JEG VIL BLI VIP
    « Svar #2 på: 27. August 2011, 20:07 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Jeg har spilt på denne serveren siden desember. Etter at protect ble godkjent for vanlige brukere mistet jeg den første basen min. Da tok jeg en lang pause fra online, og spilte mye singelplayer. Nå spiller jeg som aldri før, har flere hus og baser. Jeg har laget veldig mye pixel art, som jeg er veldig stolt av. Jeg blir nok å spille mye på denne serveren. (Etter at jeg begynte å spille på serveren har jeg ikke spilt singelplayer XD)

    Nå som jeg har så mange baser, så har det begynt å bli et større problem at jeg ikke kan bruke mer enn kommandoen "/home", og jeg håper å kunne starte baser langt unna de forskjellige spawningsområdene. Det blir vanskelig hvis man ikke kan lage warp. Derfor håper jeg at jeg kan bli VIP.

    Jeg har også vært op på en server før, og gitt mye hjelp til andre, og jeg håper å kunne hjelpe andre som VIP

    - Mvh. Emilpoika

    (Tusen takk, ble registrert som VIP 12.09.2011)
    « Siste redigering: 12. ſeptember 2011, 12:00 pm av Emilpoika »


    "So much time on ATC alone, and yet I've never been to me."
    "Half a bee, philosophically, must ipso facto half not be. But half the bee has got to be, vis-à-vis its entity - d'you see? But can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee, due to some ancient injury?

    Utlogget martinm96

    • n00b
    • *
    • Innlegg: 18
    • Karma: +0/-0
      • Vis profil
    Sv: JEG VIL BLI VIP
    « Svar #3 på: 27. August 2011, 20:29 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Jeg har spilt lenge på denne serveren nå, er med på en del store byer, jeg har lært meg alle reglene og har aldrig gjort noe i mot reglene. jeg er op på en annen server så jeg hvet hvordan man skal oppføre seg på en server.  ;D

    vis jeg blir vip, skal jeg hjelpe alle nye og gamle på denne serveren, med å sette warp og med alt den kunskapen jeg har tatt med meg fra andre spillere. ;D

    Med venlig hilsen martinm96  :D



    Utlogget Zaid87

    • n00b
    • *
    • Innlegg: 13
    • Karma: +0/-0
    • BOOM
      • Vis profil
      • E-post
    Sv: JEG VIL BLI VIP
    « Svar #4 på: 27. August 2011, 20:41 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • jeg har brukt spilt minecraft.atc.no veldig lenge og den var den første serveren jeg spilte på med fisto fordi at før delte vi den men etter det fikk jeg en ny som hetter Zaid87 og jeg har også
    vært vip på en til server men den ble formated som betyr alt ble sletet også jeg hjelpet mange folk på den serveren og jeg lagde en by som het
    skycity 3rd og jeg har hjelpet mange folk med fisto og mase med Zaid87
    og vist jeg blir vip skal jeg hjelpe vem som trenger hjelp. og bruke warps som jeg gjore på den andre serveren også jeg har lært reglene og aldri gjort noe dorlig og vert snill

    Brukernavnet mitt: Zaid87

    Hilsen Zaid87
    « Siste redigering: 28. August 2011, 00:08 am av Zaid87 »



    Utlogget Feryc

    • n00b
    • *
    • Innlegg: 1
    • Karma: +0/-0
      • Vis profil
    Sv: JEG VIL BLI VIP
    « Svar #5 på: 31. August 2011, 14:20 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • spør nalle eller mini angående dette  ;)



    Utlogget isbit47

    • n00b
    • *
    • Innlegg: 4
    • Karma: +0/-0
      • Vis profil
      • Tecinfonews
      • E-post
    Sv: JEG VIL BLI VIP
    « Svar #6 på: 03. ſeptember 2011, 20:15 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Jeg har spilt på serveren i ca 2 mnd. Ønsker hovedsaklig VIP fordi jeg vil ha mulighet for å sette warp, så andre jeg kjenner her på serveren kan komme og hjelpe å bygge eller titte på det jeg har gjort.



    Utlogget vennesla

    • n00b
    • *
    • Innlegg: 1
    • Karma: +0/-0
      • Vis profil
    Sv: JEG VIL BLI VIP
    « Svar #7 på: 04. ſeptember 2011, 03:10 am »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Jeg har spilt 2 måned og jeg har bygget hus og lærte regel og har nesten ikke mast om vip og op
    Dette er veldig gøy server.



