Ano-Tech Computers > Minecraft

Når serveren er nede så snakker vi her =)

(1/148) > >>

Dwarfbear:
Bla bla bla snakk her folks

Lloyd-ATC:
Nå ser det ut til at serveren er under oppgradering (hvis jeg ikke tar helt feil). Og da vil det ta litt tid før denne kommer opp igjen med oppdaterte plugins og slikt.

Nå er klokka kvart over halv tjue på nærmere midnatt og jeg er trøtt som en dupp så jeg går og legger meg.

Floyd-ATC:
Serveren var dessverre gått i heng, ett eller annet hadde gått i spinn og slukt alt minnet :-/

Safew00d:
hei, noen som veit når det skal bli en lite pause imellom hver oppdatering, begynner og gå litt lei

Floyd-ATC:
No shit... Hva slags dott greier å faktisk slippe en versjon der tekst ikke funker..? Jeg VISSTE at en release rett før jul var en elendig ide.

Den gode nyheten er at han nå faktisk vurderer å bruke konseptet "Release Candidate" vs. nattlige versjoner for utvikling, det er da noe. Den modellen funker faktisk for ABSOLUTT ALL ANNEN PROGRAMVARE I HELE VERDEN så hvorfor ikke prøve 8-|

Anbefalingen på #Hey0 er fremdeles å kjøre Alpha minst ett døgn til, så de som ennå ikke har funnet .minecraft-katalogen sin har god tid til å lete. Tror ikke jeg kommer til å sitte og oppdatere ting på julaften heller, da tror jeg fruen flytter PC'en ut i søpla.

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning