avstemning

Skal det bygges en tredje mur?

Ja, Go for it!
-Nei, (den blir jo aldri helt ferdig..)

Skrevet av Emne: Den kinesike mur 3 - Enda flere muligheter!  (Lest 4110 ganger)

Utlogget Emilpoika

  • Moderator
  • Guru
  • *****
  • Innlegg: 1.278
  • Karma: +12/-0
  • #Emilpoika
    • Vis profil
    • Emilpoikas Facebookside
Den kinesike mur 3 - Enda flere muligheter!
« på: 17. Mars 2014, 21:48 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Regionene er laget, og i motsetning til de to andre forsøkene har jeg denne gangen tilgang på World Edit i startsfasen. -Spennende!

    For de som ikke har fått med seg de to ørste forsøkene:
    Den Kinesiske Mur
    Den kinesike mur 2 - Alltid nye muligheter

    Den forrige muren ble jo nesten ferdig, og jeg er spennt på om jeg klarer det. Målet forrige gang var å dekke en av sidene til kartet, og det tror jeg nok jeg skal klare ;)
    Et problem jeg har hatt tidligere er at når jeg går/svømmer/bygger langs grensen av kartet kan det bli brå klipper rundt om kring på nygenererte områder.. Oh, well..

    Dette er jo selvfølgelig det motsatte av ATC sitt midtpunkt, men jeg syns det har blitt en OK tradisjon ;)


    "So much time on ATC alone, and yet I've never been to me."
    "Half a bee, philosophically, must ipso facto half not be. But half the bee has got to be, vis-à-vis its entity - d'you see? But can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee, due to some ancient injury?

    Utlogget Emilpoika

    • Moderator
    • Guru
    • *****
    • Innlegg: 1.278
    • Karma: +12/-0
    • #Emilpoika
      • Vis profil
      • Emilpoikas Facebookside
    Sv: Den kinesike mur 3 - Enda flere muligheter!
    « Svar #1 på: 26. Januar 2015, 08:26 am »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Hvis jeg spiller i kveld/natt så blir kanskje muren langs østsiden av kartet ferdig! :D (Y)
    Muren som blir laget nå skiller seg også ut fra de to andre. Fra første forsøk til andre var gelenderet endret for å se bedre ut, men denne gangen har jeg endret høyden fra 2 blocks til tre! Dette er litt pga WordlEdit (som jeg har brukt mye) ;)


    "So much time on ATC alone, and yet I've never been to me."
    "Half a bee, philosophically, must ipso facto half not be. But half the bee has got to be, vis-à-vis its entity - d'you see? But can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee, due to some ancient injury?

    Utlogget Emilpoika

    • Moderator
    • Guru
    • *****
    • Innlegg: 1.278
    • Karma: +12/-0
    • #Emilpoika
      • Vis profil
      • Emilpoikas Facebookside
    Sv: Den kinesike mur 3 - Enda flere muligheter!
    « Svar #2 på: 28. Januar 2015, 01:26 am »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Sånn! Nå går den kinesiske muren langs hele østsiden av kartet! :D


    "So much time on ATC alone, and yet I've never been to me."
    "Half a bee, philosophically, must ipso facto half not be. But half the bee has got to be, vis-à-vis its entity - d'you see? But can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee, due to some ancient injury?