avstemning

Hva vil du ha?

Nytt kart?
Utvidelse?
Beholde det gamle?
Nytt kart i multiworld? (beholde det gamle og få et nytt et)
Usikker, vil se hva andre har stemt.

Skrevet av Emne: Nytt kart eller?  (Lest 30488 ganger)

Utlogget SpeedNinja

  • Minecraft-Operators
  • Wizard
  • ***
  • Innlegg: 319
  • Karma: +2/-0
  • Også kjent som Purrington
    • MSN Messenger - lasse_molberg@hotmail.com
    • Vis profil
Sv: Nytt kart eller?
« Svar #30 på: 16. November 2013, 13:02 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Er litt nysgjerrig på hva som kommer til å skje med /kit..? Som Floyd har lagt til i [Tips] så sier den dette "Gratis redskaper er vel og bra men kan dette virkelig vare..?" Og jeg (som op desverre) har ikke noe i mot at kits blir fjernet og jeg er sikker på at spillere (værtfall en del) ikke har noe i mot det heller, jeg vet faktisk at det er en spiller som har sluttet fordi det er for lett når man får kits..

    Spørsmålet mitt er da: Skal kits fjernes om vi får et nytt kart?

    PS: /kit optools burde ta vares på for "sikkerhetsmessige grunner"


    One bright morning
    in the middle of the night
    two dead boys came out to fight
    they stood back to back
    and faced each other
    drew their swords
    and shot eachother
    the deaf policeman heard the noise
    and came to kill
    those two dead boys
    If u dont believe my story
    its true ask the blind man

    Utlogget Emilpoika

    • Moderator
    • Guru
    • *****
    • Innlegg: 1.278
    • Karma: +12/-0
    • #Emilpoika
      • Vis profil
      • Emilpoikas Facebookside
    Sv: Nytt kart eller?
    « Svar #31 på: 16. November 2013, 16:02 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Jeg syns kit burde beholdes.


    "So much time on ATC alone, and yet I've never been to me."
    "Half a bee, philosophically, must ipso facto half not be. But half the bee has got to be, vis-à-vis its entity - d'you see? But can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee, due to some ancient injury?

    Utlogget norwayguy

    • Moderator
    • n00b
    • *****
    • Innlegg: 0
    • Karma: +0/-0
    • Operator på minecraft.atc.no
      • Vis profil
      • Oceanliners.freeforums.org
      • E-post
    Sv: Nytt kart eller?
    « Svar #32 på: 16. November 2013, 18:00 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Har tenkt at det kunne vært bra om man måtte lage en region før man gjorde noen ting som helst, men det er jo alt for tungvint det og :\

    Tror jeg skjønner hva du mener!
    Man starter med et kart hvor ingen (med unntak av ops og admin) har bygge tillatelse, så for å få det må man spørre en operator om å lage en region som de kan bygge i og størrelsen på regionen kommer ann på hvor mange spillere som skal være med i regionen.

    Jeg har sett dette på en annen server, ideen er smart og alt, men de hadde også en "grinde world" som man kunne dra til for å samle mineraler osv. (denne hadde også pvp).
    Tror dette kunne ha funket meget bra. Det avhenger av at OPs er aktive og villige til å ordne opp da, som kan bli en liten utfordring til tider



    Utlogget SpeedNinja

    • Minecraft-Operators
    • Wizard
    • ***
    • Innlegg: 319
    • Karma: +2/-0
    • Også kjent som Purrington
      • MSN Messenger - lasse_molberg@hotmail.com
      • Vis profil
    Sv: Nytt kart eller?
    « Svar #33 på: 17. November 2013, 15:16 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Det kunnet vært en "Trusted" rank som kunne sett som her ut:

    Og det gis til VIPS som ikke akkurat trenger å bli OP, men kan bli en bedre rank.


    Vi snakket om en trusted rank om det så ble om jeg, safe og norway ønsker.. Ikke alle er helt for ideén med at man må ha en region for å bygge, men de får komme med egne forslag her.


    One bright morning
    in the middle of the night
    two dead boys came out to fight
    they stood back to back
    and faced each other
    drew their swords
    and shot eachother
    the deaf policeman heard the noise
    and came to kill
    those two dead boys
    If u dont believe my story
    its true ask the blind man

    Utlogget Emilpoika

    • Moderator
    • Guru
    • *****
    • Innlegg: 1.278
    • Karma: +12/-0
    • #Emilpoika
      • Vis profil
      • Emilpoikas Facebookside
    Sv: Nytt kart eller?
    « Svar #34 på: 17. November 2013, 19:03 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Hva er poenget? Dere har ikke nevnt noen grunn/konsekvenser for trusted-ranken. Det blir bare rot med flere farger i chatten hvis det ikke er noe poeng med dem.


