Ano-Tech Computers > Feil

Nede

(1/2) > >>

Hebelub:
Ser ut til at man ikke kan komme inn på serveren, det gjør ikke LoL3005 eller argh99 heller. Kan heller ikke åpne det dynamiske mapet. Det har vert sån helt siden klokken 3 eller 4 tror jeg. Ser ut til at serveren er nede :s

Floyd-ATC:
Crap. Er ikke hjemme, skal se hva jeg finner ut.

Oppdatering: Serveren kjører, alt ser ok ut men ingen kommer inn fra ekstern IP. Aner ikke hvorfor. Kommer hjem swnt i morgen kveld (fredag) og skal prøve å finne ut av det. Worst case scenario er at Canal Digital har sperret for innkommende trafikk, da er det usikkert hvor mange dager det går før jeg får dem på andre tanker

:-!

Emilpoika:

--- Sitat fra: Floyd-ATC på 24. ſeptember 2015, 22:41 pm ---det [er] usikkert hvor mange dager det går før jeg får dem på andre tanker

--- Slutt sitat ---

Slikt skjer alltid i helgene ;)

Floyd-ATC:
Heldigvis ikke Canal Digital sin feil.

Uheldigvis er det en DWR-921 som åpenbart er det svake leddet, for når jeg rebootet den så begynte ting å fungere igjen. Har byttet firmware men jeg er stygt redd for at det er denne som skaper generell ustabilitet også.

På toppen av dette så nekter nå VPNet å komme opp igjen, dvs. at forumet og mailen min er nede for telling. Tror det er på tide med en liten redesign her for å bli kvitt svakhetene som stadig lager krøll.

Floyd-ATC:
Omlegging er delvis gjennomført, forumet og websidene skal nå fungere som normalt men det er GANSKE mye bakenforliggende som gjenstår å fikse så ikke bli overrasket om ting oppfører seg litt pussig de neste dagene.

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning