Forumet er oppdatert og reCAPTCHA er på plass for å redusere spam
Jeg må samtidig være ærlig og si til deg morder: hvis du ikke hadde vært så glad i å krangle så hadde du sannsynligvis vært op selv for lenge siden, du har nemlig mange gode poeng.
Sitat fra: Floyd-ATC på 16. August 2012, 17:03 pmJeg må samtidig være ærlig og si til deg morder: hvis du ikke hadde vært så glad i å krangle så hadde du sannsynligvis vært op selv for lenge siden, du har nemlig mange gode poeng. I det siste (en god stund) har jeg ikke brydd meg om å bli op da jeg vet hvor urettferdig mange andre tenker det er og det faktisk er. Har sett flere argumenter fra operatørene som er noe som dette: "Vi hjelper andre veldig mye, burde ikke vi også få litt fordeler da?". Greit nok å få litt fordeler, men det er jo tydelig at det ikke er løst på riktig måte når operatorene kanskje ikke engang har vært i en hule for å mine siden den nye worlden kom ut.
Dersom man "krangler" ved å stille spørsmål, mener jeg krangling er positivt, men som sagt er ikke jeg oppmerksom på hva ordet innebærer i denne settingen. Jeg vil avslutte innlegget ved å poengtere viktigheten av forumet for å få stilt disse spørsmålene.
Greit nok å få litt fordeler, men det er jo tydelig at det ikke er løst på riktig måte når operatorene kanskje ikke engang har vært i en hule for å mine siden den nye worlden kom ut.
Sitat fra: larschristian på 17. August 2012, 02:50 amDersom man "krangler" ved å stille spørsmål, mener jeg krangling er positivt, men som sagt er ikke jeg oppmerksom på hva ordet innebærer i denne settingen. Jeg vil avslutte innlegget ved å poengtere viktigheten av forumet for å få stilt disse spørsmålene. Jeg er veldig enig i at dette er tema som bør diskuteres. Som jeg sier, han har mange gode poeng. Det er måten de legges fram som av og til virker mot sin hensikt, fordi de fører til at folk går direkte i skyttergraven når de blir angrepet med tungt artilleri.