Skrevet av Emne: Hurtig avstengte emner  (Lest 9769 ganger)

Utlogget Emilpoika

  • Minecraft-Operators
  • Guru
  • ***
  • Innlegg: 1.278
  • Karma: +12/-0
  • #Emilpoika
    • Vis profil
    • Emilpoikas Facebookside
Hurtig avstengte emner
« på: 11. April 2012, 21:30 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Jeg logget meg nettopp på forumet, og så at flere tråder var stengt, noen tråder som handlet om at jeg bannet the_creeper_1000.
    Til tross for at spørsmålet i tråden i grove trekk var besvart, så ville jeg sette pris på å få lest tråden/velge å svare, før den blir stengt.
    " Angående PvP omeråder"-tråden er også besvart, men det er fortsatt ting jeg gjerne ville svare på.
    Hva med å ikke stenge tråder før det er minst 12 timer siden de ble skrevet i? Selv om tråden er besvart, så kan det godt hende at noen ser sider av tråden ingen har tenkt på. Da er det jo dumt å måtte lage en ny tråd 15 minutter etter at den originale tråden er stengt, for å fortsette trådens tema. -> Det er selvfølgelig noe annet hvis trådene har blitt veldig off-topic
    Tråder som kvalifiserer til å bli stengt (Altså urørte, besvarte eller utdaterte tråder) er f.eks:
    "Underjorden A/S søker folk til å jobbe lange dager under jorden"
    "Protecting feil?"
    "Cooldown på ull"
    "PvP Server [NpsCraft.com]"
    "1.6 er ute!"
    "unban?"
    "Inspirasjon: The Minecraft Computer"
    "Rettsal"
    "Hvordan får jeg ny og bedre tittel?"
    "Unbann kavinduSR"
    "Protect på privat eiendom"
    "Grunn for tidsgrense på wool..."

    Derimot tråden "Make a friend! (Karma)", siste innlegg originalt 04. August 2011, 07:43. Den har ikke fått noe konkret svar, og stenges ikke.

    En annen ting, rettet mot de som kan endre selve forumet: Er det mulig å få satt "sitat"-knappen på innlegg i tråder som allerede er stengt? Det kan være greit å kunne referere til tidligere konklusjoner/regler/poeng.
    Forøvrig vil jeg si meg litt enig i Lloyd/svuppe
    Sitat
    Hvorfor i all verden skal vi drive å stenge gamle topics? Kan jo hende at folk ønsker å svare på spørsmål/legge til ny info/stille nye spørsmål i gamle topics.


    "So much time on ATC alone, and yet I've never been to me."
    "Half a bee, philosophically, must ipso facto half not be. But half the bee has got to be, vis-à-vis its entity - d'you see? But can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee, due to some ancient injury?

    Utlogget Emilpoika

    • Minecraft-Operators
    • Guru
    • ***
    • Innlegg: 1.278
    • Karma: +12/-0
    • #Emilpoika
      • Vis profil
      • Emilpoikas Facebookside
    Sv: Hurtig avstengte emner
    « Svar #1 på: 26. April 2012, 09:49 am »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Han noen åpne "Kort om petitions"-tråden igjen? Tenkte jeg skulle legge til en kommentar. Jeg legger den like greit her foreløpig:
    Sitat
    [pe] #578 ømartinm96 -> ø*: kan noe aktivere nether prtalen min /warp martinsvilla (0)
    -Man trenger ikke å skrive warpen i petitionene, det blir laget en warp der du lager petitionen, slik at operatørene kun trenger å skrive "/pe warp 578" for å komme fram ;)


    "So much time on ATC alone, and yet I've never been to me."
    "Half a bee, philosophically, must ipso facto half not be. But half the bee has got to be, vis-à-vis its entity - d'you see? But can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee, due to some ancient injury?

    mrthewil2000

    • Gjest
    Sv: Hurtig avstengte emner
    « Svar #2 på: 02. Mai 2012, 14:47 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Du burde være litt forsiktig der, Emil.
    Tenk om Martinm96 ville holde warpen hemmelig, eller var det bare ett eksempel?
    Isåfall vis det ikke var et eksempel, har du spurt om tillatelse til å dele warpen på forumet?
    Litt å tenke på...



    Utlogget Emilpoika

    • Minecraft-Operators
    • Guru
    • ***
    • Innlegg: 1.278
    • Karma: +12/-0
    • #Emilpoika
      • Vis profil
      • Emilpoikas Facebookside
    Sv: Hurtig avstengte emner
    « Svar #3 på: 02. Mai 2012, 15:25 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Du burde være litt forsiktig der, Emil.
    Tenk om Martinm96 ville holde warpen hemmelig, eller var det bare ett eksempel?
    Isåfall vis det ikke var et eksempel, har du spurt om tillatelse til å dele warpen på forumet?
    Litt å tenke på...
    Minecraftwarps er ikke pålagt taushetsplikt, og min dømmekraft sier at martin ikke ville brydd seg om warpen til villaen hans ble slettet.


    "So much time on ATC alone, and yet I've never been to me."
    "Half a bee, philosophically, must ipso facto half not be. But half the bee has got to be, vis-à-vis its entity - d'you see? But can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee, due to some ancient injury?

    mrthewil2000

    • Gjest
    Sv: Hurtig avstengte emner
    « Svar #4 på: 02. Mai 2012, 21:21 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Da er det noe annet, ja ;)
    Ville bare vere sikker.