Skrevet av Emne: Ylands.atc.no TEST  (Lest 1572 ganger)

Utlogget Floyd-ATC

• Livstidsdiktator
  • Administrator
  • Guru
    • MSN Messenger - floyd@atc.no
    • Vis profil
    • floyd.atc.no
    • E-post
Ylands.atc.no TEST
« på: 21. Desember 2017, 23:32 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Rust-serveren var aldri noen suksess, mye fordi spillet faktisk aldri ble utviklet videre og mest fordi noe ved spillet gjorde at det tiltrakk seg en helt spesiell type antisosiale mennesker.

Ylands fra Bohemia Interactive gikk nylig i Early Access og er stappfullt av bugs, men KAN bli det nye Minecraft. I tillegg til en helt egen vri på survival-temaet så legger de helt fra starten opp til å støtte alt fra minigames og mods til private dedikerte servere. I utgangspunktet var det ikke planlagt å slippe noen dedikert server før utpå nyåret (februar 2018) men såpass mange av oss ønsket å få leke med den gamle versjonen tross at den tilfører spillet enda flere merkelige bugs.

Det er bare det at spillet er utrolig fengende til tross for alle sine åpenbare feil, og grafikken som ved første øyekast ser utrolig primitiv og gammeldags ut klarer å formidle følelsen av vær, vind, kulde og varme bedre enn det aller meste jeg har sett.

En helt annen ting er at Bohemia Interactive så langt har imponert i både sitt eget forum og på Steam. Kjapp, presis respons med en gang man rapporterer noe som ikke har vært rapportert før, og de tilpasser fremdriften basert på tilbakemeldinger til tross for at de har en plan og et tidsskjema å forholde seg til. Dette er ikke et lite drittfirma.

Jeg vil virkelig anbefale å ta en titt, og hvis du er nysgjerrig så er du velkommen til å søke opp "ylands.atc.no" inne i spillet og være med. Bare husk hva jeg har sagt: Merkelige bugs. Overalt. Regn med å miste alt du har flere ganger. Jeg har selv startet om igjen en lang rekke ganger og kommer utvilsomt til å gjøre det igjen.

Med litt tid kan dette bli en verdig arvtaker for minecraft.atc.no som vel har gått ut på dato.
    « Siste redigering: 21. Desember 2017, 23:35 pm av Floyd-ATC »

-Floyd.

--
    Det finnes 10 typer mennesker;
    de som forstår binærtall, de som ikke gjør det, og de som forstår Grey code.

Utlogget Emilpoika

• Minecraft-Operators
    • Guru
    • #Emilpoika
      • Vis profil
      • Emilpoikas Facebookside
    Sv: Ylands.atc.no TEST
    « Svar #1 på: 22. Desember 2017, 16:58 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Med litt tid kan dette bli en verdig arvtaker for minecraft.atc.no som vel har gått ut på dato.

Hmm. Man får vel ta en titt på spillet på nyåret ;)

"So much time on ATC alone, and yet I've never been to me."
    "Half a bee, philosophically, must ipso facto half not be. But half the bee has got to be, vis-à-vis its entity - d'you see? But can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee, due to some ancient injury?