Skrevet av Emne: Sv Utdaterte: "Jeg vil bli unbannet"-søknader  (Lest 138642 ganger)

Utlogget Smurfe

  • Minecraft-Operators
  • Wannabe
  • ***
  • Innlegg: 96
  • Karma: +0/-0
    • MSN Messenger - Ehh@gamle_dager.com
    • AOL Instant Messenger - Smurfe
    • Vis profil
Sv Utdaterte: "Jeg vil bli unbannet"-søknader
« Svar #135 på: 04. April 2012, 22:21 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Bruk av X-ray.


    Dere er alle nuubz !

    Reglene til Minecraft.atc.no " http://www.youtube.com/watch?v=ZD4b7_zMqXU&feature=related "

    Blir aldri lei av Battlefield 3!

    Utlogget ramo242

    • Wizard
    • ****
    • Innlegg: 292
    • Karma: +0/-0
    • Grump Ramo - Paint Master - rOlfFa fan
      • Vis profil
    Sv Utdaterte: "Jeg vil bli unbannet"-søknader
    « Svar #136 på: 11. April 2012, 21:29 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • The_creeper1000's søknad skrevet av ramo242:
    Når han ble utestengt? Tirsdag/Onsdag
    Hvorfor tror han du ble bannet? Han ble bannet for å bryte seg inn i EmilPoika sin kjeller...
    Hvorfor han mener du skal bli unbannet? Fordi at han kan spille med søstra og akkallabom(irl venn.)
    Ps. Han viste ikke at kjelleren var der.
    PPs. Han høper unban.


    DOO WEEE DOOOOOOOO

    Utlogget Emilpoika

    • Moderator
    • Guru
    • *****
    • Innlegg: 1.278
    • Karma: +12/-0
    • #Emilpoika
      • Vis profil
      • Emilpoikas Facebookside
    Sv Utdaterte: "Jeg vil bli unbannet"-søknader
    « Svar #137 på: 11. April 2012, 21:40 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Han ble bannet for å bryte seg inn i EmilPoika sin kjeller...
    Hvorfor han mener han skal bli unbannet? Fordi at han kan spille med søstra og akkallabom(irl venn.)
    Ps. Han viste ikke at kjelleren var der.
    /ban the_creeper1000 Grief lb-proof <-- Han griefet faktisk etter å ha brytt seg inn i min egen kjeller :s
    Han er ikke bannet for å ha brytt seg inn i min kjeller, det har jeg heller ikke påstått. Han er banner for griefingen han gjorde etter han brøt seg inn i kjelleren. Det innebærer grief for å stjele glowstone og Iron Bars.
    Det å ville spille med irl-venner er ikke en grunn til å bli unbannet, men hvorfor han vil bli unbannet.
    Jeg skal spare deg (og alle andre) å svare på dette innlegget med dette:
    1. The_creeper1000 skulle først og fremst ha skrevet søknaden selv
    2. Han har griefet, og kommer ikke til å bli unbannet. -End of story.
    3. Dette er et klart brudd på de reglene the_creeper1000 selv har sagt han har godkjent.


    "So much time on ATC alone, and yet I've never been to me."
    "Half a bee, philosophically, must ipso facto half not be. But half the bee has got to be, vis-à-vis its entity - d'you see? But can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee, due to some ancient injury?

    Utlogget Zaid87

    • n00b
    • *
    • Innlegg: 13
    • Karma: +0/-0
    • BOOM
      • Vis profil
      • E-post
    Sv Utdaterte: "Jeg vil bli unbannet"-søknader
    « Svar #138 på: 06. Mai 2012, 17:42 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • hei jeg heter Zaid og jeg husker ikke når jeg ble bannet men jeg husker at det var på 2011. Jeg ble bannet fordi jeg var i nether også fant jeg et sted med mange chests og de var public og jeg tok ting fra den. Men det var fordi når alle chestene ble public da stjal joyjoy98 mange ting fra meg og ble aldri bannet, så jeg trodde vist ikke han blir bannet så er det kansje lovt og stjele og jeg leste søknaden http://goo.gl/D7pYb? og jeg vet at det står at serveren er fri for griefing men jeg leste ikke søknaden de dagene fordi jeg ikke var bannet og jeg skammer meg selv for å være så dum og jeg har veldig lyst å bli unbannet fordi minecraft.atc.no er min favorit server og det er ingen andre servere jeg spiller på fordi denne er den beste serveren og jeg angrer at jeg griefet og vist jeg blir unbannet skal jeg putte tingene tilbake til chestene og jeg skal prøve å aldri i hele mitt liv å griefe i denne serveren og jeg håper jeg kan få en ny sjanse.
    Med hjertlig hilsen
    Zaid87 ;D



