Heisann!
OBS! HelpTicket er erstattet med Petition, som jeg har skrevet selv. Den er ikke ferdig men funksjonene som er på plass er mer tilpasset våre behov. Bruk følgende kommando dersom du trenger hjelp av en op eller admin:
/pe open Hvor er buksa mi?
Resten av denne tråden dreier seg om det gamle systemet:
Jeg har lagt inn en plugin som heter HelpTicket, dette er et slags kø-system for admins og operatører som gjør at folk slipper å sitte og skrike i chat hvis de trenger hjelp. Det er TRE måter å melde en sak, avhengig av rank og alvorlighetsgrad:
/query open Hvordan kan jeg ----------- på denne serveren?
Forsøk først å spørre i chat, hvis ingen kan svare så åpner du en sak. Denne funksjonen er tilgjengelig for alle og åpner en sak med lav prioritet. En VIP, OP eller ADMIN vil kontakte deg. VIPs kan bla i disse sakene med /query list
/ht open Kan noen ---------- for meg?
Denne funksjonen er tilgjengelig for VIP spillere og åpner en sak med vanlig prioritet. En OP eller ADMIN vil kontakte deg. OPs kan bla i sakene med /ht list. Hvis en OP ser at saken er alvorlig og trenger hjelp av en admin kan han eskalere den videre:
/emergency Noen har ---------!
Denne funksjonen er kun tilgjengelig for OPS og ADMINS og åpner en sak med høy prioritet. Admins blir varslet automatisk via mail.
Systemet egner seg supert til å melde inn griefing, nabokrangler som trenger mekling, forespørsler om vann/lava og hjelp til protect. Generelt, får du ikke svar i chat (ops er opptatt eller ikke pålogget) så lag en sak på det.
Hensikten er å sørge for at alle får hjelp, dessuten blir det lett for meg å gå igjennom loggen etterpå og se hva som har skjedd.