Skrevet av Emne: WARP og SPAWN funker ikke idag  (Lest 3339 ganger)

Utlogget Floyd-ATC

  • Livstidsdiktator
  • Administrator
  • Guru
  • *****
  • Innlegg: 542
  • Karma: +12/-0
    • MSN Messenger - floyd@atc.no
    • Vis profil
    • floyd.atc.no
    • E-post
WARP og SPAWN funker ikke idag
« på: 08. Februar 2011, 22:29 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Hei,

    Nyeste versjon av Bukkit har fått støtte for mer enn en verden, dette er et viktig skritt mot å få NETHER til å fungere. Dessverre innebærer dette at koordinater alene ikke lenger er nok til å bestemme hvor en spiller er eller hvor han skal, dermed må alle plugins som har med posisjonering å gjøre oppdateres.

    Jeg har oppdatert min egen PetitionPlugin sånn at "/pe warp" virker som den skal, men SimpleWarps og SpawnControl er ennå ikke fikset.

    Dette innebærer at /warp, /spawn, /home og enkelte andre kommandoer for øyeblikket ikke virker

    Beklager men sånn er det bare... jeg vet at dette er noe forbannet DRIT så jeg håper å få inn oppdaterte plugins så fort som mulig. Jeg vil også få på plass en Message Of The Day igjen for å informere om slike ting.

    Oppdatering: Jeg har nettopp fått inn en ny versjon av SpawnControl så /spawn og /home fungerer igjen. Jeg har også fått på plass en hjemmesnekret /motd og /rules.

    Oppdatering: Hjemmelaget /warp og /setwarp er på plass. Som på den gamle serveren må man nå være VIP for å sette nye warp-punkter og nytt er at kun OPS og ADMINS kan endre eller fjerne et eksisterende warp-punkt. Dermed skulle det være slutt på highjacking osv. Videre logges alle warp-punkter når de settes og brukes, dette kommer til å hjelpe når noen klager.

    Siste bonus er at NETHER nå er på plass, bruk "/goto nether". NB! Anbefales ikke hvis du er redd for å miste tingene dine. Det gis ikke bort mat eller erstatning for tapt utstyr!
    « Siste redigering: 09. Februar 2011, 15:13 pm av Floyd-ATC »


    -Floyd.

    --
    Det finnes 10 typer mennesker;
    de som forstår binærtall, de som ikke gjør det, og de som forstår Grey code.