avstemning

Synes du det burde bli et nytt map når serveren blir oppdatert til 1.0.0 (fullversjon)?

Ja
5 (27.8%)
Nei
4 (22.2%)
Ja, men gi oss tilgang til mappet via en MultiWorld plugin
2 (11.1%)
Ja, men legg ut mappet på "minecraft.atc.no/bin"
7 (38.9%)

Stemmer totalt: 17

Avstemning er avsluttet: 29. November 2011, 20:12 pm

Skrevet av Emne: Nytt map?  (Lest 24511 ganger)

Utlogget solve94

  • Minecraft-Operators
  • Knowitall
  • ***
  • Innlegg: 115
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Nytt map?
« Svar #15 på: 23. November 2011, 16:32 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • norway du suger så jævlig til å byge pell deg ut av spawn du hakke en drit å gjøre her.
    er ikke sån man møtter nye på serveren?
    når jeg kom in på serveren første gang var spawn under byging jeg gikk å så litt rundt å fant et stede å byge rett utafor spawn sammen med safew00d. fikk et bra intryk av folka som spilte der hjelpsome, morsome og ikke minst ga råd til forbedringer. jeg forseta aldri på atc for de den var den serveren med tøfest byg, men rett å slett for de folk var hjelpsome. trur det er bedre at vi mottar folk ved å finne et stede i spawn dem kan byge en å si dra til helvete ut fra spawn er bare dem som kan byge som for lov til å bygge



    Morder269

    • Gjest
    Sv: Nytt map?
    « Svar #16 på: 23. November 2011, 16:42 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Solve, kan du prøve å fokusere litt mere på grammatikk? Blir vanskelig å lese når du glemmer stor bokstav.

    Og om alle skulle hatt tillatelse til å komme på det nye mappet med en gang ville det ikke ha blitt en strukturert byggestil. Sånn spawn er nå er den helt grei, bortsett fra at ingen bygninger er bygd i samme stil, noe som ser grusomt ut i mine øyne og sikkert mange andre.

    Det at du skriver både "suger" og "jævlig" rettet mot en person er heller ikke et bra eksempel og du er tross alt op, da skal du passe på nogenlunde bedre enn oss andre som spiller på server.

    Det skal vel være alt.

    Og en ting til, jeg kan heller ikke bygge særlig fint. Dermed føler jeg det blir for dumt om jeg skulle bygd en rektangulær kasse i spawn.



    Utlogget kvarpis

    • n00b
    • *
    • Innlegg: 41
    • Karma: +0/-0
      • Vis profil
      • E-post
    Sv: Nytt map?
    « Svar #17 på: 23. November 2011, 16:55 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Morder indeed, Norway indeed. Hør greit at alle skal få lov til å bygge men helt ærlig, hcem har lyst på små "skitne" hus rundt i spawn som aldri kommer til å bli brukt ever again. Kan isåfall ha noe fint som representerer server og gjør at folk har lyst til å spille her. Angående folk som kan bli med å bygge, alle op's etter min mening de fleste ops kan bygge noe annet en små stygge hus som ser ut som grief. Kanskje noen unntak når det gjelder VIP(sikter ikke til meg selv hvis dere tror det...) som f.eks har fine byer hus etc.


    man skulle ikke tro jeg var fra holmlia :D eller oslo xD

    Utlogget norwayguy

    • Moderator
    • n00b
    • *****
    • Innlegg: 0
    • Karma: +0/-0
    • Operator på minecraft.atc.no
      • Vis profil
      • Oceanliners.freeforums.org
      • E-post
    Sv: Nytt map?
    « Svar #18 på: 23. November 2011, 16:57 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • norway du suger så jævlig til å byge pell deg ut av spawn du hakke en drit å gjøre her.
    er ikke sån man møtter nye på serveren?
    når jeg kom in på serveren første gang var spawn under byging jeg gikk å så litt rundt å fant et stede å byge rett utafor spawn sammen med safew00d. fikk et bra intryk av folka som spilte der hjelpsome, morsome og ikke minst ga råd til forbedringer. jeg forseta aldri på atc for de den var den serveren med tøfest byg, men rett å slett for de folk var hjelpsome. trur det er bedre at vi mottar folk ved å finne et stede i spawn dem kan byge en å si dra til helvete ut fra spawn er bare dem som kan byge som for lov til å bygge
    Suger jeg til å bygge?



