Skrevet av Emne: Sv Utdaterte: "Jeg vil bli unbannet"-søknader  (Lest 138080 ganger)

Utlogget Emilpoika

  • Moderator
  • Guru
  • *****
  • Innlegg: 1.278
  • Karma: +12/-0
  • #Emilpoika
    • Vis profil
    • Emilpoikas Facebookside
Sv Utdaterte: "Jeg vil bli unbannet"-søknader
« Svar #240 på: 16. ſeptember 2012, 14:23 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • jeg "griefet" egentlig ikke. Logbook lyver.
    Jeg så i noen KISTER til en venn også skulle jeg ta vare på noen ting til han så ikke noen kom og stjal dem.

    Hvorfor jeg mener jeg vil bli unbanned: Fordi,jeg griefet ikke jeg stjal ikke men passet på noe.Og det ble så kjedelig å spille minecraft fordi jeg aldri fant en bra server igjen.
    Jeg ble bannet av speedninja og jeg har skrevet søknad før men prøver igjen.

    Håper du har tatt deg god tid til å lese igjennom denne unban-søknaden.og jeg vet at det står jeg er unbannet for grief, men jeg synes det er litt feil informasjon.

    Med vennelig hilsen Extration

    Edit:Og jo, foresten jeg ble bannet av SpeedNinja tror jeg.
    "Logblokc lyver"-Morsom, du. Logblock kan være missvisende, ja. -Men jeg har ikke mistenkt plugins for å diskriminere spillere før.
    Hei, jeg ble bannet i år i februar og søker unban.Jeg ble banned for griefing.

    Jeg for min del synes jeg har vært banned lenge nok, jeg griefa kanskje 2 blokker.

    Tror jeg ble banna av SpeedNinja.

    M.v.H

    Extration

    Hei, jeg har blitt bannet for griefing, jeg så bare i en kiste og tok ikke noe. Og dagen etter ble jeg bannet men det var i fjord så jeg søker unban fordi dette er en veldig bra server og spille på, synes jeg.

    Ettersom at dette er feil-informasjon (ban-dato) må jeg nok desverre si nei til denne unbannen helt til du kommer opp med en lang og god forklaring på hva som har skjedd og hvorfor du skal unbannes.

    PS: Å si at serveren er veldig bra hjelper ikke saken mye spør du meg ;)


    Extration, du er bannet for griefing, ikke stjeling. JEg syns like vel at det er på sin plass å nevne at vi kan se om du fjerner noe fra en kiste, så du blir ville aldri blitt bannet bare på grunn av anklager eller spekulasjoner.
    Du ble bannet 24. februar i år, av speedninja. Det blir i såfall opp til han om du skal unbannes.

    Hvorfor skal noen ta seg lang tid (noe jeg virkelig har gjort her) til å lese gjennom det du skriver, når du ikke leser gjennom det du slev allerede har skrevet, eller svarene du har fått?
    Forøvrig:
    Knut_The_greate, Extration, Nyan_meh, Gakkare, Kjetil1881 og berit68 - griefing - LB confirmed (ekxtremt mye grief etter det problemet med serveren) :s
    Dette skjedde rett etter "The Great Unprotection of Ferbruary", så det er mulig at du har blitt bannet for stjelign, men at du er oppført for grief. La oss nå vurdere at du egentlig ble bannet for å stjele, som du påstår.
    -Du hadde ikke trengt å passe på kistene til vennen din. Vi har jo en plugin for å beskytte kister. Like vel har det ikke noe å si med mindre du har åpnet kisten og tatt noe ut, for å så lukke kisten igjen. Derfor er det mest sannsynlig, i følge din egen forklaring, en annen kiste du har sjelt fra.
    Så med mindre du faktisk tok noe fra vennen din sin kiste (og da faktisk stjelte), så er det en annen kiste du har stjelt fra. -Eller du har griefet, noe du selv har innrømmet.

    PS. Det er fotrsatt opp til Speedninja
    « Siste redigering: 16. ſeptember 2012, 14:25 pm av Emilpoika »


    "So much time on ATC alone, and yet I've never been to me."
    "Half a bee, philosophically, must ipso facto half not be. But half the bee has got to be, vis-à-vis its entity - d'you see? But can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee, due to some ancient injury?

