Skrevet av Emne: Solve griefet flammen min:(  (Lest 10371 ganger)

Utlogget ramo242

  • Wizard
  • ****
  • Innlegg: 292
  • Karma: +0/-0
  • Grump Ramo - Paint Master - rOlfFa fan
    • Vis profil
Solve griefet flammen min:(
« på: 10. Juni 2012, 13:09 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Solve griefet flammen min som var vanskelig å få tak i,og han vil ikke erstatte det enten med itemsa jeg lagde fire chargene med,eller 4 fire charge. :(
    Hjelp meg,hva skal jeg gjøre!?Blazene var litt vanskelig å få tak i,samme med kruttet.Creeperne forsvinner jo med en gang de lager en Ssssshhhh lyd.
    « Siste redigering: 10. Juni 2012, 13:30 pm av ramo242 »


    DOO WEEE DOOOOOOOO

    Utlogget DJdur

    • Moderator
    • Wannabe
    • *****
    • Innlegg: 94
    • Karma: +0/-0
    • #swag
      • MSN Messenger - oozziizz@hotmail.com
      • Vis profil
      • My twitter!
      • E-post
    Sv: Solve griefet flammen min:(
    « Svar #1 på: 10. Juni 2012, 13:22 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Prøv og skriv litt mer forståelig, jeg forsto nesten ingenting..



    Utlogget ramo242

    • Wizard
    • ****
    • Innlegg: 292
    • Karma: +0/-0
    • Grump Ramo - Paint Master - rOlfFa fan
      • Vis profil
    Sv: Solve griefet flammen min:(
    « Svar #2 på: 10. Juni 2012, 13:30 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Ok,sånn da her jeg redigert skrive feilene mine.


    DOO WEEE DOOOOOOOO

    Utlogget solve94

    • Minecraft-Operators
    • Knowitall
    • ***
    • Innlegg: 115
    • Karma: +0/-0
      • Vis profil
      • E-post
    Sv: Solve griefet flammen min:(
    « Svar #3 på: 10. Juni 2012, 13:40 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • I og med at flammer ikke er vanskelig å få (oper gir setter det ut vis det trengs) og det er i grund ikke har muligheten til å sette ut flamme. skall dette ikke gjøres, men nå har du satt ut flammer, jeg negter deg ikke det så lenge flammen er satt ut i ødemarken der folk går forbi og kanskje har lyst til lage seg en villa. så skall han ikke være nøtt til å velge et annet sted en der flammen er satt ut. Jeg vil ikke ha rivd flammen hadde den stått et sted med bål muligheter.



    Utlogget Dwarfbear

    • n00b
    • *
    • Innlegg: 19
    • Karma: +1/-0
      • Vis profil
      • E-post
    Sv: Solve griefet flammen min:(
    « Svar #4 på: 10. Juni 2012, 13:46 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Slik jeg har forstått det så foregikk det slik:

    Ramo brukte tid og krefter på å få tak i materialer for å lage en firecharge til flammen hun ville ha. Da hun endelig fikk det til (og jeg må nesten legge til at den ikke skadet noen eller noe), så kom Solve (som forøvrig er op) og ødela den, noe han begrunnet med at den ikke var protected, at det ikke er lov å plassere flammer og at han bare gjevnet ut landskapet. Jeg (Gogglesweeper) og Dwarfbear grep derfor inn, ettersom dette ikke hørtes ut som riktig måte for en op å oppføre seg på. Vi ba han om å erstatte flammen, eller ihvertfall gi henne tilbake en firecharge for å erstatte den, men han nektet for det, og sa at hun ikke hadde lov til å plassere flammer, og at han bare rettet opp en feil hun gjorde. Slik jeg oppfatter det så er det bare op-er som kan plassere vann, lava og bruke flint and tinder, men det er bare umulig å gjøre for vanlige spillere. Jeg har ikke sett noen regel som sier at man ikke har lov til å plassere flammer med en firecharge (selv om det såklart ikke er lov til å bruke dette for å skade andre eller andres byggninger.) Diskusjonen fortsatte, men Solve nektet å erstatte noe, og kom med utsagn som: "Hvorfor blander du deg i dette" og "Dette har du ingenting med", han sa også "Sitter moren din og leser alt jeg skriver eller?". Jeg vil tilføye at det er godt mulig at Ramo ikke vet hvordan hun lager region (jeg skjønner det ikke selv), og at rett etter Solve fjernet flammen sa Ramo ifra, og ettersom Solve faktisk har midlene til å erstatte det han gjorde, vil jeg si at det bare er riktig av ham å erstatte det. Jeg og Dwarfbear prøvde å få Solve til å skjønne at han måtte erstatte det han griefet, men han ba oss bare om å la være å bry oss, og sa at han hatet folk som la seg opp i andres saker. Er det virkelig sånn op-er skal oppføre seg?

