Skrevet av Emne: Går muligens av som OP. (Edit: Jeg går ikke av)  (Lest 12890 ganger)

Utlogget Emilpoika

  • Moderator
  • Guru
  • *****
  • Innlegg: 1.278
  • Karma: +12/-0
  • #Emilpoika
    • Vis profil
    • Emilpoikas Facebookside
Går muligens av som OP. (Edit: Jeg går ikke av)
« på: 07. Oktober 2012, 18:26 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Tittelen sier det meste, her komme resten:
    Enten forsvinner LimitedCreative, eller så vil jeg bli DeOpet.

    Jeg mener LimitedCreative ødelegger økenomien på serveren, på en helt annen måte enn f.eks. x-ray. BRuk av x-ray er enkel å finne, fordi man ser først at det er brukt x-ray, så konfronterer man spillerne.
    Med limited creative påstår finner man slikt:

    Der det meste er bygget av BlanketLemon53 som har vært på serveren siden 29. september, og ramo242 påstår faktisk at de 1035 diamantene Blanket har plassert ut er skaffet på vanlig vis.
    Problemet mitt er ikke at jeg tror at blandt annet clas1, Cioldo, thomascool10, scania1999 og Sindrepoika har misbrukt creative, men at det er mulig å missbruke creative. Fordi det er mulig, på forskjellige måter visstnok, vil ikke jeg plassere ut creative-regioner. Derfor vil jeg med andre ord ikke gjøre det ops skal, og skal ifølge kriteriene for ops bli de-opet.

    Jeg husker at jeg leste på forumet at floyd hadde skrevet at en op som blir deopet også skal bli bannet. JEg husker ikke begrunnelsen, men imed at dwarfbear ikke ble bannet når han ble de-opet, håper jeg at jeg bare blir redusert til op.

    S.U. innen to/tre uker.
    « Siste redigering: 08. Oktober 2012, 22:32 pm av Emilpoika »


    "So much time on ATC alone, and yet I've never been to me."
    "Half a bee, philosophically, must ipso facto half not be. But half the bee has got to be, vis-à-vis its entity - d'you see? But can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee, due to some ancient injury?

    Utlogget mathias911

    • Knowitall
    • ***
    • Innlegg: 118
    • Karma: +0/-0
      • Vis profil
      • E-post
    Sv: Går muligens av som OP.
    « Svar #1 på: 07. Oktober 2012, 18:34 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Tittelen sier det meste, her komme resten:
    Enten forsvinner LimitedCreative, eller så vil jeg bli DeOpet.

    Jeg mener LimitedCreative ødelegger økenomien på serveren, på en helt annen måte enn f.eks. x-ray. BRuk av x-ray er enkel å finne, fordi man ser først at det er brukt x-ray, så konfronterer man spillerne.
    Med limited creative påstår finner man slikt:

    Der det meste er bygget av BlanketLemon53 som har vært på serveren siden 29. september, og ramo242 påstår faktisk at de 1035 diamantene Blanket har plassert ut er skaffet på vanlig vis.
    Problemet mitt er ikke at jeg tror at blandt annet clas1, Cioldo, thomascool10, scania1999 og Sindrepoika har misbrukt creative, men at det er mulig å missbruke creative. Fordi det er mulig, på forskjellige måter visstnok, vil ikke jeg plassere ut creative-regioner. Derfor vil jeg med andre ord ikke gjøre det ops skal, og skal ifølge kriteriene for ops bli de-opet.

    Jeg husker at jeg leste på forumet at floyd hadde skrevet at en op som blir deopet også skal bli bannet. JEg husker ikke begrunnelsen, men imed at dwarfbear ikke ble bannet når han ble de-opet, håper jeg at jeg bare blir redusert til op.

    S.U. innen to/tre uker.

    Helt enig med deg!



    Utlogget Emilpoika

    • Moderator
    • Guru
    • *****
    • Innlegg: 1.278
    • Karma: +12/-0
    • #Emilpoika
      • Vis profil
      • Emilpoikas Facebookside
    Sv: Går muligens av som OP.
    « Svar #2 på: 07. Oktober 2012, 18:40 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Merk: Dette er ikke en "Ja, gjør meg til op i stede"-tråd
    (Tenkte jeg skulle si ifra før noen begynner med det XD)


    "So much time on ATC alone, and yet I've never been to me."
    "Half a bee, philosophically, must ipso facto half not be. But half the bee has got to be, vis-à-vis its entity - d'you see? But can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee, due to some ancient injury?

    Utlogget Floyd-ATC

    • Livstidsdiktator
    • Administrator
    • Guru
    • *****
    • Innlegg: 542
    • Karma: +12/-0
      • MSN Messenger - floyd@atc.no
      • Vis profil
      • floyd.atc.no
      • E-post
    Sv: Går muligens av som OP.
    « Svar #3 på: 07. Oktober 2012, 19:58 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Dwarfbear ble kuttet på grunn av dårlig oppførsel så hva som ble sagt og gjort i den saken er ikke direkte overførbart.