    Utlogget solve94

    • Minecraft-Operators
    • Knowitall
    • ***
    • Innlegg: 115
    • Karma: +0/-0
      • Vis profil
      • E-post
    Sv: Nytt map?
    « Svar #19 på: 23. November 2011, 17:22 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • det var bare et eksempel sånn jeg ville følte vis jeg ikke fikk lov til å bygge i spawn. sori for at jeg tokk deg som eks. norway. tokk deg siden jeg veit at du har bygd mye bra. 
    Er kjanske uenig av mye derre skriver her nå. Jeg sier ikke at folk ikke skall passe på at det ikke blir "små styge hus". Da må virkelig folk begyne å hjelpe den "stakaren" som spiller med å gi råd til ossen han kan få det til å se finnere ut. (men derre må ikke si detta huse her er stygt). Man må gå fram å si at detta huse vil bli bedre vis du byger det litt anledes. spør om du kan hjelpe han med å få det finnere.
    vis spawn er drit fint å resten av serveren er bare hus som en 1,5 åring kunne bygd vil jeg ikke si serveren er bra. servern er bra vis det er forbedring på byg nye stiller på byg osv. Man lærer ikke noe vis man skall ha den samme personen til å gjøre noe å vis man gjør detta i en verden så vil man se at det ikke blir noe utvinkling. (Det vil bare bli den samme kjedlige stillen gjenom alt)
    Jeg anser meg som er god byger dette er for de jeg har sett på andre som har bygd. for eksempel svuppe og floyd å mange fler. En idde føre til en annen idde som kan føre oss til noe stort. Se på ting runt deg hva ville vi hatt vis bare en gruppe mensker skulle utvikla ting?



    Utlogget norwayguy

    • Moderator
    • n00b
    • *****
    • Innlegg: 0
    • Karma: +0/-0
    • Operator på minecraft.atc.no
      • Vis profil
      • Oceanliners.freeforums.org
      • E-post
    Sv: Nytt map?
    « Svar #20 på: 23. November 2011, 17:24 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Tror jeg er enig



    Morder269

    • Gjest
    Sv: Nytt map?
    « Svar #21 på: 23. November 2011, 17:24 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Enig i det du sier angående å se på andre og uenig i det du sier om at alle skal få bygge, så enkelt er det.



    Utlogget DJdur

    • Moderator
    • Wannabe
    • *****
    • Innlegg: 94
    • Karma: +0/-0
    • #swag
      • MSN Messenger - oozziizz@hotmail.com
      • Vis profil
      • My twitter!
      • E-post
    Sv: Nytt map?
    « Svar #22 på: 23. November 2011, 17:30 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Enig med solve. Men ny map. OPs hadde vært med og bygge opp, siden forrige map fikk bare andre.. :P



    Utlogget solve94

    • Minecraft-Operators
    • Knowitall
    • ***
    • Innlegg: 115
    • Karma: +0/-0
      • Vis profil
      • E-post
    Sv: Nytt map?
    « Svar #23 på: 23. November 2011, 17:36 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • vis derre er inntrisert i å ha et map derr bare bra spillere skall få byge vil jeg anbefale å sette opp server sjøl å innvitere dem til servern din for å få et bra by med mye kulle ting.

    jeg er intrisert i å ha et map der alle får love til å byge så lenge dem ikke ødleger for andre osv. dette trur jeg at floyd er kjanske så enig. legg merke til at jeg sier trur jeg veit ikke hva floyd sier om denne saken :)



    Utlogget Smurfe

    • Minecraft-Operators
    • Wannabe
    • ***
    • Innlegg: 96
    • Karma: +0/-0
      • MSN Messenger - Ehh@gamle_dager.com
      • AOL Instant Messenger - Smurfe
      • Vis profil
    Sv: Nytt map?
    « Svar #24 på: 23. November 2011, 19:37 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Nå er det jo ikke sikkert om det blir noe nytt Map i det hele tatt. Men Floyd har sagt til meg at han kanskje skal sette opp MultiWorld.
    Men jeg syntes vi burde ha et ryddig nytt map da. Og gå rundt jevnlig og ødelegge uferdige byggverk, og ikke bygge byer i hytt og pine, sånn at det bare står SpawnHus der, og så er det en stor åpen plass.
    Spesielt "Thorcraft" har ett sykt fint Spawn, og veldig ryddig Map, med jevnlige Map reset.