    "So much time on ATC alone, and yet I've never been to me."
    "Half a bee, philosophically, must ipso facto half not be. But half the bee has got to be, vis-à-vis its entity - d'you see? But can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee, due to some ancient injury?

    Utlogget SpeedNinja

    • Minecraft-Operators
    • Wizard
    • ***
    • Innlegg: 319
    • Karma: +2/-0
    • Også kjent som Purrington
      • MSN Messenger - lasse_molberg@hotmail.com
      • Vis profil
    Sv: Nytt kart eller?
    « Svar #35 på: 17. November 2013, 19:30 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Hva er poenget? Dere har ikke nevnt noen grunn/konsekvenser for trusted-ranken. Det blir bare rot med flere farger i chatten hvis det ikke er noe poeng med dem.

    Vi tenkte om det så blir sånn at man MÅ ha en region for å bygge og at ikke alle kan lage det må det være en del ranks som faktisk er pålogget nok daglig til å hjelpe nye spillere med å få en region, og om det ikke er en OP pålogget så kan det isåfall være en trusted pålogget som også kan lage region, det vil si at kun trusted, op og admin kan lage regioner. og som trusted er det et krav om å lage region for de som trenger det.
    Men vi kan også gjøre det sånn at man selv må lage en region for å bygge (da trenger vi ikke trusted) og dette kan også forhindre grief når du må ha en region for å bygge.

    Når vi først snakker om region og grief så hadde argh99 en idé om en plugin som automatisk lager en block privat så kun den som plasserte den (og op/admin) kan fjerne den igjen.

    ps: jeg var litt kjapp i å skrive denne så bare si ifra om noe var uklart!


    One bright morning
    in the middle of the night
    two dead boys came out to fight
    they stood back to back
    and faced each other
    drew their swords
    and shot eachother
    the deaf policeman heard the noise
    and came to kill
    those two dead boys
    If u dont believe my story
    its true ask the blind man

    Utlogget Emilpoika

    • Moderator
    • Guru
    • *****
    • Innlegg: 1.278
    • Karma: +12/-0
    • #Emilpoika
      • Vis profil
      • Emilpoikas Facebookside
    Sv: Nytt kart eller?
    « Svar #36 på: 18. November 2013, 09:31 am »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Så først skl vi fjerne kits, og så skal vi gjøre sånn at man ikke kan mine noe med mindre man har laget en region over hele caven man skal mine i? Høres upraktisk og unødvendig, spør du meg..


    "So much time on ATC alone, and yet I've never been to me."
    "Half a bee, philosophically, must ipso facto half not be. But half the bee has got to be, vis-à-vis its entity - d'you see? But can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee, due to some ancient injury?

    Utlogget ramo242

    • Wizard
    • ****
    • Innlegg: 292
    • Karma: +0/-0
    • Grump Ramo - Paint Master - rOlfFa fan
      • Vis profil
    Sv: Nytt kart eller?
    « Svar #37 på: 18. November 2013, 18:39 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Hva er poenget? Dere har ikke nevnt noen grunn/konsekvenser for trusted-ranken. Det blir bare rot med flere farger i chatten hvis det ikke er noe poeng med dem.
    De med Trusted kan for.eksempel lage større regioner, sette flag i sine egne regioner, sette ut vann, sette region i/over sine egne regioner, og kanskje, men bare kanskje, hjelpe redstricted med å bli gjester når ops ikke er på.
    « Siste redigering: 20. November 2013, 17:17 pm av ramo242 »


    DOO WEEE DOOOOOOOO

    Utlogget argh99

    • Minecraft-Operators
    • Wizard
    • ***
    • Innlegg: 360
    • Karma: +1/-0
      • Vis profil
      • 42
    Sv: Nytt kart eller?
    « Svar #38 på: 18. November 2013, 20:01 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Liker ikke ideen, det kommer til å bli en del andre problemer, grief blir jo borte, men når et ting blir borte kommer det en ny ting.
    Kan ikke nevne noen andre ting nå, men det dukker som oftest noen opp.
    Pluss at ATC er jo en byggeserver med beskyttelse, og gi hele mappet beskyttelse blir vel kanskje litt overdrivelse??