    Når det gjelder LimitedCreative så har det helt klart gitt flere problemer enn det har vært verdt, jeg har vel ennå til gode å se resultater av den typen jeg hadde håpet det skulle gi. En ting er at selve pluginen viste seg å ha svakheter som det tok tid å finne ut av, en annen er at hele familien her hjemme har vært mer eller mindre slått ut av sykdom de siste ukene sånn at jeg ikke har fått fulgt opp ting i det hele tatt.

    Creative mode vil derfor bli fjernet inntil jeg kan finne en bedre og sikrere måte å tilby det på serveren.



    -Floyd.

    --
    Det finnes 10 typer mennesker;
    de som forstår binærtall, de som ikke gjør det, og de som forstår Grey code.

    Utlogget Emilpoika

    • Moderator
    • Guru
    • *****
    • Innlegg: 1.278
    • Karma: +12/-0
    • #Emilpoika
      • Vis profil
      • Emilpoikas Facebookside
    Sv: Går muligens av som OP.
    « Svar #4 på: 07. Oktober 2012, 20:07 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Takk!


    "So much time on ATC alone, and yet I've never been to me."
    "Half a bee, philosophically, must ipso facto half not be. But half the bee has got to be, vis-à-vis its entity - d'you see? But can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee, due to some ancient injury?

    Utlogget mathias911

    • Knowitall
    • ***
    • Innlegg: 118
    • Karma: +0/-0
      • Vis profil
      • E-post
    Sv: Går muligens av som OP.
    « Svar #5 på: 07. Oktober 2012, 20:13 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Merk: Dette er ikke en "Ja, gjør meg til op i stede"-tråd
    (Tenkte jeg skulle si ifra før noen begynner med det XD)

    Mente det ikke sånn Jeg vil jo ikke bli OP engang :P



    Utlogget mathias911

    • Knowitall
    • ***
    • Innlegg: 118
    • Karma: +0/-0
      • Vis profil
      • E-post
    Sv: Går muligens av som OP.
    « Svar #6 på: 07. Oktober 2012, 20:14 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Dwarfbear ble kuttet på grunn av dårlig oppførsel så hva som ble sagt og gjort i den saken er ikke direkte overførbart.

    Når det gjelder LimitedCreative så har det helt klart gitt flere problemer enn det har vært verdt, jeg har vel ennå til gode å se resultater av den typen jeg hadde håpet det skulle gi. En ting er at selve pluginen viste seg å ha svakheter som det tok tid å finne ut av, en annen er at hele familien her hjemme har vært mer eller mindre slått ut av sykdom de siste ukene sånn at jeg ikke har fått fulgt opp ting i det hele tatt.

    Creative mode vil derfor bli fjernet inntil jeg kan finne en bedre og sikrere måte å tilby det på serveren.




    Du kunne prøve Creative Control



    Utlogget Emilpoika

    • Moderator
    • Guru
    • *****
    • Innlegg: 1.278
    • Karma: +12/-0
    • #Emilpoika
      • Vis profil
      • Emilpoikas Facebookside
    Sv: Går muligens av som OP.
    « Svar #7 på: 07. Oktober 2012, 20:14 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Merk: Dette er ikke en "Ja, gjør meg til op i stede"-tråd
    (Tenkte jeg skulle si ifra før noen begynner med det XD)

    Mente det ikke sånn Jeg vil jo ikke bli OP engang :P
    Jeg vet du ikke mente det slik, men jeg kom til å tenke på at noen andre ville se på tråden på den måten ;)


    "So much time on ATC alone, and yet I've never been to me."
    "Half a bee, philosophically, must ipso facto half not be. But half the bee has got to be, vis-à-vis its entity - d'you see? But can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee, due to some ancient injury?

    Utlogget ramo242

    • Wizard
    • ****
    • Innlegg: 292
    • Karma: +0/-0
    • Grump Ramo - Paint Master - rOlfFa fan
      • Vis profil
    Sv: Går muligens av som OP.
    « Svar #8 på: 08. Oktober 2012, 19:42 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Men jeg synes argh99 burde bli op:)


    DOO WEEE DOOOOOOOO

    Morder269

    • Gjest
    Sv: Går muligens av som OP.
    « Svar #9 på: 09. Oktober 2012, 16:11 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Floyd, ikke fjern LC med det samme, det er en måte å misbruke det på. Alle som er i en LC region vil bruke den inventorien og ikke "den vanlige". Det er ihvertfall min erfaring.