    Utlogget Extration

    • n00b
    • *
    • Innlegg: 5
    • Karma: +0/-0
      • Vis profil
    Sv Utdaterte: "Jeg vil bli unbannet"-søknader
    « Svar #241 på: 16. ſeptember 2012, 22:14 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Men kistene hadde jo ikke protection på disse datone.
    Og jeg stjal aldri fra noen andre, enn vennen min.
    Og jeg stjal jo egentlig ikke da, jeg passet som sakt på noe til min venn.
    OG ja jeg har kanskje gitt ut feil ban dato men det føltes som det var i fjord.
    Og har sakt at jeg ble banna for griefing og dermed sa jeg at jeg kanskje griefet 2 blokker for jeg husker jo ALDRI at jeg hadde griefet noe.



    Utlogget silverhansi

    • n00b
    • *
    • Innlegg: 7
    • Karma: +0/-0
      • Vis profil
    Sv Utdaterte: "Jeg vil bli unbannet"-søknader
    « Svar #242 på: 22. ſeptember 2012, 18:15 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • det var ikke jeg som tullet med creative, det var ramo242. Han gjorde det, og så kom cioldo med creative og spammet mye. PLIS la meg komme innpå igjen! Det er den eneste gode serveren som fins! jeg skal ikke holde på med det mer, men da må ramo av med hacken.



    Utlogget Emilpoika

    • Moderator
    • Guru
    • *****
    • Innlegg: 1.278
    • Karma: +12/-0
    • #Emilpoika
      • Vis profil
      • Emilpoikas Facebookside
    Sv Utdaterte: "Jeg vil bli unbannet"-søknader
    « Svar #243 på: 22. ſeptember 2012, 18:38 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Bruk malen, silverhansi.
    Følg denne malen (laget av Smurfe, redigert litt av meg)
    • Når du ble utestengt?
    • Hvorfor tror du du ble bannet?
    • Hvorfor du mener du skal bli unbannet?
    • Har du lest igjennom http://goo.gl/D7pYb?


    "So much time on ATC alone, and yet I've never been to me."
    "Half a bee, philosophically, must ipso facto half not be. But half the bee has got to be, vis-à-vis its entity - d'you see? But can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee, due to some ancient injury?

    Utlogget silverhansi

    • n00b
    • *
    • Innlegg: 7
    • Karma: +0/-0
      • Vis profil
    Sv Utdaterte: "Jeg vil bli unbannet"-søknader
    « Svar #244 på: 22. ſeptember 2012, 18:44 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • jeg ble utestengt 22. september 2012
    pga missbruk av creative
    Dette var på grunn av cioldo og ramo som hacket, ramo ga creative til cioldo og gikk av. Så kom cioldo til meg og satte diamond blocks overalt,jeg ville stoppe ham men creativen var fortsatt på. Han kunne ikke stenge av så jeg tenkte, jeg kunne jo lage enchanting rom. Så fikk jeg bokhyller av ham og så ble jeg bannet. Så det meste var ramo's skyld. Vær så snill og unban meg, dette er den eneste gode serveren som fins! Jeg kan love (og da mener jeg love!) at jeg aldri skal misbruke kraft lenger. Æresord! (tar lillefingerløfte med pcen)
    « Siste redigering: 22. ſeptember 2012, 18:50 pm av silverhansi »



    Utlogget Emilpoika

    • Moderator
    • Guru
    • *****
    • Innlegg: 1.278
    • Karma: +12/-0
    • #Emilpoika
      • Vis profil
      • Emilpoikas Facebookside
    Sv Utdaterte: "Jeg vil bli unbannet"-søknader
    « Svar #245 på: 22. ſeptember 2012, 18:55 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Dette var på grunn av cioldo og ramo som hacket, ramo ga creative til cioldo og gikk av. [...] Så det meste var ramo's skyld.

    Ramo fant en måte man kunne få creative på. Cioldo og du missbrukte det.

    [...]Så kom cioldo til meg og satte diamond blocks overalt,jeg ville stoppe ham men creativen var fortsatt på. Han kunne ikke stenge av [...]

    Du ville ikke stoppe han. Du begynte å mine diamond-orene som cioldo plasserte ut sa du "vi gjør dette en annen plass". ikke "Slutt", "det er ikke lov", "/pe open Cioldo har creative".
    Det er ikke vansklig for ops å stenge av creative, det er bare en "/lc s cioldo"-kommando. Dette ble det ikke spurt etter, i hvert fall ikke laget petition for det.