    Utlogget solve94

    • Minecraft-Operators
    • Knowitall
    • ***
    • Innlegg: 115
    • Karma: +0/-0
      • Vis profil
      • E-post
    Sv Utdaterte: "Jeg vil bli unbannet"-søknader
    « Svar #139 på: 06. Mai 2012, 19:24 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • mhm vis du ser at du tok ting fra en publik kiste kjønner jeg ikke hvorfor du er banet fordi den er publick betyr at den tilhører alle, men jeg kan ikke si at du blir unbana fordi det ikke er meg som har bana deg og derfor veit jeg ikke om det du sier stemmer eller ikke. Du får håppe på det beste.
    mvh
    Solve94
    Som ikke kan skjøne noe annet en at du bør unbanes.



    Utlogget Emilpoika

    • Moderator
    • Guru
    • *****
    • Innlegg: 1.278
    • Karma: +12/-0
    • #Emilpoika
      • Vis profil
      • Emilpoikas Facebookside
    Sv Utdaterte: "Jeg vil bli unbannet"-søknader
    « Svar #140 på: 06. Mai 2012, 22:14 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • [...]jeg husker at det var på 2011.
    - Det var  24/25 februar 2012. -Alle kistene var blitt gjort public pga. en server-krasj
    [...] jeg var i nether [...]
    - Det er ikke block-history eller containerhistory i the Nether, derfor kan det ikke være noe du har gjort der som er relevant i forhold til griefingen din.
    ku997 Stjeling
    Zaid87 Stjeling

    (Container history fra 24/25 februar)
    [...]da stjal joyjoy98 mange ting fra meg og ble aldri bannet,[...]
    - Hadde du laget en petition om det, kunne en op kanskje ha hjelpet deg.
    [...]vist jeg blir unbannet skal jeg putte tingene tilbake til chestene[...]
    -Operatorer kan ta rollback, og det endrer også kister.
    men værsåsnill kan du barre gji meg en sjanse jeg kan også gji han tinga tilbake vis du vil vist jeg blir unbanned og jeg skal aldri gjøre det igjen

    Vi kan bruke rollback til å gi tilbake ting, så det er allerede gjort. [...]

    [...]skal prøve å aldri i hele mitt liv å griefe i denne serveren[...]
    - Så du griefer heller på andre servere, bare ikke her?


    mhm vis du ser at du tok ting fra en publik kiste kjønner jeg ikke hvorfor du er banet fordi den er publick betyr at den tilhører alle,
    Først:
    jeg fant en chest som ikke var private og jeg tokk ting

    Dette er stjeling. Desverre kan vi ikke regne med at alle klarer å  beskytte alle kistene sine på to dager, derfor var det flere kister som fortsatt er public.
    Like vel er stjeling ikke lov på serveren, og setningen din er nermest definisjonen på å stjele.
    -Tror kanskje det også sto noe i motd-en på serveren i en tid etter at serveren klikket ca 20. februar.



    Konklusjonen min er å formildne straffen, av flere grunner:
    - Jeg kan forstå hvor forvirret du må ha vært. Det var mange som ble bannet for stjeling og griefing når alle regionene/beskyttelsene forsvant, og det ble håndtert strengt.
    - Du har vært flink med å skrive i forumet, på en god måte.

    Når jeg sier formildning av straffen mner jeg at du får omgjort permbannen til en tempban på 2,5 måneder (75 dager), fra virkedagen 25. februar, noe som vil si at du blir å være bannet fram til 10.5.2012.
    -Velkommen tilbake

    PS. Takk for at du brukte malen
    PPS. Beklager for langt og kjedelig innlegg XD


    "So much time on ATC alone, and yet I've never been to me."
    "Half a bee, philosophically, must ipso facto half not be. But half the bee has got to be, vis-à-vis its entity - d'you see? But can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee, due to some ancient injury?

    Utlogget fistofdestiny

    • n00b
    • *
    • Innlegg: 21
    • Karma: +0/-0
    • Minecraft powns!
      • Vis profil
    Sv Utdaterte: "Jeg vil bli unbannet"-søknader
    « Svar #141 på: 07. Mai 2012, 10:21 am »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Hei! Jeg er fistofdestiny og jeg har veldig lyst til og bli unbannet. Jeg husker ikke når jeg ble bannet men jeg er veldig veldig unnskyld for va jeg sa til norwayguy og jeg er veldig veldig skammet på meg selv. Men alt jeg gjøre var å være i pvp også sa Norwayguy at alle må gå ut å jeg var allerede der så han permbannet meg. Og jeg er veldig unnkyld og skammet for meg selv. Jeg håper jeg blir unbannet, og du kan gjøre meg guest bare for att jeg kan bli unbannet (men det er vist du vil) håPER jegg blir unbannet.

