Skrevet av Emne: [Fikset] Bedrock?  (Lest 5075 ganger)

Utlogget Emilpoika

  • Moderator
  • Guru
  • *****
  • Innlegg: 1.278
  • Karma: +12/-0
  • #Emilpoika
    • Vis profil
    • Emilpoikas Facebookside
[Fikset] Bedrock?
« på: 21. ſeptember 2015, 13:50 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • I dag skjedde det noe rart.
    Jeg bruker å ha bedrock i både creative- og survivalinventoryet mitt.
    I creative kunne jeg ikke lengre dra bedrock inn i inventoryet mitt fra creative-inventoryet, eller flytte på den når jeg har det i mitt inventar. Jeg fikk kun meldingen
    "WG: Emilpoika (aquire) Bedrock (#7:0)."
    Så jeg brukte /give i stede, og da fikk jeg den.
    Etter å ha brukt den normalt en stund kom plutslig "WG: Emilpoika (aquire) Bedrock (#7:0)."-meldingen opp på nytt og bedrocken var fjernet fra mitt inventar.
    I survival så forsvinner den med en gang jeg scroller til (velger å ta fram) bedrocken.

    Det var da ikke slik før?

    (PS. For dere som ikke vet det: OPs bruker bedrock for å sjekke logblock. I stedet for å kun trykke på blocken vi vil sjekke, slik som man gjør med wooden pickaxe, så kan man også 'plassere' bedrocken og få informasjonen fra der man forsøkte å plassere den)
    « Siste redigering: 02. Oktober 2015, 15:41 pm av Floyd-ATC »


    "So much time on ATC alone, and yet I've never been to me."
    "Half a bee, philosophically, must ipso facto half not be. But half the bee has got to be, vis-à-vis its entity - d'you see? But can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee, due to some ancient injury?

    Utlogget Floyd-ATC

    • Livstidsdiktator
    • Administrator
    • Guru
    • *****
    • Innlegg: 542
    • Karma: +12/-0
      • MSN Messenger - floyd@atc.no
      • Vis profil
      • floyd.atc.no
      • E-post
    Sv: Bedrock?
    « Svar #1 på: 21. ſeptember 2015, 14:53 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Hm!

    Jeg oppdaterte WorldGuard i går, men når jeg sjekker config så tror jeg faktisk at det har vært sånn en stund. Det er jo mulig at det er noe her som ikke har fungert iht config men blacklist.txt sier faktisk at det kun er admins som får bruke bedrock (id=7)

    Jeg har endret til "ops" nå, se om det funker bedre.


    -Floyd.

    --
    Det finnes 10 typer mennesker;
    de som forstår binærtall, de som ikke gjør det, og de som forstår Grey code.