    [...]så jeg tenkte, jeg kunne jo lage enchanting rom. Så fikk jeg bokhyller av ham og så ble jeg bannet. [...]
    Slik jeg husker det sa du
    "cioldo lag en enchanting plass på den plassen jeg viser"

    Hvorfor skal jeg unbanne deg når det virker som at du skylder på alle andre, og lyger for å stille deg selv i et bedre lys?

    Edit: PS. Vetleerlend ble bare tempbannet 15 minutter. -Vet ikke hvorfor samme ban-melding kom opp på den brukeren.


    "So much time on ATC alone, and yet I've never been to me."
    "Half a bee, philosophically, must ipso facto half not be. But half the bee has got to be, vis-à-vis its entity - d'you see? But can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee, due to some ancient injury?

    Utlogget silverhansi

    • n00b
    • *
    • Innlegg: 7
    • Karma: +0/-0
      • Vis profil
    Sv Utdaterte: "Jeg vil bli unbannet"-søknader
    « Svar #246 på: 22. ſeptember 2012, 19:01 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Jeg prøver ikke i det hele tatt jeg er bare skitdårlig på å fortelle historier.
    Og forresten jeg sa ifra i privat melding før dette at de drev med creativ, jeg er så lettbevegelig iblant.
    Jeg ville at han skulle sette ut bokhyller.
    Jeg var desperat etter xp fordi jeg må ha silk touch pickaxe for å lage isbane, jeg trengte ikke diamonds fo jeg hadde allerede nok av det, det var nesten som om det var ubrukelig da.
    « Siste redigering: 22. ſeptember 2012, 19:06 pm av silverhansi »



    Utlogget ramo242

    • Wizard
    • ****
    • Innlegg: 292
    • Karma: +0/-0
    • Grump Ramo - Paint Master - rOlfFa fan
      • Vis profil
    Sv Utdaterte: "Jeg vil bli unbannet"-søknader
    « Svar #247 på: 22. ſeptember 2012, 19:11 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Kan silverhansi og cioldo bli unbannet hvis de gir stuffet tilbake?
    Er cioldo også tempbanna?
    NinjaEdit: jeg og aina ga stuffet tilbake, og er fremdeles ikke  banna.
    « Siste redigering: 22. ſeptember 2012, 20:18 pm av ramo242 »


    DOO WEEE DOOOOOOOO

    Utlogget Emilpoika

    • Moderator
    • Guru
    • *****
    • Innlegg: 1.278
    • Karma: +12/-0
    • #Emilpoika
      • Vis profil
      • Emilpoikas Facebookside
    Sv Utdaterte: "Jeg vil bli unbannet"-søknader
    « Svar #248 på: 22. ſeptember 2012, 19:15 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Jeg prøver ikke i det hele tatt jeg er bare skitdårlig på å fortelle historier.
    Og forresten jeg sa ifra i privat melding før dette at de drev med creativ, jeg er så lettbevegelig iblant.
    Jeg ville at han skulle sette ut bokhyller.
    Jeg var desperat etter xp fordi jeg må ha silk touch pickaxe for å lage isbane, jeg trengte ikke diamonds fo jeg hadde allerede nok av det, det var nesten som om det var ubrukelig da.
    Jaha, så du fikk xp fra han også?

    "ramo242 får alle til å spille creative pga hack (ikke si du hørte det fra meg)"
    ramo242 warpet folk til sin by der det var creative. På et eller annet vis fikk cioldo creative på utsiden av denne regionen.
    Folk påstår alltid at folk hacker hvis de bruker fly-mod x-ray texture pack osv., og som regel har de (ikke overaskende) feil.
    Ramo, og tilgi meg for at jeg sier det, er nok ikke den første jeg kan tenke på som klarer å sette sammen en hack som gjør folk til creative. (Jeg er så godt som sikker på at ramo242 ikke har hacket servern"
    Jeg har spurt litt rundt, og ramo242 forteller at hun ikke har anelse om hvordan cioldo fikk creative utenfor byen hennes.

    Poenget er like vel ikke at cioldo fikk creative, poenget er at han og du missbrukte det.

    Edit: Det er muliogheter for at ban-en blir gjort til en tempban på ca 30 dager i dette tilfellet. -Mer om det senere.
    « Siste redigering: 22. ſeptember 2012, 19:17 pm av Emilpoika »


    "So much time on ATC alone, and yet I've never been to me."
    "Half a bee, philosophically, must ipso facto half not be. But half the bee has got to be, vis-à-vis its entity - d'you see? But can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee, due to some ancient injury?

