Skrevet av Emne: PvP Abuse  (Lest 8213 ganger)

Morder269

  • Gjest
PvP Abuse
« på: 04. Januar 2012, 22:00 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Merker at det er flere OP's som abuser PvP på forskjellige måter.
    Dette er mest til deg Floyd, sett regler på hva OP's får gjøre i PvP.

    Liste over ting noen gjør.
    - Spawner seg items og bruker de i PvP, ender opp med og dø så blir diamond utstyr det motsatte av mangelvare.
    - "Glemmer" at de har på Vanish eller Godmode.
    - Tp'er til folk som er inne i arenaen og angriper.
    - Bruker kompass for å komme seg unna folk som angriper dem.

    Skjerp dere..

    Nevner ikke navn siden de som gjør det vet det selv og tror at noe har blitt rapportert.
    « Siste redigering: 04. Januar 2012, 22:02 pm av Morder269 »



    Utlogget norwayguy

    • Moderator
    • n00b
    • *****
    • Innlegg: 0
    • Karma: +0/-0
    • Operator på minecraft.atc.no
      • Vis profil
      • Oceanliners.freeforums.org
      • E-post
    Sv: PvP Abuse
    « Svar #1 på: 04. Januar 2012, 22:51 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Jeg bruker ikkespawna stuff



    Utlogget solve94

    • Minecraft-Operators
    • Knowitall
    • ***
    • Innlegg: 115
    • Karma: +0/-0
      • Vis profil
      • E-post
    Sv: PvP Abuse
    « Svar #2 på: 04. Januar 2012, 22:56 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • vis morder hadde blit op hadde værdagen forandra seg totalt, alt ville vært feil fritt å fint ingen diskusjoner om noen ting for alle veit hvem som har rett i apselut alt ;)
    Å dette er ikke noe jeg synnes er noe vits at blir tatt opp offentlig. Dem som ikke er op har ikke noe med hva vi som er op har låv  til å ikke. greit at dem lager et innleg for å klagge på at det burde være andre regler å ikke, men dette er tråsalt mellom admin å oper å ikke vip, gjest, op og admin.
    Det gjør at vi vil få et rydirge forum vis sånne diskusjoner blir tatt op mellom dem det gjelder.
    « Siste redigering: 04. Januar 2012, 23:00 pm av solve94 »



    Morder269

    • Gjest
    Sv: PvP Abuse
    « Svar #3 på: 04. Januar 2012, 23:09 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Jeg bruker ikkespawna stuff
    Nevnte ikke navn, men du er ikke en av de.
    Har selv blitt drept av folk som har brukt både vanish og god. Du har vel rapportert dette en gang?
    vis morder hadde blit op hadde værdagen forandra seg totalt, alt ville vært feil fritt å fint ingen diskusjoner om noen ting for alle veit hvem som har rett i apselut alt ;)
    Å dette er ikke noe jeg synnes er noe vits at blir tatt opp offentlig. Dem som ikke er op har ikke noe med hva vi som er op har låv  til å ikke. greit at dem lager et innleg for å klagge på at det burde være andre regler å ikke, men dette er tråsalt mellom admin å oper å ikke vip, gjest, op og admin.
    Det gjør at vi vil få et rydirge forum vis sånne diskusjoner blir tatt op mellom dem det gjelder.
    Jeg bestemmer kanskje ikke reglene, men ops har ikke lov til å dele ut items og når de dør i arenaen med spawna items så gjør de/dere nettop det. Har sett folk med chainmail rustning då da sier det seg selv.
    Men får bare beklage at jeg postet her, for ingen andre enn dere ops blir vel ikke påvirket av det her virker det som på deg, selv ikke vi som blir drept av usynlige ops?

    Jaja, blir jo være veldig risky i arenaen når dere springer rundt med full diamond og godmode...



    Utlogget Dwarfbear

    • n00b
    • *
    • Innlegg: 19
    • Karma: +1/-0
      • Vis profil
      • E-post
    Sv: PvP Abuse
    « Svar #4 på: 05. Januar 2012, 06:34 am »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Vi er de som løper rundt i full diamond rustning ? Spar deg.....




    Utlogget Oys

    • Minecraft-Operators
    • n00b
    • ***
    • Innlegg: 0
    • Karma: +0/-0
    • Når jeg blir stor vil jeg bli dinosaur.
      • Vis profil
    Sv: PvP Abuse
    « Svar #5 på: 05. Januar 2012, 06:58 am »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Syns armor ikke skulle være tillat på arenaen, jeg.



