Skrevet av Emne: Byer  (Lest 5113 ganger)

Utlogget Safew00d

  • Moderator
  • Knowitall
  • *****
  • Innlegg: 112
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
    • E-post
Byer
« på: 30. November 2010, 20:18 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • her kan vi legge inn fakta og opplysninger om de forskjellige byene, så får vi litt mere orden ;)
    « Siste redigering: 30. November 2010, 22:28 pm av Safew00d »



    Utlogget Safew00d

    • Moderator
    • Knowitall
    • *****
    • Innlegg: 112
    • Karma: +0/-0
      • Vis profil
      • E-post
    Sv: Byer
    « Svar #1 på: 30. November 2010, 22:28 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • NEWCITY

    En by som har blitt ganske populær.
    her er det fritt for alle og bygge, og jeg ser at det er kommet opp en god del større bygninger  :) tror alle har et eller flere hus her.

    det har også kommet opp diverse større severdigheter og jeg håper det kommer flere ;)
    floyd har blandt annet bygget et teater 8) og lloyd har bygget en stor kule ;D
    solve94 har bygget en strandlinje, og haakon94 har satt opp et flyvende tårn

    håper foresten nybyggere har tid til og ta en titt innom infohuset. og husk og protecte bygga.

    men ellers er det bare og bygge og ha det morro  ;)



    Utlogget Safew00d

    • Moderator
    • Knowitall
    • *****
    • Innlegg: 112
    • Karma: +0/-0
      • Vis profil
      • E-post
    Sv: Byer
    « Svar #2 på: 30. November 2010, 22:33 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • UNDERWATER

    konkurenten til UCC  8)

    dette er en by som ligger under vann, og taket er selfølgelig av glass slik at man ser rett opp i vannet
    Er fremdeles under kontruksjon, men det er lov og ta en titt. det vil etterhvert bli lov for flere og bygge her, men det er fremdeles en god del utgraving som står igjen. skal jo prøve og holde byen på samme størrelse nivå som UCC  ;)
    En fordel med denne byen er at bare de jeg vil skal ha tilgang får det, her er nemmelig alt protecta slik at griefing ikke skal oppstå. vil du ha tilgang til og bygge i byen er det bare og ta kontakt



    Utlogget Floyd-ATC

    • Livstidsdiktator
    • Administrator
    • Guru
    • *****
    • Innlegg: 542
    • Karma: +12/-0
      • MSN Messenger - floyd@atc.no
      • Vis profil
      • floyd.atc.no
      • E-post
    Sv: Byer
    « Svar #3 på: 17. Desember 2010, 09:00 am »
  • [applaud]0
  • [smite]0

  • KAKTUZAR

    Western-by med eget fengsel, egen bank, saloon, rådhus, våpensjappe og masse annet. I utkanten finner du en stor ranch og jeg tror jammen det er indianere som har slått seg ned i nærheten også...


    -Floyd.

    --
    Det finnes 10 typer mennesker;
    de som forstår binærtall, de som ikke gjør det, og de som forstår Grey code.