    Utlogget solve94

    • Minecraft-Operators
    • Knowitall
    • ***
    • Innlegg: 115
    • Karma: +0/-0
      • Vis profil
      • E-post
    Sv: Går muligens av som OP. (Edit: Jeg går ikke av)
    « Svar #10 på: 09. Oktober 2012, 22:05 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Jeg er uenig med dette at det ødleger økonomien, fordi det blir å si at når folk med masse penger dør og familien arver pengene og verdiene er det å ølege økonomien i verden. Det vil selsagt være en forandring i økonomien, men det blir ikke noe ødlegelser. samme gjelder lc det forandrer "økonomien" på serveren, men den ødlegger det ikke.

    Men er enig med at den skal taes bort vis meningen på serveren er at vi skal hente materialer sjøl, å bygge kulle ting  ut av det vi finner.

    Jeg har et helt annet forlag å er ikke sikker på om serveren er kraftig nok til å ta det, men det er å sette opp et tilegsmap der det er Creative å kun det. Det trenger ikke være noe stort map sånn ca 10k * 10k. Dette løser to problemer og det er dette med creativ og oper som blir angaget for å bruke for mye give og WE på det normale mapet.
    Leste på den enne multiworld pluginsen at det skulle gå an å ha creativ maps og vanlig samtidig, men mer veit jeg ikke.

    Dem som synnes forslaget mitt er OK si fra og evtult hør med floyd hva serveren klarerer.
    Husk bare et forslag fra meg jeg kommer ikke for å arbeide det igjenom.

    Hilsen solve94



    Utlogget Emilpoika

    • Moderator
    • Guru
    • *****
    • Innlegg: 1.278
    • Karma: +12/-0
    • #Emilpoika
      • Vis profil
      • Emilpoikas Facebookside
    Sv: Går muligens av som OP. (Edit: Jeg går ikke av)
    « Svar #11 på: 09. Oktober 2012, 22:52 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Tror du har missforstått, solve94.
    Dette bildet:

    Der det meste er bygget av BlanketLemon53 som har vært på serveren siden 29. september, og ramo242 påstår faktisk at de 1035 diamantene Blanket har plassert ut er skaffet på vanlig vis.
    Er av byggverk bygget av en person som har spillt i 7 dager, på UTSIDEN av en lc-region.
    Folk har funnet måter å skaffe seg LC på utsiden av creative-rgione, og folk fant også ut at de kunne være i en creative-region, plassere ores på utsiden og mine dem.
    Dette får kun de som jukser til, noe som er urettferdig for de andre. At en person som har spillt én uke har jukset til seg mer diamnter enn jeg har gjort siden kartet ble laget, er urettferdig og knuser økenomien.
    At folk bygger slik i creative-regioner er noe helt annet, men ikke tilfellet.


    "So much time on ATC alone, and yet I've never been to me."
    "Half a bee, philosophically, must ipso facto half not be. But half the bee has got to be, vis-à-vis its entity - d'you see? But can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee, due to some ancient injury?

    Utlogget ramo242

    • Wizard
    • ****
    • Innlegg: 292
    • Karma: +0/-0
    • Grump Ramo - Paint Master - rOlfFa fan
      • Vis profil
    Sv: Går muligens av som OP. (Edit: Jeg går ikke av)
    « Svar #12 på: 13. Oktober 2012, 16:32 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Min ide, er at vi bruker helst LC regioner som er sånn at bare folk som er med i regionen, kan være creative.Da kan man ikke plassere blocks utenfor.



    DOO WEEE DOOOOOOOO

    Utlogget Emilpoika

    • Moderator
    • Guru
    • *****
    • Innlegg: 1.278
    • Karma: +12/-0
    • #Emilpoika
      • Vis profil
      • Emilpoikas Facebookside
    Sv: Går muligens av som OP. (Edit: Jeg går ikke av)
    « Svar #13 på: 13. Oktober 2012, 21:35 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Min ide, er at vi bruker helst LC regioner som er sånn at bare folk som er med i regionen, kan være creative.Da kan man ikke plassere blocks utenfor.


    LC er allerede slik -.- Bare det at den dreit i det.


    "So much time on ATC alone, and yet I've never been to me."
    "Half a bee, philosophically, must ipso facto half not be. But half the bee has got to be, vis-à-vis its entity - d'you see? But can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee, due to some ancient injury?

    Utlogget ramo242

    • Wizard
    • ****
    • Innlegg: 292
    • Karma: +0/-0
    • Grump Ramo - Paint Master - rOlfFa fan
      • Vis profil
    Sv: Går muligens av som OP. (Edit: Jeg går ikke av)
    « Svar #14 på: 14. Oktober 2012, 11:16 am »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Hmmm.. Well excuse me then. I tough that because Spiongecity did not have that thing:P


    DOO WEEE DOOOOOOOO