    42
    -

    Utlogget SpeedNinja

    • Minecraft-Operators
    • Wizard
    • ***
    • Innlegg: 319
    • Karma: +2/-0
    • Også kjent som Purrington
      • MSN Messenger - lasse_molberg@hotmail.com
      • Vis profil
    Sv: Nytt kart eller?
    « Svar #39 på: 20. November 2013, 16:44 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Jeg forstår ikke helt hva dere ser på som så galt med det, men jeg MÅ ikke ha det sånn, det er bare en idé :)


    One bright morning
    in the middle of the night
    two dead boys came out to fight
    they stood back to back
    and faced each other
    drew their swords
    and shot eachother
    the deaf policeman heard the noise
    and came to kill
    those two dead boys
    If u dont believe my story
    its true ask the blind man

    Utlogget argh99

    • Minecraft-Operators
    • Wizard
    • ***
    • Innlegg: 360
    • Karma: +1/-0
      • Vis profil
      • 42
    Sv: Minecraft Pjatt
    « Svar #40 på: 15. Februar 2014, 20:49 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Tenkte å skrive om hvordan atc bør utvikles nå.
    Jeg starta ikke en ny tråd for dette fordi det finnes sikkert en og jeg orket ikke å lete for å finne den :P

    Når man tenker på hvordan ATC var før, så var det over 20-30 spillere til daglig nesten, husker det var en gang da det var 49/49 spillere pålogga  :o. Det er kun noen få OPs som er aktive nå for tiden, Emilpoika, solve94 og Speed (som egentlig er banna for TNT :() (hvis jeg glemte noen, så bare rediger dere inn ;)).
    Det jeg tenkte var at siden ATC nesten er blitt glemt, er kun noen få som spiller der nå i dag så kunne serveren bare starte på nytt. Helt nytt!
    Nytt map, nye spillere, det betyr at det må reklameres for ATC også :P, verve nye OPs (om det trengs, noe som jeg selv tror fordi hvis det skal komme flere spillere vil det ikke holde med 2-3 aktive Ops som også har andre ting å gjøre enn å spille). At det kan bli lettere å bli VIP. Gjøre som før, ikke bruke ranken restricted. Den er ganske plagsom pga. når nye spillere logger inn så vil jo de gjerne bli gjester og kunne bygge osv.. Men er det en Op på? Nei, nå i dag logga det på to nye, de leste reglene og svarte på spørsmål, men fordi de ikke fikk bli gjest sånn at de kunne bygge så dro de etter en liten stund. Det var rett å slett ikke noe å gjøre der.. Ingenting, bare vente på at en Op skulle logge på sånn at de skulle bli gjest og bygge.
    Tanken med å skrive dette er fordi jeg, og sikkert mange andre som har spilt på atc i en liten stund vil at atc skal bli som før. Flere spillere pålogga, aktive Ops, admins(?).


    42
    -

    Utlogget Emilpoika

    • Moderator
    • Guru
    • *****
    • Innlegg: 1.278
    • Karma: +12/-0
    • #Emilpoika
      • Vis profil
      • Emilpoikas Facebookside
    Sv: Minecraft Pjatt
    « Svar #41 på: 16. Februar 2014, 06:39 am »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Nytt map, nye spillere, det betyr at det må reklameres for ATC også :P, verve nye OPs (om det trengs, noe som jeg selv tror fordi hvis det skal komme flere spillere vil det ikke holde med 2-3 aktive Ops som også har andre ting å gjøre enn å spille).
    [...]
     Gjøre som før, ikke bruke ranken restricted. Den er ganske plagsom pga. når nye spillere logger inn så vil jo de gjerne bli gjester og kunne bygge osv.. Men er det en Op på? Nei, nå i dag logga det på to nye, de leste reglene og svarte på spørsmål, men fordi de ikke fikk bli gjest sånn at de kunne bygge så dro de etter en liten stund. Det var rett å slett ikke noe å gjøre der.. Ingenting, bare vente på at en Op skulle logge på sånn at de skulle bli gjest og bygge.
    Tanken med å skrive dette er fordi jeg, og sikkert mange andre som har spilt på atc i en liten stund vil at atc skal bli som før. Flere spillere pålogga, aktive Ops, admins(?).
    Tror nok ikke ATC når sin fulle høyde. Ikke bare virker det som om populariteten synker på spillet, men tror det er bedre etablerte servere i norge som er like populære.