    Dere er alle nuubz !

    Reglene til Minecraft.atc.no " http://www.youtube.com/watch?v=ZD4b7_zMqXU&feature=related "

    Blir aldri lei av Battlefield 3!

    Utlogget solve94

    • Minecraft-Operators
    • Knowitall
    • ***
    • Innlegg: 115
    • Karma: +0/-0
      • Vis profil
      • E-post
    Sv: Nytt map?
    « Svar #25 på: 23. November 2011, 19:49 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • smurfe ser verden ut som noe fine greier over alt?
    nå må du slutte med å si at verdnen vi lager skall være hundre prosent best. I å med at det ikke går ann å få til vis vi skall ha en åppen server for alle.
    Synes derre heller skall grife i alle byer som blir lagd så blir det litt mer som motøsten er den dag i dag. kansje oppne for tnt er en lur idde for da får vi virkelig et flott map.

    bare noen få land i verden som fagtisk har hus å ikke skrotau. I norge er det rart at enkelte folk får låv til å bygge seg hus. mye stygge hus som gar blitt lagd å som blir lagd.



    Utlogget Smurfe

    • Minecraft-Operators
    • Wannabe
    • ***
    • Innlegg: 96
    • Karma: +0/-0
      • MSN Messenger - Ehh@gamle_dager.com
      • AOL Instant Messenger - Smurfe
      • Vis profil
    Sv: Nytt map?
    « Svar #26 på: 23. November 2011, 19:53 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Vær så snill og rett på Skrivefeil.

    Jeg mener ikke at alt skal bli perfekt, men vi kan jo ha litt orden rundt ved spawn??.

    Synes derre heller skall grife i alle byer som blir lagd så blir det litt mer som motøsten er den dag i dag. kansje oppne for tnt er en lur idde for da får vi virkelig et flott map.

    Hva mener du med det?


    Dere er alle nuubz !

    Reglene til Minecraft.atc.no " http://www.youtube.com/watch?v=ZD4b7_zMqXU&feature=related "

    Blir aldri lei av Battlefield 3!

    Utlogget Cybersyn

    • n00b
    • *
    • Innlegg: 2
    • Karma: +1/-0
      • Vis profil
      • localhost
    Sv: Nytt map?
    « Svar #27 på: 23. November 2011, 21:05 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Hva om alle kunne hjelpe til å bygge i spawn? Poenget er jo ikke å bygge så fint som mulig, men rett og slett å ha det gøy. Om man skal sitte og pirke ut bygninger som kanskje ser litt stygge ut, er ikke det noe gøy for han som har bygd det. Det blir akkurat som å si "Det huset ble alt for stygt til å være her, vi ødelegger hele dritten og bygger et rådhus istedet, og så bann'er vi han som bygde det, fordi han er så ræva til å bygge at han ikke har noe her å gjøre".

    Men kom jo med et forslag tidligere om et slags husnummer- og addresse-system. Slik at det blir lettere å holde orden, og om man kan anmelde grief ved å si "Noen har griefet huset mitt, Spawn Beach 27", eller få orden på unødvendige bygninger.



    Utlogget solve94

    • Minecraft-Operators
    • Knowitall
    • ***
    • Innlegg: 115
    • Karma: +0/-0
      • Vis profil
      • E-post
    Sv: Nytt map?
    « Svar #28 på: 23. November 2011, 21:35 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • brutal det jeg har prøvd å få fram her i helle kveld at folk må bli lit mer venlig, å ikke si at folk ikke kan å byge. enig med deg. DETTA ER IKKE EN SERVER FOR PROFESONELE SPILLERE.



    Utlogget Smurfe

    • Minecraft-Operators
    • Wannabe
    • ***
    • Innlegg: 96
    • Karma: +0/-0
      • MSN Messenger - Ehh@gamle_dager.com
      • AOL Instant Messenger - Smurfe
      • Vis profil
    Sv: Nytt map?
    « Svar #29 på: 23. November 2011, 21:47 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Hvor får du det fra Solve?
    Jeg sa vi kan rive "Uferdige byggverk".

    Flott ide Brutal.


    Dere er alle nuubz !

    Reglene til Minecraft.atc.no " http://www.youtube.com/watch?v=ZD4b7_zMqXU&feature=related "

    Blir aldri lei av Battlefield 3!