Skrevet av Emne: Hvorfor ATC  (Lest 13680 ganger)

Utlogget ramo242

  • Wizard
  • ****
  • Innlegg: 292
  • Karma: +0/-0
  • Grump Ramo - Paint Master - rOlfFa fan
    • Vis profil
Sv: Hvorfor ATC
« Svar #15 på: 22. Februar 2014, 21:24 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Min grunn jeg spiller på ATC er vell nesten samme grunn som Emil sin, og samme person også. Men jeg kom litt etter.. 2 år..
    Det startet med at Akkallabom1998 kom på besøk hos oss, som nesten alle andre dager. Men han hadde dataen sin med seg, og hadde Minecraft. "Se på denne serveren" sa han, og logget på ATC. Han bygde på noe, men husket ikke hva. Jeg, The_creeper1000 og ramo222 satt rundt han og så på minecraft. Jeg likte ikke minecraft, egentlig. Jeg hadde bare prøvd den klassiske versjonen, og fikk ikke bygge noe. Så maste brødrene mine om Minecraft, og fikk det. Og en tidlig morgen i mars 2012 så spurte jeg faren min om jeg kunne få Minecraft. "Javell, spør broren din om han kan hjelpe deg", svarte han. Og han hjalp meg. Jeg spurte den andre broren min om Ip'en til ATC, og det var "uuuuuuuuuuuuh... vent litt!". Så løp han til rommet sitt, skrudde på dataen og viste meg IP'en. Jeg skrev det ned, og løp til rommet mitt. "minecraft.atc.no". Jeg logga på, og en uke senere, så ble jeg VIP.

    Takk for meg, og takk at du leste den kjedelige fortellingen. Men det var en fyr som spurte meg om hvordan jeg fant ATC, så, nå vet du det.


    DOO WEEE DOOOOOOOO

    Utlogget Amypia

    • n00b
    • *
    • Innlegg: 15
    • Karma: +0/-0
    • O hai there!
      • Vis profil
      • E-post
    Sv: Hvorfor ATC
    « Svar #16 på: 23. Februar 2014, 02:53 am »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Husker ikke når det var, men jeg fikk vite om serveren av Emilpoika. Gikk på videregående da, så det er noen år siden. :) Jeg spilte ikke på noen servere da, prøvde noen i ny og ned, men spilte aldri fast på noen. Jeg begynte å spille mer på denne serveren enn det jeg gjorde på singleplayer til slutt. Jeg likte det sosiale blant det hele ved å spille på en server, og ikke alene. Alltids artig å se på kreativiteten til andre spillere. :)
    Det jeg også likte var at man kunne beskytte tingene man bygger, kister o.l. her, og syns fortsatt den dag i dag at det er en stor mangel på mange servere. Jeg spiller ikke på mange survival servere nå heller, men de jeg har tittet litt på mangler disse plugin'ene, som gjør at jeg ikke gidder. For er det en ting jeg haaater på minecraft, så er det griefing! Det ser stygt ut, og det er ikke minst veldig skuffende å se noe man har brukt tid på bli ødelagt/stjelt. Tror jeg ikke har noe mer å legge på her annet enn at ATC er en veldig bra server med hyggelige spillere og eiere. :)


    "Insert a deep and meaningful quote here"

    Utlogget SpeedNinja

    • Minecraft-Operators
    • Wizard
    • ***
    • Innlegg: 319
    • Karma: +2/-0
    • Også kjent som Purrington
      • MSN Messenger - lasse_molberg@hotmail.com
      • Vis profil
    Sv: Hvorfor ATC
    « Svar #17 på: 23. Februar 2014, 03:16 am »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Jeg startet vel på ATC sent 2010, tidlig 2011. Fikk det i julegave av storebroren min etter at han viste meg det, jeg likte det ikke mye i starten men fikk større interesse. Etter at jeg fikk det viste lillebroren min meg ATC, han hadde vel spilt der en måned eller noe og hadde ikke mange å bygge med (han fant fort ut at han ikke ville bygge med meg). Jeg tror jeg spilte 3-5 dager før jeg ble VIP, man trengte ikke skrive søknad da. Jeg trivdes veldig og ble fort kjent med andre som spilte der og bygde for det meste med Kvarpis og Naitsss som skaffet seg minecraft etter at jeg viste dem det. etter noe som kan ha vært alt fra noen måneder til kanskje godt over et år (husker ikke når siden jeg ikke finner "OP presentasjons"-tråden) ble jeg OP, og det er jo et kjempe pluss når du allerede spiller på en server du liker så får du plutsellig flere rettigheter osv. og jeg har siden da vært litt av og på, men alltid kommet tilbake til ATC.

    Kanskje mer jeg kunne skrevet, men jeg sliter med dårlig mage osv. nå :s
    « Siste redigering: 23. Februar 2014, 03:43 am av SpeedNinja »


    One bright morning
    in the middle of the night
    two dead boys came out to fight
    they stood back to back
    and faced each other
    drew their swords
    and shot eachother
    the deaf policeman heard the noise
    and came to kill
    those two dead boys
    If u dont believe my story
    its true ask the blind man