Ano-Tech Computers > Feil

Kommer seg ikke inn.

(1/1)

Hebelub:
En som heter llama_lover1234 kommer seg ikke inn på forumet. Han sier at han ikke får mailen han trenger til a godkjenne seg på forumet.

Emilpoika:
Med systemet vi bruker nå trenger han ikke noen mail, han følger bare instruksjonene i INFO-tråden:
--- Sitat fra: Emilpoika på 19. Mars 2014, 15:29 pm ---Hvordan registrere deg i Forumet
Hvis du er en spiller og vil bli med på forumet må du:
[*]Registrere deg her med nøyaktig samme brukernavn på forumet som på serveren. -Husk store og små bokstaver. (Gjør du feil blir ikke registreringen å fungere, og du blir nødt til å bruke en annen e-postadresse og prøve på nytt.)
[*]Logg så inn på serveren og tast inn "/approve brukernavnetditt". Jeg ville f.eks. skrevet "/approve Emilpoika"
[/list]
Ferdig, nå kan du poste på forumet! :D
- Hvis du ikke spiller mincraft kan du fortsatt registrere deg som bruker, men det er en veldig, veldig sakte prosess fordi Floyd-ATC må godkjenne deg manuellt.
- Ikke glem at nå som du er med i forumet er du et steg nærmere VIP-status!

--- Slutt sitat ---

argh99:
Sist jeg sjekke /approve, så var det ikke en kommando lenger.
Så deler av det innlegget må endres på :p

Floyd-ATC:
Det er riktig, /approve er ikke lenger nødvendig fordi forumet nå benytter NoCaptcha som er langt bedre til å stoppe spammere fra å registrere seg. Emailen derimot er helt vesentlig.

Derfor er det litt trist når dævelskapen nekter å fungere. Tror jeg fant ut av det nå, og har aktivert ham manuelt. Gidder en av dere å gi ham beskjed?

Navigering

[0] Oversikt

Skift til full visning