Forumet er oppdatert og reCAPTCHA er på plass for å redusere spam
Sitat fra: Morder269 på 31. August 2011, 21:38 pmJava freak Når kommer Usher? Litt på siden av emnet, men jobber med modellen nå, renders blir lett, Norwayguy står for textures. Bare litt vanskelig å lage alt helt sånn som det er i musikkvideoen, med små detaljer som lengden på og hvor mange fingre, størrelse på brilleglass, armenes koordinasjon, ordinasjon og rotasjon, og også legge til animasjon. Skal også prøve å få til slik at han går rundt og synger, og at det vil genereres små dansegulv rundt omkring der ekstra mange "Usherer" spawner. Etter litt fifling og fofling for å få textures til å sitte på rett plass, er SuperNotch omsider ferdig. Kan godt laste TCN-modellen på forumet. Har ikke begynt på dvergen enda, men den blir (heldigvis) ikke så komplisert. I tillegg skal dvergen gå og synge på Diggy Diggy Hole og Dwarf Hole.Fra dataspråk til norsk: gled deg!
Java freak Når kommer Usher?
Usher
For et par dager siden kom jeg over denne musikk videoen.http://www.youtube.com/watch?v=cPJUBQd-PNMAnbefaler å ta en titt på denne, med tanke på hvor bra animert det er og hvor bra det er lagd i helheten. Noen av dere som abonnerer på Captain Sparklez på youtube har muligens sett denne. Men igjen... Check it out! Den er utrolig bra!
haha, der fikk jeg en idé -- lage en modell av "Usher" fra parodien, så kan jeg lage den som mob i Minecraft
JA JAA JA også dropper han en mikrofon!
Lykke til, så laster du ned Revenge sangen, konverterer til .ogg. Selfølgelig må du også følge ideen til norwayguy