Skrevet av Emne: Ban  (Lest 12884 ganger)

Utlogget razrx49

  • n00b
  • *
  • Innlegg: 7
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
    • E-post
Ban
« på: 16. Juni 2011, 21:06 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Hei!

    Må bare si at dette er den mest userriøse server jeg noen gang har spilt på. Jeg hadde akkurat bygd ut en stor plate for å bygge et tårn på og idet jeg logger på neste dag er denne fylt med dri**, dvs ull i masse farger( singalana var personen som bygget dette). Jeg sier ifra til om dette til en OP(norwayguy), denne inkompetente karen her sier at bygningen ikke kan flyttes eller fjernes, noe jeg vet han kan gjøre. Og sier at siden det er en u-protecta område var det bare å bygge her. Da gjør jeg det samme og bygger masse tull på hennes bygning(noe hu sa jeg bare skulle gjøre hvis jeg absolutt skulle ta igjen). Dagen etter på blir jeg bannet for å griefing fordi hun har reporta meg. UTROLIG smart gjort av denne mod'en/op'en eller å bedrive diskriminering på en barnevennlig server!

    Synes virkelig Floyd må begynne å rydde opp i disse folka han gir såpass med makt  på serveren.



    Utlogget Oys

    • Minecraft-Operators
    • n00b
    • ***
    • Innlegg: 0
    • Karma: +0/-0
    • Når jeg blir stor vil jeg bli dinosaur.
      • Vis profil
    Sv: Ban
    « Svar #1 på: 16. Juni 2011, 21:15 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Det der var en absolutt feil fra norwayguy.Han kunne faktisk fjernet det(kanskjeikke på et blunk)men han kunne gjort det jeg kan gjerne fjerne det i morra singalana trodde jeg ble bannet.



    Utlogget norwayguy

    • Moderator
    • n00b
    • *****
    • Innlegg: 0
    • Karma: +0/-0
    • Operator på minecraft.atc.no
      • Vis profil
      • Oceanliners.freeforums.org
      • E-post
    Sv: Ban
    « Svar #2 på: 16. Juni 2011, 21:23 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Jaha nå er jeg inkompetent og ja!Jeg sa at dere kunne ordne opp i det slv og da sa du at det var ok!Så kom ikke her og klag.og btw ops har ikke worldedit.Nå er jeg litt forbanna sry



    Utlogget norwayguy

    • Moderator
    • n00b
    • *****
    • Innlegg: 0
    • Karma: +0/-0
    • Operator på minecraft.atc.no
      • Vis profil
      • Oceanliners.freeforums.org
      • E-post
    Sv: Ban
    « Svar #3 på: 16. Juni 2011, 21:27 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Og jeg sa at du kunne rive det,



    Utlogget Oys

    • Minecraft-Operators
    • n00b
    • ***
    • Innlegg: 0
    • Karma: +0/-0
    • Når jeg blir stor vil jeg bli dinosaur.
      • Vis profil
    Sv: Ban
    « Svar #4 på: 16. Juni 2011, 21:29 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Jaha nå er jeg inkompetent og ja!Jeg sa at dere kunne ordne opp i det slv og da sa du at det var ok!Så kom ikke her og klag.og btw ops har ikke worldedit.Nå er jeg litt forbanna sry
    Vis jeg hadde vist det du sa nå så skjønner jeg det



    Utlogget razrx49

    • n00b
    • *
    • Innlegg: 7
    • Karma: +0/-0
      • Vis profil
      • E-post
    Sv: Ban
    « Svar #5 på: 16. Juni 2011, 21:31 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Hahaha, du sa vi skulle ordne opp i det ja! Når jeg gjøre akkurat det samme tilbake så blir jeg bannet for det. Og jeg kjenner en OP på serveren og jeg vet akkurat hva du kan og ikke kan.

    Du kan bare glemme at jeg bruker masse tid på å fjerne ull(som tar VELDIG lang tid), fordi noen andre satt det der forså å bli bannet.



    Utlogget norwayguy

    • Moderator
    • n00b
    • *****
    • Innlegg: 0
    • Karma: +0/-0
    • Operator på minecraft.atc.no
      • Vis profil
      • Oceanliners.freeforums.org
      • E-post
    Sv: Ban
    « Svar #6 på: 16. Juni 2011, 21:32 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Hvorfor skal jeg bruke mye tid pÅ det da?



    Utlogget razrx49

    • n00b
    • *
    • Innlegg: 7
    • Karma: +0/-0
      • Vis profil
      • E-post
    Sv: Ban
    « Svar #7 på: 16. Juni 2011, 21:35 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Så du har vel ikke noe ansvar som OP på serveren da altså? Du kan brenne ned hver blokk kjapt, mens jeg må stå å fjerne det for hånd. Tror jeg heller sender en mail til Floyd jeg og får han til å se  på det.
    Om dere bare fjerner banne kan vi bare sette en strek over dette. Det er ikke selve behandling av klagen min jeg prøver  å klage på her, det er at det bevisst blir gjort forskjellsbehandling på folk her.