    Vil understreke at jeg har vært mot restricted-ranken hele tiden

    Forøvrig skrev jeg dette i OP-delen av forumet for 1,5 år siden:
    Har du noen begrunnelse til hvorfor vi trenger flere ops?
    JEg syns det er viktig å poengtere at den beste grunnen hittil er at folk må vente som restricted.
    Servern trenger flere ops faktisk... Mange røde spillere lider(av blod?) av å aldri bli guest.
    "Aldri bli guest" er vel å ta litt hardt i, og det vil aldri være ops på serveren hele tiden, selv om vi adder flere.

    Du sier selv at "Vi må inn med to nye ops" -Men hvorfor?
    Faktisk får spillerne den hjelpen de trenger. JEg har faktisk et argument for at vi trenger flere ops.
    Ingen ting skjer med petitionene som jeg lager om f.eks. Bygging i lufta.
    Dette kommer av at opsene som er innom ikke gjør petitionene sine.
    Speed var inne den 21, smurfe var inne i dag, djdur var inne 28., norwayguy var inne i går, solve var inne 25 og jorgenv var inne i går.
    JEg har 7 åpne petitioner av de 18 som er åpne nå, og kun én av dem har blitt kommentert på. (Takk til speed for den)

    Jeg kommer tilbake til det jeg har sagt tidligere: Problemet er ikke at vi har for få ops, men at opsene vi har (og som alle hvar vært på de siste dagene) gjør ikke jobben skikkelig.

    Dette høres kanskje strengt ut, men alt jeg ber om er at dere går igjennom peitititonlista når dere logger på. Det er nødvendig når vi har et oppsett som gjør at vi må stemme over sletting av bygg.
    [sensur]
    PS. Beklager for langt, tørt (og kritiserende) innlegg.

    Solves mening:
    sutring på deg, problemet er vel ikke at vi ikke er på, men jeg logger ikke på for å hjelpe folk, Jeg er på en gang i plant for å se etter om det skjer noe spendene bygger litt. selsagt hjelper jeg  dem som ber om det og tar de petetions som er mulig å ta.
    Jeg sier ikke at opene ikke gjør det dem skal når dem er på. Trosalt vi er ikke betalt for å hjelpe andre, det vil si at vi sjelden gider å hjelpe folk om vi skal være på ca 1 time.
    Da velger jeg heller bygge sjøl også logge av, men vis jeg har tid en dag og ikke har mye annet å gjøre kan jeg sitte innpå og se etter om folk trenger hjelp og hjelpe folk.

    Sier vi trenger oper fordi det bør være 3-4 oper på i løpet av en dag, men en helt annen sak er spørmålet er om det er mer retferdig og få en ny gruppe som kan promote og lage støre regioner og adde vann. Da har vi løst problemet at pe ikke blir gjort å at folk ikke blir promota i løpet av en times tid.

    [...]Er fortsatt litt ambivalens angående restricted-ranken..
    Vi trenger ikke flere OPs. Problemet er at de OP-ene vi har ikke gjør det de er OP for, og at vi ikke får nye spillere på grunn av restricted-ranken. Det hjelper ikke at spawn er korruopted og at jeg så det som nødvendig å sperre hele inne i en glass-boks...

    Er det ikke flott med lange kjedelige innlegg?


    "So much time on ATC alone, and yet I've never been to me."
    "Half a bee, philosophically, must ipso facto half not be. But half the bee has got to be, vis-à-vis its entity - d'you see? But can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee, due to some ancient injury?

    Utlogget solve94

    • Minecraft-Operators
    • Knowitall
    • ***
    • Innlegg: 115
    • Karma: +0/-0
      • Vis profil
      • E-post
    Sv: Minecraft Pjatt
    « Svar #42 på: 16. Februar 2014, 10:43 am »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Enig med at vi kan starte på nytt kart, er mye som er halv ferdig. på mapet og spillerene som bygger har sluttet fordi serveren henger etter i updaten. Det at ATC oppdateres sakte fordi vi tenker på sikrheten gjør at vi mister en del spillere. så atc kommer ikke til å nå den øyden det hadde i starten.