    Utlogget silverhansi

    • n00b
    • *
    • Innlegg: 7
    • Karma: +0/-0
      • Vis profil
    Sv Utdaterte: "Jeg vil bli unbannet"-søknader
    « Svar #249 på: 22. ſeptember 2012, 19:21 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • nei jeg fikk mye xp av å fjerne diamondsene.
    og jeg vil gjerne ha temp ban, jeg er enig med ramo i gi tilbake itemsene.
    edit: jeg vil aldri gå tilbake til andre crappy servere
    « Siste redigering: 22. ſeptember 2012, 19:25 pm av silverhansi »



    Utlogget Cioldo

    • n00b
    • *
    • Innlegg: 5
    • Karma: +0/-0
      • Vis profil
    Sv Utdaterte: "Jeg vil bli unbannet"-søknader
    « Svar #250 på: 23. ſeptember 2012, 04:13 am »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • hei

    jeg ble creative da jeg satt en portal til der dragen var og når jeg kom ut så var jeg creative utfor spiongecity. jeg sporte etter hjelp da, men ingen hørte meg og så hjalp jeg noen med å sette vann til farmen demes og glemte å spøre igen. så for jeg å så ka silverhansi jord (fordi vi eier en by i lag) så sa han kom og jeg følte han, da han stopa sa han at vi skulle lage et trollmannsrom og jeg hjalp fordi han er en god vennog han sa der jeg setter coblestone skal du sette bokhylle. jeg jor det og jede dia malm sånn han kunne få xp fordi han sporte etter det. han sporte etter som xp glass.



    mrthewil2000

    • Gjest
    Sv Utdaterte: "Jeg vil bli unbannet"-søknader
    « Svar #251 på: 23. ſeptember 2012, 12:46 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Bare eg som ikke forsto NOE som helst der?



    Utlogget Emilpoika

    • Moderator
    • Guru
    • *****
    • Innlegg: 1.278
    • Karma: +12/-0
    • #Emilpoika
      • Vis profil
      • Emilpoikas Facebookside
    Sv Utdaterte: "Jeg vil bli unbannet"-søknader
    « Svar #252 på: 23. ſeptember 2012, 12:48 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Jeg forsto den. JEg er ganske sikker på at det Cioldo sier er sant.
    Derfor vil jeg sitere meg selv litt:
    Edit: Det er muliogheter for at ban-en blir gjort til en tempban [...] i dette tilfellet. -Mer om det senere.

    Edit: Dere er tempbannet i 30 dager fra 2012-09-23 15:58
    « Siste redigering: 23. ſeptember 2012, 16:06 pm av Emilpoika »


    "So much time on ATC alone, and yet I've never been to me."
    "Half a bee, philosophically, must ipso facto half not be. But half the bee has got to be, vis-à-vis its entity - d'you see? But can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee, due to some ancient injury?

    Utlogget ramo242

    • Wizard
    • ****
    • Innlegg: 292
    • Karma: +0/-0
    • Grump Ramo - Paint Master - rOlfFa fan
      • Vis profil
    Sv Utdaterte: "Jeg vil bli unbannet"-søknader
    « Svar #253 på: 24. ſeptember 2012, 21:30 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Thedmann98 er uskyldig.Han gjorde ikke noe,og tror ikke de er samme person heller.


    DOO WEEE DOOOOOOOO

    Utlogget rexol1337

    • n00b
    • *
    • Innlegg: 11
    • Karma: +0/-0
      • Vis profil
    Sv Utdaterte: "Jeg vil bli unbannet"-søknader
    « Svar #254 på: 30. ſeptember 2012, 16:22 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Når du ble utestengt?:2012-09-30 13:41
    Hvorfor tror du du ble bannet?: fordi jeg greafa martinm96s peis
    Hvorfor du mener du skal bli unbannet?: jeg hadde Axel en venn eller en uvenn da på besøk. jeg gik opp på første etasje for å spise lit og jeg sa at han kunne spille men ikke GREAFE! men dagen etter på så ser man det. det kan også vere  at han har greafet mer, jeg vet ikke. jeg kan også fikse alt som er ødelagt  og også gi dia viss han vill ha.
    Har du lest igjennom http://goo.gl/D7pYb?:ja jeg skjøner floyd godt


    Det var en gang så ble den til en koridor