Skrevet av Emne: Folk vil bli VIP  (Lest 4582 ganger)

Utlogget Emilpoika

  • Moderator
  • Guru
  • *****
  • Innlegg: 1.278
  • Karma: +12/-0
  • #Emilpoika
    • Vis profil
    • Emilpoikas Facebookside
Folk vil bli VIP
« på: 10. Mars 2012, 17:50 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Jeg vet ikke hvorfor en av de aktive trådene ("Jeg vil bli VIP") har blitt plassert i arkivet under "Gammelt skrot", uten noen spesielt god grunn. Systemet funket jo, gjorde det ikke?
    Så ble det laget en tråd der jeg skulle gi bort e-post-adressen min, det kommer ikke til å skje. Den ble forsåvidt stengt senere, også.
    Hvis vi skal ha det slik at det slik at en spiller skal kontakte én operatør, for å så få laget en petition, som så skal stemmes over av de andre operatørene, for til sist bli godkjent av Floyd, som det står i "Hvordan bli VIP"-tråden til Lloyd (26.08.11), så forstår jeg ingen ting.
    I så fall er det bedre at vi har en tråd som før, eller at vi skriver søkerne opp i en tråd i operatør-forumet for å diskutere det.

    Mye som jeg ikke får til å stemme, og mye som antagelig vis er feil i innlegget mitt også, men håper på svar fra noen som har en løsning ;)


    "So much time on ATC alone, and yet I've never been to me."
    "Half a bee, philosophically, must ipso facto half not be. But half the bee has got to be, vis-à-vis its entity - d'you see? But can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee, due to some ancient injury?

    Utlogget DJrasus

    • n00b
    • *
    • Innlegg: 11
    • Karma: +0/-0
    • Jeg Jobber For H.I.N.T
      • Vis profil
    sv. Jeg vil bli VIP
    « Svar #1 på: 10. Mars 2012, 18:40 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • jeg ønsker og bli vip fordi jeg er lorentsry kjøpte en annen bruker i dag
     så jeg ønsker og ta over vip status til lorentsry eller begge kan ha vip(: tusen takk vis jeg får mit navn ingame er DJrasus


    WalkingFrozen

    Utlogget Emilpoika

    • Moderator
    • Guru
    • *****
    • Innlegg: 1.278
    • Karma: +12/-0
    • #Emilpoika
      • Vis profil
      • Emilpoikas Facebookside
    Sv: Folk vil bli VIP
    « Svar #2 på: 10. Mars 2012, 18:44 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Dette er ikke en tråd for å søke om å blir VIP. I alle fall ikke ennå. Først må vi finne ut hvordan vi skal organisere dette..


    "So much time on ATC alone, and yet I've never been to me."
    "Half a bee, philosophically, must ipso facto half not be. But half the bee has got to be, vis-à-vis its entity - d'you see? But can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee, due to some ancient injury?

    Utlogget HalleH

    • n00b
    • *
    • Innlegg: 20
    • Karma: +0/-0
    • Innlegg: 1.456
      • Vis profil
      • E-post
    Sv: sv. Jeg vil bli VIP
    « Svar #3 på: 11. Mars 2012, 08:28 am »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • jeg ønsker og bli vip fordi jeg er lorentsry kjøpte en annen bruker i dag
     så jeg ønsker og ta over vip status til lorentsry eller begge kan ha vip(: tusen takk vis jeg får mit navn ingame er DJrasus

    Hva er vitsen med å kjøpe ny bruker, hvis du bare skal bytte vip status med den gamle?


    Tja, hva skal jeg si?