Nyeste innlegg

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 10
21
ATC-Pjatt / Sv: QOS
« Nyeste innlegg av Jingen 31. Oktober 2021, 01:02 am »
Avancerade användare försöker ta hänsyn till denna regel och väljer slots som har en minimal fördel. Efter det använder de en mängd olika trick som låter dig anpassa prestandan eller dra den åt sidan https://en.finevpn.org/ . Detta är särskilt intressant i offline-läget, där du måste tänka själv vilket drag du ska göra, övervaka din motståndares känslor och tillämpa en mängd olika strategier.
22
Eco / Sv: Nede?
« Nyeste innlegg av Floyd-ATC 28. August 2021, 13:09 pm »
Jeg begriper ikke hvorfor det ikke funker. IP-adressen er ikke satt noe sted i ECO-serveren, den skal selv ta kontakt med en eller annen directory-tjeneste og registrere seg men et eller annet nekter tydeligvis å forstå at IP-adressen er endret :-|

At du har en "bookmark" fra tidligere er en ting, men selv når jeg søker opp serveren manuelt så forsøker klienten fortsatt å kontakte den gamle adressen.
23
Eco / Sv: Nede?
« Nyeste innlegg av Emilpoika 27. August 2021, 22:00 pm »
:/ Ser ikke ut til å funke

Så rart, for den dukker fortsatt opp på listen når jeg åpner Eco, med detaljer. Kanskje fordi det er en favoritt  ¯\_(ツ)_/¯

Fortsatt IP/port 31.185.28.114:3001
24
Eco / Sv: Nede?
« Nyeste innlegg av Floyd-ATC 27. August 2021, 11:49 am »

Koplet over til gigabit fiber i går, mulig at serveren trenger en restart for å få med seg at den har fått ny IP-adresse. Forsøker nå.
25
Eco / Nede?
« Nyeste innlegg av Emilpoika 26. August 2021, 18:28 pm »
Ser ut til at serveren er nede?

Funker ikke, selv med 9.3.6-betaen

Var på tidligere i dag, og da funket den :s

Oppdaterte til nyeste versjon, og ser at andre servere er oppe.

Edit: Ser at nettsiden til serveren også er nede
26
Eco / Sv: Vote "No"
« Nyeste innlegg av Emilpoika 20. Juli 2021, 22:30 pm »
Så ikke foruminnlegget før nå, godt du nådde fram til meg i tide ;)
27
Eco / Vote "No"
« Nyeste innlegg av Floyd-ATC 18. Juli 2021, 10:24 am »
To spillere fra Nederland, dikkenoob nl og TTV_Goodpuma, forsøker å ratifisere en ribbet grunnlov som vil gjøre dem til "president" og "vice precident" med all makt. Ingen spillere vil kunne fremme lovforslag eller påvirke noe som helst hvis denne loven går igjennom vil det være vanskelig å rekruttere flere spillere. Jeg vil derfor ikke ha annet valg enn å slette den som administrator, noe jeg helst vil slippe.

Logg inn. Stem "Nei".
28
Eco / Eksperimentell Eco-server "ATC Sanctuary"
« Nyeste innlegg av Floyd-ATC 16. Juli 2021, 08:37 am »
Jeg har satt opp en eksperimentell Eco-server, foreløpig med "no collaboration" men vi får se hva det er stemning for hvis det kommer spillere på den. Meteoren slår ned om først et år, så dette er en server ment for langsiktig og virkelighetstro bygging med hensyn til miljøet.

Jeg har NULL erfaring med det politiske aspektet ved Eco så hvis noen er interessert i å prøve seg er det bare å joine.

Rent teknisk, serveren står på 40 Mbps idag men gigabit fiber kommer i løpet av sommeren :-)
29
Generelt teknisk / Sv: Internet Explorer: Automatically detect proxy settings
« Nyeste innlegg av MathewsHelena 04. Juli 2021, 20:30 pm »
If there is no working DHCP server on the local network, step 1 will time out after about 15-20 seconds, I think that if you visit ssr节点购买 you will be able to learn more about this.
30
Generelt teknisk / Sv: What is DNS, and what DNS servers should I use?
« Nyeste innlegg av MathewsHelena 04. Juli 2021, 20:17 pm »
Such servers are very beneficial in terms of security. I myself was shown an ad for 免费 节点 and it was this really amazing software which helped in doing such things. Thanks for the information though.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 10