    Men det som går å gjøre er å lagge et nytt kart å legge det gamle i MW slik at vi oper kan kopiere inn bygninger som er ønskelig å beholde på ATC, men da tregner vi noen som velger ut hva som skal over å ikke.

    Å stemmer på at alle skal få bygge i spawn, ikke gjøre som nå å sperre det til oper. husk det at når du logger på for å spille er det greit å komme til et sted der man kan bygge med en gang. sleppe å gå 200 mil for å bygge. Sjøl trur jeg at det er også en grunn til at folk slutter å spille før dem har starta. Er også i mot restriksjon trengs i grunn ikke så lenge folk bruker region.

    men å opprette en gruppe til som ligger mellom oper og vip er aktuelt for rekrutering til OP. Vis vi skal ha ATC til å vokse kommer vi til å trenge flere OPer i lengden. Å Vip har i dag ingen ansvar annet en at dem er registrert i forume og spilt litt. vi kan ikke si om en viper er flink til op ting. Få tilgang til WE regions MW alt på en gang kan føre til ennorme skade på mapet.
    Funksjonen av grupen
    2 mnd auto OP
    Vi som er oper kan legge til folk som vi blir enig om sammen
    brytter den noe regler ødleger for noe er det rett ned til VIP og ingen fler sjangser

    Tilganger til.
    Region endringer
    legge til ownere i regioner
    Lage støre regioner en Vip
    MW mapet test

    Bare forslag kom med din meninger om dette :)



    Utlogget Emilpoika

    • Moderator
    • Guru
    • *****
    • Innlegg: 1.278
    • Karma: +12/-0
    • #Emilpoika
      • Vis profil
      • Emilpoikas Facebookside
    Sv: Minecraft Pjatt
    « Svar #43 på: 16. Februar 2014, 23:20 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Imens kan jeg bare slenge inn det med nye ranks. Trusted kan man ha, hvis vi dropper Restricted. Trusted er som en OP, men ikke alle rettighetene. De kan hjelpe med petitions og plassere vann og lava og gjøre folk som har søkt om søknad om å bli VIP til å bli VIP. Det er som en liten assistant.
    Og poenget med det er? Det må i så fall begrunnes i hva som er galt med systemet vi har. If it ain't broke, don't fix it..

    Enig med at vi kan starte på nytt kart, er mye som er halv ferdig. på mapet og spillerene som bygger har sluttet fordi serveren henger etter i updaten.
    Snu logikken: Enig i at vi ikke burde starte på nytt kart, er mye som fok har bygd ferdig. Spillerne som har sluttet bryr seg ikke, men du kan banne på at de spillerne som har brukt mange timer på å bygge block-for-block åå serveren ikke vil takke for at alt blir fjernet.
    Det er bygd utrolig mye søppel, noe som i det siste ikke har vært et problem. Det er bare for en OP å lage petition for så å få fjernet det etter litt diskusjon med eieren/de andre OP-ene. PRoblemet er at flere (de fleste faktisk) av tingene ikke er logblock på, så det er veldig vansklig å vite hvem som ar bygd flere av tingene. Derfor blir man nødt til å bruke world-edit når man fjerner byggene. Dette ser ikke alltid særlig bra ut når man er ferdig. En annen ting som er verdt å nevne er at det er 19 petitioner åne, 15 av dem er avstemninger jeg har startet om bygg som burde rives. I løpet av tiden de har vært åpne, og alle timene de andre OPsene har vært på serveren, har kun 3 av dem blitt kommentert. Hvis det fortsetter slik, vil jeg påstå det trengs en oppfriskning i OP-medlemmene.

    Men det som går å gjøre er å lagge et nytt kart å legge det gamle i MW slik at vi oper kan kopiere inn bygninger som er ønskelig å beholde på ATC, men da tregner vi noen som velger ut hva som skal over å ikke.
    Det argumentet alt står å henger på angående å skaffe seg et nytt kart er at man misterdet man har bygget. -Eller gjør man det?
    Jeg foreslår at vi kjører to kart, slik at OPs kan bruke WE og flytte ting inn igjen, så lengde det ikke er en form for urimelig bygg. Bygget som jeg desedert har brukt mest tid på er den kinesiske muren (kanskje det bygget som er brukt mest tide på på serveren) kan med andre ord ikke flyttes inn i det nye kartet. Flere av de tingene som er i spawn kan derimot byttes; Flere ting som pixel-art, slott og lignende kan flyttes til ett nytt kart.'