    Morder269

    • Gjest
    Sv: PvP Abuse
    « Svar #6 på: 05. Januar 2012, 16:06 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Men, det er de som har valgt det. De som er med på leken får tåle steken  ::)



    Utlogget Emilpoika

    • Moderator
    • Guru
    • *****
    • Innlegg: 1.278
    • Karma: +12/-0
    • #Emilpoika
      • Vis profil
      • Emilpoikas Facebookside
    Sv: PvP Abuse
    « Svar #7 på: 06. Januar 2012, 17:18 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • vis morder hadde blit op hadde værdagen forandra seg totalt, alt ville vært feil fritt å fint ingen diskusjoner om noen ting for alle veit hvem som har rett i apselut alt ;)
    Å dette er ikke noe jeg synnes er noe vits at blir tatt opp offentlig. Dem som ikke er op har ikke noe med hva vi som er op har låv  til å ikke. greit at dem lager et innleg for å klagge på at det burde være andre regler å ikke, men dette er tråsalt mellom admin å oper å ikke vip, gjest, op og admin.
    Det gjør at vi vil få et rydirge forum vis sånne diskusjoner blir tatt op mellom dem det gjelder.

    Svært høye nivåer av polarisering, og personangrep.
    Først går du off-topic for å snakke om personen som lagde tråden.
    Så påstår du at de som ikke er op ikke har noe å gjøre med hva op-er gjør. -Dette er feil. Du begrunner det med at det ikke er opp til vanlige/VIP spillere å komme med slike klager. Det er svært feil. -Op-er må følge regler, og brytes de er det ikke noe galt med at noen lager en tråd om det på forumet.
    Hvis man tar dette opp i forumet, blir folk mer oppmerksomme på reglerne som gjelder for ikke bare vanlgie spillere, og ikke bare op-er. Da har man et informativt forum, uansett om det er ikke er "rydirge" enn et drømmeforum.

    PS. Personlig mener jeg at man ikke skal kunne bruke noen ting i pvp-områder. Jeg ser på det som juks hvis man ikke er likestilt.
    « Siste redigering: 06. Januar 2012, 17:20 pm av Emilpoika »


    "So much time on ATC alone, and yet I've never been to me."
    "Half a bee, philosophically, must ipso facto half not be. But half the bee has got to be, vis-à-vis its entity - d'you see? But can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee, due to some ancient injury?

    Morder269

    • Gjest
    Sv: PvP Abuse
    « Svar #8 på: 06. Januar 2012, 17:39 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Greit nok at folk bruker ting de har skaffet selv, men når jeg ser folk springe rundt i chainmail osv så vet jeg at en OP har gjort noe galt.
    Bra innlegg Emil, får håpe noen andre enn meg leser det!



    Utlogget Safew00d

    • Moderator
    • Knowitall
    • *****
    • Innlegg: 112
    • Karma: +0/-0
      • Vis profil
      • E-post
    Sv: PvP Abuse
    « Svar #9 på: 06. Januar 2012, 22:34 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • En liten info fra meg til dere angående pvp-områder.

    - PVP områder har INGEN spesieller regler, hvis du vil ha særegene regler så bygg din egen arena
    - Op's vil ikke bry seg om du mister noe i pvp, eller om noen bryter dine særegene pvp-regler.

    og op's må som vanlig bruke litt sundt vett. Vi skal være forbilder og skal opprettholde orden, så vi må nok tenke oss om 2 ganger før vi stormer inn som sinte okser



    Morder269

    • Gjest
    Sv: PvP Abuse
    « Svar #10 på: 06. Januar 2012, 22:45 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Greit nok at dere er med i krig, men med spawna items, tping, kompass og alt det der. Nei... Da blir det urettferdig + når dere dør så herper dere økonomien på serveren.



    Utlogget DJdur

    • Moderator
    • Wannabe
    • *****
    • Innlegg: 94
    • Karma: +0/-0
    • #swag
      • MSN Messenger - oozziizz@hotmail.com
      • Vis profil
      • My twitter!
      • E-post
    Sv: PvP Abuse
    « Svar #11 på: 06. Januar 2012, 23:54 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Jeg har mina ca. En stack med iron, og jeg bruker rustning og sverd av iron på PvP-områder ingenting av det har jeg spawna ;)



    Utlogget Safew00d

    • Moderator
    • Knowitall
    • *****
    • Innlegg: 112
    • Karma: +0/-0
      • Vis profil
      • E-post
    Sv: PvP Abuse
    « Svar #12 på: 07. Januar 2012, 13:58 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • hvis dere kan lese det inlegget jeg gjordet et par poster lenger oppe så var jeg klar og tydelig på hvordan det er med pvp-områder.

    Det med OP's som herjer rundt og "deler" ut utstyr er en helt annen ting og blir selvfølgelig tatt tak i.


    Tråden er stengt