    Utlogget kenpachi88

    • n00b
    • *
    • Innlegg: 1
    • Karma: +0/-0
      • Vis profil
    Sv: JEG VIL BLI VIP
    « Svar #8 på: 05. ſeptember 2011, 17:40 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • æ har spillt i ca 8 måneda på atc, ska nok bli ei stund her ja :) æ vil egentlig bli vip fordi at da kan æ sett opp warps te folk, sånn at æ ikke e helt ubrukelig, også vil æ sett opp warps te mæ sjøl:)  har bygd ganske my hvis det telles <.<   bare kontakt mæ in-game hvis du/dokker vil skje det æ har laga :)



    Utlogget wHiTeStOn3

    • n00b
    • *
    • Innlegg: 1
    • Karma: +0/-0
      • Vis profil
      • E-post
    Sv: JEG VIL BLI VIP
    « Svar #9 på: 06. ſeptember 2011, 13:54 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Jeg vil veldig gjerne bli VIP, fordi jeg er på ATC mange timer hver dag, leser forumet ofte og spiller aldri på noen annen server. Jeg har en egen by i ATC og har aldri mast om å bli VIP eller noe.



    Utlogget mortencb

    • n00b
    • *
    • Innlegg: 1
    • Karma: +0/-0
      • Vis profil
    Sv: JEG VIL BLI VIP
    « Svar #10 på: 11. ſeptember 2011, 13:55 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Hei hei! forst og fremst, beklager for mangelet paa norske bokstaver.. (bor i utlandet og har ikke norsk tastatur)

    Jeg vil gjerne bli VIP.
    Har spilt paa server i snart en maaned, altsaa ikke saa lang tid, men jeg har mye jeg kan tilfoye, fra by prosjekter jeg har planer om til bare det aa hjelpe andre spillere, nykommere eller ikke.
    En by som er i planlegging men ikke kommet saa langt enda er /warp outpost.
    Selvfolgelig hvis jeg blir VIP saa vil jeg hjelpe andre spillere med aa sette Warps/regions og andre ting de luere paa.

    Mvh,
    Morten (ingame : mortencb)



    Utlogget maler115

    • n00b
    • *
    • Innlegg: 1
    • Karma: +0/-0
      • Vis profil
    Sv: JEG VIL BLI VIP
    « Svar #11 på: 12. ſeptember 2011, 14:47 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Hei. jeg vil bli vip fordi jeg vil gjerne hjelpe andre spillere. jeg har spilt på serveren en god stund nå.
    jeg liker å hjelpe andre og jeg vet hvor plagsomt det er når ingen hjelper deg å lage en warp.
    jeg er ganske god til å bygge ting og jeg har lagd en egen by.



    Utlogget bllan

    • n00b
    • *
    • Innlegg: 5
    • Karma: +0/-0
      • Vis profil
    Sv: JEG VIL BLI VIP
    « Svar #12 på: 12. ſeptember 2011, 14:57 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • hei!

    Etter ca litt over to mnd. På serveren har jeg nå fattet interesse for det å bli VIP. Jeg har lyst til å ha muligheten til å sette warp uten å måtte vente i en uke, hjelper også andre med warp, regions osv.
    jeg har satt meg inn i reglene, lest på forumet og utforsket kartet ingame. Jeg liker også å dra rundt å se på hva andre har bygget, så får jo farta litt når man event. skal sette warps.

    Bllan




    Utlogget InfernalRounds

    • n00b
    • *
    • Innlegg: 1
    • Karma: +0/-0
      • Vis profil
    Sv: JEG VIL BLI VIP
    « Svar #13 på: 12. ſeptember 2011, 16:01 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Jeg vil bli VIP. Jeg syntes at jeg fortjener det fordi jeg hjelper alle når de spør om hjelp, Jeg har bygget en by med maler115 og driver på med en egen. 8) Jeg er på serveren i meste parten av fritiden og er ganske aktiv :)



    Utlogget Varem

    • n00b
    • *
    • Innlegg: 8
    • Karma: +0/-0
      • Vis profil
    Sv: JEG VIL BLI VIP
    « Svar #14 på: 13. ſeptember 2011, 21:02 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Jeg har spilt på denne serveren i 2 mnd ca, Har eid butikker, samt vært med å laget byer. Jeg kan alle reglene på serveren og vil gjerne hjelpe nye spillere med Protect og sette warp osv. Jeg har hjulpet flere spillere med småting, og tror jeg vil bli en bra VIP spiller på denne serveren.

    -Varem (In game, Varem)  :D