    Utlogget norwayguy

    • Moderator
    • n00b
    • *****
    • Innlegg: 0
    • Karma: +0/-0
    • Operator på minecraft.atc.no
      • Vis profil
      • Oceanliners.freeforums.org
      • E-post
    Sv: Ban
    « Svar #8 på: 16. Juni 2011, 21:38 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Jeg beklager hvis du har følt deg feil behandlet. (sry men firespread er disblA)



    Utlogget razrx49

    • n00b
    • *
    • Innlegg: 7
    • Karma: +0/-0
      • Vis profil
      • E-post
    Sv: Ban
    « Svar #9 på: 16. Juni 2011, 21:41 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Jeg beklager også kommentarene jeg  kom med, men jeg er ikke typen som lar meg selv eller andre bli forskjellsbehandlet på samme grunnlag. Nå skal det sies at jeg har mye på singalana som jeg kunne reportet henne for også, så om hun for straff for dette også godtar jeg selfølgelig straffen min. Trodde bare det skulle være likt for alle?



    Utlogget norwayguy

    • Moderator
    • n00b
    • *****
    • Innlegg: 0
    • Karma: +0/-0
    • Operator på minecraft.atc.no
      • Vis profil
      • Oceanliners.freeforums.org
      • E-post
    Sv: Ban
    « Svar #10 på: 16. Juni 2011, 21:42 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Det skal være likt for alle!Og jeg skal høre om du kan bli unbannet jrg



    Utlogget Cybersyn

    • n00b
    • *
    • Innlegg: 2
    • Karma: +1/-0
      • Vis profil
      • localhost
    Sv: Ban
    « Svar #11 på: 16. Juni 2011, 21:42 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Hmm... Sånn jeg forstår det er at Singalana fikk RazrX opp i vanskeligheter, som slo tilbake og fikk Singalana opp i vanskeligheter, som igjen fikk Norwayguy opp i vanskeligheter. Mens Norwayguy ikke visste at alt var Singalana sin feil, fikk han vanskeligheter. Og helt uvitende bannet Norwayguy RazrX, fordi han trodde på Singalana sin versjon av historien. Også blr RazrX forbanna og postet en klage her, mens den uskyldige, stakkars Norwayguy sitter igjen med bare en stor klage og blir forbanna han også. Og så blir alt bare rot og ingen vet hvem og hvilken historie de skal tro på, så BURDE alle be om unnskyldning og si at det skal aldri gjenta seg. Men det som SKJEDDE var at alle ble dritsure og jævlig forbanna på hverandre og begynte å hate hverandre.
    Så jeg synes dere heller burde be om unnskyldning til hverandre, og tilby seg å ordne opp i rotet de har lagd. F. Eks. Norwayguy kunne unbanne dere, hvis RazrX ryddet opp, hvis Singalana ryddet opp. Og så hadde alle levd lykkelige sine dager i fred og kjærlighet :D



    Utlogget norwayguy

    • Moderator
    • n00b
    • *****
    • Innlegg: 0
    • Karma: +0/-0
    • Operator på minecraft.atc.no
      • Vis profil
      • Oceanliners.freeforums.org
      • E-post
    Sv: Ban
    « Svar #12 på: 16. Juni 2011, 21:44 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Jeg baneet ingen av de xD



    Utlogget Oys

    • Minecraft-Operators
    • n00b
    • ***
    • Innlegg: 0
    • Karma: +0/-0
    • Når jeg blir stor vil jeg bli dinosaur.
      • Vis profil
    Sv: Ban
    « Svar #13 på: 16. Juni 2011, 21:47 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Hahaha, du sa vi skulle ordne opp i det ja! Når jeg gjøre akkurat det samme tilbake så blir jeg bannet for det. Og jeg kjenner en OP på serveren og jeg vet akkurat hva du kan og ikke kan.

    Du kan bare glemme at jeg bruker masse tid på å fjerne ull(som tar VELDIG lang tid), fordi noen andre satt det der forså å bli bannet.
    Som sagt jeg melder meg til å fjerne det



    Utlogget razrx49

    • n00b
    • *
    • Innlegg: 7
    • Karma: +0/-0
      • Vis profil
      • E-post
    Sv: Ban
    « Svar #14 på: 16. Juni 2011, 21:52 pm »
  • [applaud]0
  • [smite]0
  • Hadde vært flott om det ble fjernet, da kan jeg gjerne fjerne det jeg la ut også.