Skrevet av Emne: Logging in.....  (Lest 3331 ganger)

mrthewil2000

  • Gjest
Logging in.....
« på: 23. Oktober 2011, 21:10 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Andre enn meg som har problemer med å logge på servere? o.O



    Utlogget DJdur

    • Moderator
    • Wannabe
    • *****
    • Innlegg: 94
    • Karma: +0/-0
    • #swag
      • MSN Messenger - oozziizz@hotmail.com
      • Vis profil
      • My twitter!
      • E-post
    Sv: Logging in.....
    « Svar #1 på: 23. Oktober 2011, 21:34 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Willy, Notch har nok noe feil på servern sin som gjør så det sikkert funker noen plasser i verden. Men jeg kan ikke sjekke nå :P

    Så vidt jeg vet har nok Notch hatt flere feiler enn 10 i følge alle ganger jeg ikke får til og logge inn på noen servere



    Morder269

    • Gjest
    Sv: Logging in.....
    « Svar #2 på: 23. Oktober 2011, 21:57 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Det er Amazon som hoster alt av Mojang sine servere om jeg ikke tar helt feil. Og som.. Jeg tror det var Notch, skrev ganske nylig at de skulle fikse på innlogingssystemet siden det er DDOS i seg selv.



    Utlogget Floyd-ATC

    • Livstidsdiktator
    • Administrator
    • Guru
    • *****
    • Innlegg: 542
    • Karma: +12/-0
      • MSN Messenger - floyd@atc.no
      • Vis profil
      • floyd.atc.no
      • E-post
    Sv: Logging in.....
    « Svar #3 på: 24. Oktober 2011, 06:42 am »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Autentisering har vært akilles-hælen til Minecraft fra dag 1 ja. Selv om det har blitt bedre etter at han fikk fingern ut og skaffet skikkelig hosting så er den fremdeles 1) single point of failure og 2) sannsynligvis skrevet i Java som det meste annet Notch klurer fingrene sine borti.

    Tommelfingerregel: Hvis du har problemer med å få spillet til å godkjenne brukernavn og passord så vil serveren vår ha like store problemer med å godkjenne deg. Hvis du derimot IKKE har problemer med å få spillet til å godkjenne brukernavn og passord så er det sannsynligvis noe annet på ferde som ikke Notch kan klandres for :-)


    -Floyd.

    --
    Det finnes 10 typer mennesker;
    de som forstår binærtall, de som ikke gjør det, og de som forstår Grey code.