    Kjærlig hilsen Gogglesweeper :*
    « Siste redigering: 10. Juni 2012, 13:59 pm av Dwarfbear »



    Utlogget Emilpoika

    • Moderator
    • Guru
    • *****
    • Innlegg: 1.278
    • Karma: +12/-0
    • #Emilpoika
      • Vis profil
      • Emilpoikas Facebookside
    Sv: Solve griefet flammen min:(
    « Svar #5 på: 10. Juni 2012, 18:08 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Solve, hvis ramo har redigert så volsomt på at du har fjernet en flamme, så tror jeg nok den var omhyggelig plassert. Det står ingen steder i noen av reglene at flammer skal være plssert slik at de ser ut som troverdige bål. (Forøvrig vil jeg nevne at fire charge ikke går under noen regler, fordi den egentlig burde være skurdd av. Hvis ikke kan jo flint and steel skrus på for alle..)


    "So much time on ATC alone, and yet I've never been to me."
    "Half a bee, philosophically, must ipso facto half not be. But half the bee has got to be, vis-à-vis its entity - d'you see? But can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee, due to some ancient injury?

    Utlogget solve94

    • Minecraft-Operators
    • Knowitall
    • ***
    • Innlegg: 115
    • Karma: +0/-0
      • Vis profil
      • E-post
    Sv: Solve griefet flammen min:(
    « Svar #6 på: 10. Juni 2012, 18:27 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • gi meg en warp til der flamen sto, så skall jeg sette den ut neste gang jeg er på, men ser ikke dette som grife uansett hva dere sier



    Utlogget SpeedNinja

    • Minecraft-Operators
    • Wizard
    • ***
    • Innlegg: 319
    • Karma: +2/-0
    • Også kjent som Purrington
      • MSN Messenger - lasse_molberg@hotmail.com
      • Vis profil
    Sv: Solve griefet flammen min:(
    « Svar #7 på: 15. Juni 2012, 13:11 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Så langt jeg har lest ser dette ut til å være grief, hvis ramo hadde brukt flammen til å tenne på andres bygg eller tenne på andre direkte ville deet vær greit å konfiskere fire chargene, men så lenge hu bare la ut en flamme et sted hvor ingen hadde bygd og hvor hu kanskje hadde planlagt i nær fremtid å lage noe så kunne du latt det gå


    One bright morning
    in the middle of the night
    two dead boys came out to fight
    they stood back to back
    and faced each other
    drew their swords
    and shot eachother
    the deaf policeman heard the noise
    and came to kill
    those two dead boys
    If u dont believe my story
    its true ask the blind man

    Utlogget ramo242

    • Wizard
    • ****
    • Innlegg: 292
    • Karma: +0/-0
    • Grump Ramo - Paint Master - rOlfFa fan
      • Vis profil
    Sv: Solve griefet flammen min:(
    « Svar #8 på: 16. Mai 2013, 17:01 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Herregud, hadde helt glemt dette. Dette var egentlig bare en spøk, men alle sa sine meninger.  ::)


    DOO WEEE DOOOOOOOO

    Utlogget Emilpoika

    • Moderator
    • Guru
    • *****
    • Innlegg: 1.278
    • Karma: +12/-0
    • #Emilpoika
      • Vis profil
      • Emilpoikas Facebookside
    Sv: Solve griefet flammen min:(
    « Svar #9 på: 16. Mai 2013, 18:25 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Takk for at du bumpet den. Ble litt overrasket, trodde det var en ny tråd xD


    "So much time on ATC alone, and yet I've never been to me."
    "Half a bee, philosophically, must ipso facto half not be. But half the bee has got to be, vis-à-vis its entity - d'you see? But can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee, due to some ancient injury?