    Å stemmer på at alle skal få bygge i spawn, ikke gjøre som nå å sperre det til oper. husk det at når du logger på for å spille er det greit å komme til et sted der man kan bygge med en gang. sleppe å gå 200 mil for å bygge. Sjøl trur jeg at det er også en grunn til at folk slutter å spille før dem har starta. Er også i mot restriksjon trengs i grunn ikke så lenge folk bruker region.
    Ta en titt på andre kart som har prøvd det samme. Det ser ikke bra ut, og er en svært midlertidig løsning. Man trenger ikke gå "200 mil" for å bygge, avstanden er ganske liten, faktisk.  Etterhvert som tilfeldige spiller ehar bygd masse halvferdige bygg i spawn så må an gå like langt uansett, bare med  dårlige bygg rundt om kring.

    men å opprette en gruppe til som ligger mellom oper og vip er aktuelt for rekrutering til OP. Vis vi skal ha ATC til å vokse kommer vi til å trenge flere OPer i lengden. Å Vip har i dag ingen ansvar annet en at dem er registrert i forume og spilt litt. vi kan ikke si om en viper er flink til op ting. Få tilgang til WE regions MW alt på en gang kan føre til ennorme skade på mapet.
    Funksjonen av grupen
    2 mnd auto OP
    Vi som er oper kan legge til folk som vi blir enig om sammen
    brytter den noe regler ødleger for noe er det rett ned til VIP og ingen fler sjangser

    Tilganger til.
    Region endringer
    legge til ownere i regioner
    Lage støre regioner en Vip
    MW mapet test
    Vis et eksemple der konsekvensene av noe en helt fersk OP har gjort er så ille at vi faktisk trenger en ny rank.
    Vi kan ikke, til og ikke med en slik rank, være sikker på om en spiller er OP-materiale. Desto verre: Dette gjør sikkerheten værre, fordi vi gir ranker til folk automatisk (2 måneser er nesten ingen tid) som gir dem tilgang som vi ikke en gang nå ville gidd til annerkjente VIP-spillere. Alle som har vært på serveren i noen uker vil kunne legge seg til i hvilken som helst region.
    Det er ikke slik at vi trenger flere OP-er for at atc skal vokse, men de OPene vi har må faktisk få ut fingeren å gjøre oppgavene sine. Det tar 2 minutter å gjøre 3 petitioner, og du har selv sagt at du ikke gjør petitioner når du er inne i en time. Dette er dårlige prioritering for en OP.
    « Siste redigering: 16. Februar 2014, 23:49 pm av Emilpoika »


    "So much time on ATC alone, and yet I've never been to me."
    "Half a bee, philosophically, must ipso facto half not be. But half the bee has got to be, vis-à-vis its entity - d'you see? But can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee, due to some ancient injury?

    Utlogget SpeedNinja

    • Minecraft-Operators
    • Wizard
    • ***
    • Innlegg: 319
    • Karma: +2/-0
    • Også kjent som Purrington
      • MSN Messenger - lasse_molberg@hotmail.com
      • Vis profil
    Sv: Nytt kart eller?
    « Svar #44 på: 25. Februar 2014, 20:57 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • CHANGEEEEEEEE

    EDIT: "CHANGEEEEEEEE" får ikke mye gjort, så la meg starte med at serveren kræsjer en del nå for tiden og det er jo mulig at det har noe med kartet å gjøre ikke sant? Det var vel det som var grunnen sist om hukommelsen min ikke tar feil?

    Kartet er også dekket i masse ubetydelig møkk og lort som bare tar plass (noe lignende er vel nevnt) og dette er jo Emil i stor aksjon ved å fjerne såklart (good job, good job), men det er vel litt for mye å fjerne? pluss at en del kan jo bli savnet (hvem vet?)

    Jeg forstår at en del vil beholde det gamle kartet, men i følge avstemningen (som veldig få faktisk har stemt på, litt synd) så er det jo et flertall som vil ha et nytt kart (meg inkludert)

    Long story short: Nytt kart eller?
    « Siste redigering: 25. Februar 2014, 21:03 pm av SpeedNinja »


    One bright morning
    in the middle of the night
    two dead boys came out to fight
    they stood back to back
    and faced each other
    drew their swords
    and shot eachother
    the deaf policeman heard the noise
    and came to kill
    those two dead boys
    If u dont believe my story
    its true ask the blind man