Ano-Tech Computers > Minecraft

"Jeg vil bli unbannet"-søknader

<< < (2/5) > >>

Iostanes:

--- Sitat fra: Emilpoika på 29. Januar 2012, 22:29 pm ---Dette er en tråd der du kan søke om å bli unbannet, og muligens få svar.
Les "Har du blitt bannet? LES DETTE!"-inlegget først.
I tillegg til dette kan du lese denne lille setningen til morder269:

--- Sitat fra: Morder269 på 01. Juni 2012, 21:45 pm ---Er hverken operator eller admin, men du har selv ansvar for din bruker og hva som blir gjort på din bruker.

--- Slutt sitat ---
Du kan også be om en forklaring på hvorfor du er bannet hvis du er usikker på årsaken, men for å unngå unødvendige mengder innlegg er det fint hvis du søker om å bli unbannet i samme slengen ;)

Det er også mulig å se dine warnings på http://minecraft.atc.no/ban.html

Kort sagt: sanoy23 grifet huset mit og hans så jeg vil at du skal banne meg og unbanne han for han er ukykldig

* Dersom operatorene gidder å lese det du har skrevet og de stemmet over saken kan det hende du blir unbannet
* Skriv en utfyllende forklaring til hvorfor du har griefet
* Hvis du sier du griefet fordi du ikke visste at det du gjorde var mot reglene, kan du fortsatt være bannet. Det er nemlig en regel å lese reglene
* Det hjelper ikke å få noen til å mase på serveren for deg, da synker oddsene for at operatørerne gidder å unbanne deg
Edit: Følg denne malen (laget av Smurfe, redigert litt av meg)

* Når du ble utestengt?
* Hvorfor tror du du ble bannet?
* Hvorfor du mener du skal bli unbannet?
* Har du lest igjennom http://goo.gl/D7pYb?I tillegg får du en sjanse til å forklare din side av saken, og spørre om detaljer rundt vedtekten. Dersom du bare skal klage, kan du like godt la være - slike poster vil ikke bli besvart, og ødelegger enhver sjanse for oppheving av utestengelsen.

-Skriv pent!

NB. Jeg går fortløpende igjennom innleggene i denne tråden og sletter gamle søknader, de søknadene som er skrevet feil, og alle off-topic-innleggene. Dette er for å gjøre det mindre forvirrende for de som skal søke om unbann.
PS. Det er operaøtren som bannet spilleren som har siste ordet når det kommer til om spilleren skal unbannes eller ikke.

--- Slutt sitat ---

Iostanes:
hei det er iostanes her. Sanoy23 grifet huset mitt på en av mine andre brukere som het anne4321 ig jeg vil at jeg skal bli bannet og sanoy23 skal bli unbannet siden det var mitt hus han grifet. takk for at du leser dette og jeg håper du oppfyller det. takk Floyd for at leste dette

Floyd-ATC:

--- Sitat fra: Iostanes på 11. April 2015, 22:29 pm ---hei det er iostanes her. Sanoy23 grifet huset mitt på en av mine andre brukere som het anne4321 ig jeg vil at jeg skal bli bannet og sanoy23 skal bli unbannet siden det var mitt hus han grifet. takk for at du leser dette og jeg håper du oppfyller det. takk Floyd for at leste dette

--- Slutt sitat ---
Hei, jeg har lest, og jeg skjønner ingenting. Hvis Sanoy23 har griefet, hvorfor mener du iostanes/anne4321 skal bannes og Sanoy23 unbannes? Det gir jo ingen mening. Hvis du faktisk er den du utgir deg for å være så håper jeg du ikke ber om dette fordi noen mobber eller plager deg. Send meg gjerne en PM i så fall.

Cybersyn:

--- Sitat fra: Floyd-ATC på 12. April 2015, 08:53 am ---Hei, jeg har lest, og jeg skjønner ingenting. Hvis Sanoy23 har griefet, hvorfor mener du iostanes/anne4321 skal bannes og Sanoy23 unbannes? Det gir jo ingen mening. Hvis du faktisk er den du utgir deg for å være så håper jeg du ikke ber om dette fordi noen mobber eller plager deg. Send meg gjerne en PM i så fall.

--- Slutt sitat ---
iostanes ga en mer detaljert forklaring in-game i går. Slik jeg har forstått det er iostanes og Sanoy23 venner. iostanes hadde bygd et hus. For en god stund siden ble Sanoy bannet av deg. I følge iostanes var årsaken at han hadde ødelagt huset. Siden de er venner (og kanskje har tatt opp saken AFK?), mener iostanes at han skal bli unbannet.

Hvorfor han mener at han selv skal bannes vet jeg ikke...

Floyd-ATC:

--- Sitat fra: BrutalOst på 12. April 2015, 09:31 am ---
--- Sitat fra: Floyd-ATC på 12. April 2015, 08:53 am ---Hei, jeg har lest, og jeg skjønner ingenting. Hvis Sanoy23 har griefet, hvorfor mener du iostanes/anne4321 skal bannes og Sanoy23 unbannes? Det gir jo ingen mening. Hvis du faktisk er den du utgir deg for å være så håper jeg du ikke ber om dette fordi noen mobber eller plager deg. Send meg gjerne en PM i så fall.

--- Slutt sitat ---
iostanes ga en mer detaljert forklaring in-game i går. Slik jeg har forstått det er iostanes og Sanoy23 venner. iostanes hadde bygd et hus. For en god stund siden ble Sanoy bannet av deg. I følge iostanes var årsaken at han hadde ødelagt huset. Siden de er venner (og kanskje har tatt opp saken AFK?), mener iostanes at han skal bli unbannet.

Hvorfor han mener at han selv skal bannes vet jeg ikke...

--- Slutt sitat ---

Aha ok. Da er jo saken veldig grei.

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

[*] Forrige side

Skift til full visning