    med venlig venlig hilsen

    Fistofdestiny  :D



    Utlogget Emilpoika

    • Moderator
    • Guru
    • *****
    • Innlegg: 1.278
    • Karma: +12/-0
    • #Emilpoika
      • Vis profil
      • Emilpoikas Facebookside
    Sv Utdaterte: "Jeg vil bli unbannet"-søknader
    « Svar #142 på: 07. Mai 2012, 14:23 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Ikke dobbeltpost.
    fistofdestiny bannet for glitching og regelbrudd
    -Det er opp til norwayguy å bestemme om du skal bli unbannet, så nå må du bare vente på at han leser innlegget ditt før noe skjer.
    « Siste redigering: 07. Mai 2012, 14:24 pm av Emilpoika »


    "So much time on ATC alone, and yet I've never been to me."
    "Half a bee, philosophically, must ipso facto half not be. But half the bee has got to be, vis-à-vis its entity - d'you see? But can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee, due to some ancient injury?

    Morder269

    • Gjest
    Sv Utdaterte: "Jeg vil bli unbannet"-søknader
    « Svar #143 på: 07. Mai 2012, 14:32 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Varslet han på Skype og han virket ikke fornøyd med søknaden:

    [14:29:54] Norwayguy: Jeg har allerede svart, skal han bli unbannet får han finne på en skikkelig unnskyldning.
    [14:30:04] Norwayguy: Skjønner han virkelig ikke at det å skrive det samme om og om igjen ikke er nok?



    Utlogget fistofdestiny

    • n00b
    • *
    • Innlegg: 21
    • Karma: +0/-0
    • Minecraft powns!
      • Vis profil
    Sv Utdaterte: "Jeg vil bli unbannet"-søknader
    « Svar #144 på: 07. Mai 2012, 14:34 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Men Emil, jeg er helt sikker på att han ikke skal unbanne meg, han gjør det aldri jeg bare vet det. men kan ikke du unbannet meg eller må det være norway?



    Utlogget Emilpoika

    • Moderator
    • Guru
    • *****
    • Innlegg: 1.278
    • Karma: +12/-0
    • #Emilpoika
      • Vis profil
      • Emilpoikas Facebookside
    Sv Utdaterte: "Jeg vil bli unbannet"-søknader
    « Svar #145 på: 07. Mai 2012, 14:37 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Det måtte ha vært norwayguy som skulle ha unbannet deg, slik er reglene. -Som du sier, og norwayguy formidler, så ser det ikke ut til at dette kommer til å skje. -Noen sinne.
    Konklusjonen blir derfor et du er bannet, og kommer til å forbli bannet.
    -Case closed.


    "So much time on ATC alone, and yet I've never been to me."
    "Half a bee, philosophically, must ipso facto half not be. But half the bee has got to be, vis-à-vis its entity - d'you see? But can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee, due to some ancient injury?

    Utlogget fistofdestiny

    • n00b
    • *
    • Innlegg: 21
    • Karma: +0/-0
    • Minecraft powns!
      • Vis profil
    Sv Utdaterte: "Jeg vil bli unbannet"-søknader
    « Svar #146 på: 07. Mai 2012, 14:41 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Okey, Norwayguy jeg er veldig unnskyld att jeg var inne i pvp når du sa at jeg skulle gå ut, jeg er veldig lei meg att jeg gjore det og jeg er veldig veldig skammet av meg selv, og egentlig så synnes jeg att du er den beste op'en og jeg er unnskyld meg hjerte mitt om va jeg sa og va jeg gjore så kan du være så snill og unbanne meg og jeg skal aldri gjøre noe galt igjen og jeg skal høre på deg som en konge.

    med venlig venlig hilsen

    Fistofdestiny



    Morder269

    • Gjest
    Sv Utdaterte: "Jeg vil bli unbannet"-søknader
    « Svar #147 på: 07. Mai 2012, 14:43 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Du har nok misforstått.

    Sitat
    [14:30:40] Norwayguy: han glitcha



    Utlogget fistofdestiny

    • n00b
    • *
    • Innlegg: 21
    • Karma: +0/-0
    • Minecraft powns!
      • Vis profil
    Sv Utdaterte: "Jeg vil bli unbannet"-søknader
    « Svar #148 på: 07. Mai 2012, 15:33 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Og jeg glitcha ikke.




    Utlogget argh99

    • Minecraft-Operators
    • Wizard
    • ***
    • Innlegg: 360
    • Karma: +1/-0
      • Vis profil
      • 42
    Sv Utdaterte: "Jeg vil bli unbannet"-søknader
    « Svar #149 på: 07. Mai 2012, 16:22 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • [...] du er den beste op'en
    deg som en konge.
    [...]
    Smisking :P itche brraa


    42
    -